Mi displâs e i auguri di vuarî prest!
Jugn 2026
-
Jugn 2026 |||| L’EDITORIAL. Pai nestris Fogolârs / L(INT) AUTONOMISTE. Il
tornâ des provinciis nol vûl frontâ la cuistion furlane / PAGJINE 2 – INT
DI CJAR...
1 giorno fa
1 commento:
Mi risulte che Martàs al torne a cjase e che al stedi vonde ben.
J larai a cjatalu.
Posta un commento