13 febbraio 2007

Riunion Anci Zovins a Codroip

O soi a pene rientrât di Codroip.
Il sindic Vittorino Boem, che o ringrazii, al à dade ospitalitât ae riunion de Anci Zovins. E je stade la prime ocasion par cognossi chei altris aministradôrs che a son part di cheste gnove consulte Anci.
O vin ancje proponût ognidun cualchi argoment che al à a cûr e jo mi si permetût di ofrî il gno contribût pes interès e competencis che mi rivuardin (se si à di fevelâ, aò è miôr fevelâ di alc che si cognòs)... partant o ai proponût 3 "i" che i zovins a puedin e a varessin di puartâ indevant:
  • identitât: tutele linguistiche di une regjon come la nestre che e je plurilengâl (in sale a jerin furlans, ma ancje Kristian Tommasi di Savogne che nus à dit che li i conseis comunâi si fasin fevelant par sloven, Isabella De Monte di Pontebe, comun di lenghe todescje, Elia Vezzi di Paluce li che e je la comunitât che e fevele Tamavuês e duncje za te nestre riunion o vevin un panorame dal mosaic linguistic tipic de nestre regjon e par chest no trascurabil);
  • informazion: comunicazion cui citadins par incressi il rapuat tra aministradôrs e popolazion;
  • inovazion: disvilup e ûs des gnovis tecnologjiis ancje par incressi la informazion al citadin (ancje doprant software open source che al fasarès sparagnâ un sac di bêçs in tiermin di licencis, cun buine pâs di Bill Gats & Co).
Si à fevelât ancje di altris problemis: cualchidun al à fat presint il probleme des politichis sociâls, dal lavôr, dai bens demaniâi (casermis che a passin ai comuns), cuestion montane, integrazion e altris argoments che a varìn di frontâ tes prossimis riunions che si fasaran cul principi di zirâ sul teritori regjonâl ancje par cognossi lis realtâts dai diviers comuns.
Si è presentade une biele ocasion di confront e o speri di dâ, tal gno piçul, un contribût.

3 commenti:

thermonuke ha detto...

E dopo les tre i dal SILVIO les tre i dal Romanin

thermonuke ha detto...

El motto al podeve sedi:

C.O.C.

Cognossince
Origjne
Computer

Plui origjinal.... o no? ;-D

Christian Romanini ha detto...

no mi semee tant origjinâl... la sigle no mi sune tant gnove... ;-)