23 dicembre 2008

Scjassade a Traversetolo

Vuê dopomisdì al è stât un taramot a Traversetolo (te foto la cjartine de zone cul cerclut sul epicentri), paîs che di agns al è leât a Maian cuntun pat di amicizie. La scosse e je stade di 5,2 grâts Richter: o ai fat cualchi telefonade e mi àn dit che al somee che nissun si sedi fat mâl... dome tante pôre e cualchi dam tai edificis plui vecjos.

11 commenti:

thermonuke ha detto...

Ben par furtune che no son stats grancj damps.

A proposit di taramot atu sintut alc dal mont dai blogs locai?

Christian Romanini ha detto...

Eh sì thermo: o ai sintût un grant sclop! Al è sdrumât il sît di Intesa per Majano! E ancje il blog no si cjatilu plui!
La robe plui strane e je che se la Margarite si è declarade indipendente dal grup di minorance, anzit, la sô espondente e je stade nomenade dal Pdl pal prin congrès, il link di Intesa per Majano al puarte intune pagjine li che la uniche imagjin e je propit une margarite: fracait chi.

thermonuke ha detto...

No ai capit di ce Margarite che tu tabais, el partit o une dai pussibii delegats.
In ogni cas no si viot nissune rose tal to link.

Ma visto che al e nadal, lassin di bande les polemiches, o ai une buine notizie:
el blog di Intesa al e inmo in part in rèt, su www.blogger, cjale!

anizedsp ha detto...

Il sito di quelli di Intesa per Majano era in coma da tempo così come la loro azione politica. Nessuna sorpresa quindi all'annuncio ufficiale della dipartita. Forse hanno accelerato la chiusura per evitare di dover replicare ai commenti critici sul loro contradditorio comportamento anche sull'affare di S. Tomaso. Punti nel vivo diventano tutti dei muri di gomma, compreso il nostro blogger. Ma perchè Romanini, che conosce a fondo la materia, non chiarisce una volta per tutte se in quel sito sono stati realmente trovati reperti archeologici riconducibili all'ex Ospedale S.Giovanni di Gerusalemme e non li elenca ? Spieghi lo scopo di un'ulteriore costosa indagine archeologica e pubblichi qualche bella foto dei reperti (non della chiesetta)!Otterrà il risultato di zittire i critici di professione. In caso contrario ogni altro commento sull'argomento sarebbe del tutto superfluo.

thermonuke ha detto...

Anizedsp? ce ise une antighe medisine che dopravin tal opsedal di san Tomas?

Nol po meti lis fotos:
1 nol es a, non d'è.
2 j'e stat proibit l'argoment, dal sondagjo in ca, pene un atre rate di vuiscjades.
3 aghe alte sul argoment...

Christian Romanini ha detto...

Su la publicazion des fotos: stant che si è inmò in vore, no 'nd ai. O speri ancje jo di podê dâ prime pussibil elements par une documentazion. Il gno intervent in consei, cuant che o ai domandât plui informazions, al è propit motivât di cheste convinzion: dome se tu coinvolzis la int e tu i mostris elements concrets, insome tu i fasis cognossi il sît, alore e pues convincisi. Restant sul teoric al è dut plui dificil. Dut câs no je vere che no son za avonde elements: tai incuintris che a son za stâts fats, a son stadis furnidis tantis informazions documentâls su la storie di chest sît, che al è un dai pôcs, se no adiriture l'unic di cheste fate inmò in pîts.

thermonuke ha detto...

Fotos no t'un d'as.
Si e' inmo in vore.
informazions "su la storie".

pal moment mi baste par resta de me.

anizedsp ha detto...

Signor Romanini mi risulta che, nelle assemblee con la popolazione da Lei ricordate, si siano fatti solo cenni storici sul passaggio di crociate a S.Tomaso e sulla probabile esistenza di un Ospedale su cui si può anche concordare. Non è stata esibita alcuna prova materiale che i resti siano effettivamente quelli di un ex ospedale dei Cavalieri di Malta (non mi citi il ciottolato).
In attesa delle fotografie, Lei che, essendone un accanito sostenitore dovrebbe conoscere molto bene la questione, ci anticipi almeno l'elenco di alcuni dei reperti ritrovati. Oppure si confida che, per miracolo, si materializzino grazie alle ulteriori costose ricerche in corso e sul cui scopo ha preferito non rispondere ?

thermonuke ha detto...

Bastares la ricercje dal consorzi tutele cjscjei storics?

O no bastie?

thermonuke ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
thermonuke ha detto...

Jeri propit disperat,
che Intesa al ves scancielet
ancje la foto dal pedrat
che plui voltis o ai linkat
e cussi mi soi impegnat
in te ret o ai ben sgarfat
dut par me mal soi salvàt
e ve chi che lu ai cjatat
al e ancje chel che tu tu as publicat
ma in somp dome un pedrat
cule storie in dificoltat
posto che nuje al a demostrat