Un grazie a la redazion di TeleUdine che mi à dât cheste oportunitât.
La cassele postâl
-
*Costantin al jessive ducj i dîs a fâ la sô cjaminade matinâl. Dilunc dal
so percors, intun cjanton dal so cuartîr, si podeve viodi la vecje cassel...
5 giorni fa
2 commenti:
In doi dis doi link a teleudine.
Ma I toi ce disino?
che se tu clichis "l'opinione" al e un sputanament di chei par FI?
No ti sara scjampat no?
A pensa mal al e pecjat...
Mandi Thermo
no mi è scjapât nuie e par dîti la veretât no mi interesse masse di ce che a disin i miei se o linki o no un sît o un altri.
Se la robe mi somee che e vadi segnalade, le segnali.
Se dopo Volpe Pasini al à voie di dî lis opinions, stant che la television e je sô al è libar di dî ce che al à voie simpri che al resti tai limits di ce che il dirit di opinion e di stampe i permet di dî. Ma lis lôr barufis no mi interessin e di fat o ai fat il link a un servizi sui blogs che TeleUdine e à fat, clamantmi ancje me.
Posta un commento