Al sarès biel tornâ a sintî une biele scampanotade ancje a Maian, magari pe fieste dai Sants Pieri e Pauli. Cumò i mandi une mail a pre Giuliano par segnalâi la cuestion! Compliments a Michele e a ducj chei che a continuin a scampanotâ pai nestris paîs.
La cassele postâl
-
*Costantin al jessive ducj i dîs a fâ la sô cjaminade matinâl. Dilunc dal
so percors, intun cjanton dal so cuartîr, si podeve viodi la vecje cassel...
2 giorni fa
1 commento:
Lis cjampanis in comun e sunin a martiel:
al e muart el bon sens!
Posta un commento