Te Gnot Sante
-
*Te Gnot Sante*
*Ti spieti Signôr*
*in cheste Gnot Sante*
*a scoltâ il dolôr*
*su lis stradis maled...
2 giorni fa
Prime ti ignorin, dopo ti ridin, dopo ti combatin. Dopo tu tu vincis! (Gandhi)
26 commenti:
Cumò le ai cjatade ancje jo... pesantuts...
Al e' un gjornal lor, oviamentri e je le lor vision, no simpri condivisibil, e no simpri dute vere.
Pero pagjine 4....
Oh! Jo le storie de taronde le ai let tre voltis, dopo o soj lat a lei un dos robis sul to blog e dopo o soi tornati in prime pagjine a viodi se al ere el boletin di Usof o di Rives o di Coloret...
No parceche al somee che no si sedin nacje esprimus a sfavor no?
Si son dome limitats a "educa" el sindic?
Utu viodi che ale fin tu eris dome tu che no tu le volevis le rotonde?
Par chel altri articul te stesse pagjine tu tun sas siguramentri di plui....
Tal articul des scovacis no àn scrit che a àn fat une capele cu la mozion che e je stade votade a pro de colinâr (che jo no ai votât) e no àn dit nancje che dopo e a àn scugnût votânt une altre (che o ai proponût jo) dopo de sentence dal Tar, si visaiso?
e no àn nancje dit che la Colinâr no à vût i risultâts des analisis Arpa, parcè che la Arpa no à fat lis analisis. si visaiso?
Ma cheste robe le cjatais dome su chest blog:
Comune di Majano
Provincia di Udine
VERBALE DI DELIBERAZIONE DEL CONSIGLIO COMUNALE
ANNO 2006 N° 115
OGGETTO: VERBALE DI SEDUTA DESERTA.
L’anno duemilasei il giorno ventidue del mese di dicembre alle ore 18.30, in seguito a convocazione disposta con invito scritto e relativo ordine del giorno notificato ai consiglieri il 18/12/2006, nella sala consiliare si è riunito il Consiglio Comunale in sessione straordinaria, seduta pubblica di prima convocazione.
Risultano presenti: ZONTA Claudio Sindaco
ROMANINI Christian Consigliere
DEL PIN Martina Consigliere
CASTENETTO Patrizia Consigliere
BARAZZUTTI Renza Consigliere
IESSE Giovanna Consigliere
Assiste il Segretario Comunale Dottor Carlo FIORENZA.
Alle ore 18.35, il Sindaco invita il segretario comunale a fare l’appello nominale.
Questi inizia la chiama secondo l’ordine consueto con il primo consigliere sig. Giuseppe Cozzi, che risulta assente.
Il Sindaco a questo punto da lettura della nota in data 22.12.2006, in atti n.26379 stessa data, a firma dei consiglieri signori Cozzi Giuseppe, Ciani Romano, Zucchiatti Aldo, Casciano Enrico, Unfer Mariella, Tuti Stefano, Campregher Edy, Gaggiano Raffaele e Michelutti Walter.
Con la predetta missiva, che si allega alla presente per farne parte integrante e che è anche sottoscritta dagli assessori esterni signori Garzitto Maria Teresa e Minisini Marco, i firmatari giustificano la loro mancata presenza alla odierna seduta.
Ciò premesso si constata che sono presenti in aula cinque consiglieri e cioè Romanini Christian, Castenetto Patrizia, Del Pin Martina, Barazzutti Renza e Iesse Giovanna.
Pertanto non raggiungendosi il quorum strutturale per la validità della seduta, il Sindaco la dichiara deserta .
La seduta è tolta alla ore 18.40.
Mancje cualchidun ancje di là?
atu provat sul lor sit internet?
Copyright 2000-2006: scjaduut??
Sara mior che chei che an a definit el sit dal cumun preistoric e fasin di corse rinfrescja el lor sit che an ancje pubblicizat...
Eh za...
il sît di "Intesa per Majano" e je une malinconie.
Ogni tant la robe miôr di fâ e sares chê di no fâ nuie.
O voi a vaî sot dal cjariesâr.
La comunicazion: cheste scognossude...
... e ancje il test ... (viôt achì) une innovazion!
Forsit e je une pagine provisorie.
beh, in efiets o concuardi cu lis osservazions di Thermonuke (di po, nol è che ultimementri o lin masse dacuardi? nol va migo masse ben...)
E viodìn se cumò cualchidun al à ancje il coragjo di dî: "eh ma ce pretindeiso? dopo dut nô no vin migo lis risorsis par tignîlu inzornât come un comun...
