12 dicembre 2008

Lunis a Manià cun Robin Williams par furlan

Si visaiso che ancje Robin Williams al à cognossût la lenghe furlane e il mert al è di Anna Galliena in Being Human (Le cinque vite di Hector) di Bill Forsyth (1993)? Se la rispueste e je no, al è il moment di lei La Patrie dal Friûl di Dicembar, che e propon un speciâl sul Cine in lenghe furlane. La sielte di fevelâ de “setime art” e ven par vie che a Dicembar si davuelç la premiazion dal Concors par Senegjaturis Cinematografichis inmaneât dal Cec di Udin, che al organize ancje la Mostre dal Cine Furlan.
Ma no dome cine: il nestri diretôr Dree Venier al interviste il professôr Remo Cacitti, autôr di un dai libris insom aes classifichis di vendite dal moment, scrit cun Corrado Augias: “Inchiesta sul cristianesimo - Come si costruisce una religione”. Te interviste il prof. Cacitti al dîs “Glesie Furlane e je une associazion di predis e di laics che e opare tal plen spirt dal ultin Concili Vatican II: e je la glesie – in câs – che e sta tradint chel Concili”.
Dut chest e tant altri si podarà sintî e lei ancje a Manià li de sale “Antonio Centa” dal teatri “Verdi” ai 15 di Dicembar a lis 8 e mieze di sere, cuant che il Comun de “capitâl dai curtìs” al ospitarà la presentazion dal Numar: a intervegnarìn jo, Alex Olivetto, Massimo Garlatti-Costa, regjist e autôr dal documentari "Friûl viaç te storie" che al sarà proietât vie pe serade.
La riviste e je disponibil intes miôr ediculis e librariis. Par savê cemût abonâsi o viodi i numars passâts si pues visitâ il sît www.lapatriedalfriul.org .

2 commenti:

thermonuke ha detto...

x Dree se tu vessis vut el copiright sul furlanist...

Scovacis ha detto...

???