Luca, plui che "provisosie" chê che tu linkis tu e je "passade". Dut câs, in mert al gno coment precedent, no volevi ufindi nissun: fâ il gjornalut che a fasin nol coste pôc, ma gjestî un sît internet o pensi che al costi une vore di mancul. parcè chestis peraulis? parcè che, se o concuardi sul fat che il sît dal comun al è indaûr, se vivere majano (o intesa) e critiche, ta cheste ocasion i fats a dimostrin che nancje lôr a son cence magle. no fâs colpis, o fâs dome une constatazion.
masanc, ce ti covential in particolâr?
Scuarditi che nin d'acuardi!
Al e nome che tu stas cressint e tu ti stas nacuargint che JO O AJ SIMPRI E IN OGNI CAS RESON!
hahahaha
Eh eh Jeur...
grande segnalazion!
Christian, dut il gno comment al rivuardave il sît di "Intesa per Majano", no chel di Lieto! Ancje (e soredut!) la frase "Forsit e je une pagine provisorie".
Ce frêt... la gnot... sot di un cjariesâr.
Luca, scuse o vevi capît mâl jo.
In efiets ancje a mi la pagjine di Intesa mi semee provisorie.
e pai riferiments al cjariesâr? tu sês enigmatic...
Non voglio prendere le difese di
Intesa per Majano, credo non ne abbiano bisogno.
Mi pare però che invece di discutere sul contenuto del Notiziario andate a cercare il pelo nell'uovo.
Posso capire mr. Romanini al quale certamente brucia il fatto che la minoranza sia riuscita a pubblicare (a sue spese) un notiziario di tutto rispetto, mentre l'amministrazione comunale, nonostante gli impegni contenuti nel programma, non sia ancora riuscita a produrre un benchè minimo foglio informativo.
Per quanto riguarda il sito internet sul notiziario di Intesa c'è scritto 'Abbiamo da poco aperto il sito...nel quale contiamo di inserire...', lo hanno appena aperto come si può constatare, diamogli il tempo di strutturarlo e di inserire quello che vogliono inserire.
Pal cavalîr mascarado: tu âs reson, si à di dâ timp
par Ufiel
la conferme che a pene che un si permet di fâ une osservazion ai siei al ven clamât "traditôr". fin che la maniere di pensâ e sarà cheste, mi displâs ma no rivarìn a fâ cressi il nestri paîs. sedi che si voti a drete, sedi che si voti a çampe. Luca nol à bisugne che lu difindi jo, ma mi urte viodi che tal moment che un al fâs une critiche, al semee che al copi cualchidun e i ven rifaciât: "viôt che sicome che a son dai tiei, o âstu gambiade idee politiche".
Us semeial pussibil che se un al fâs part di un grup di personis (e no di un trop di pioris) al vedi di gloti dut e nol puedi dî la sô, ancje se cheste opinion e je divierse di chei altris?
e po ce aial dit Luca: e je provisiorie, in pratiche ce che a àn scrit chei di Intesa sul volantin
Ce schifo, christian, mi tocje dati reson inmo une volte.
cavalîr, a proposit di "Posso capire mr. Romanini al quale certamente brucia il fatto che la minoranza sia riuscita a pubblicare (a sue spese) un notiziario di tutto rispetto": tu puedis dome crodi se a mi mi da fastidi che al sedi dibatiment e discussion. Tu fevelis cuntun che di bessôl e cence fâ tant casin al à metût sù un spazi di discussion libar, cence cost pe comunitât e li che ognidun al pues dî la sô e no dome lei ce che i ven proponût. Se tu permetis, mi semee di vê dât un bon esempli e tu che tu vegnis propit achì a dî che mi bruse, in pratiche ti mi dâs reson e no ti ti rindis cont che a mi no mi bruse gran. Se a fos plui voie di discuti su lis cuestion invezit che stâ a viodi cui che al sta di une bande o di chê altre, forsit cualchi problemut al sarès za risolt.
E inmo une, stracazzo!
Par Ufiel:
Si, o ai gambiât idee. O ai viodût il lavôr fat di Zonta e M.me Unfer e o ai decidût di iscrivimi a Forza Italia e - dople tessare - a Lega Nord.
Ufiel, nissun di Intesa al sares cussì çondâr e masochist di acusâmi di no jessi disponibil a dâ une man. Massime intal setôr de comunicazion.
Cundiplui che no ai criticât il gjornâl di Intesa (dulà che al è stât fat dal lavôr) ma il sît di Intesa (dulà che, o ai dimostrât, nol è stat fat nancje il lavôr di pensâ a un test).
Dut câs o ti disarai ancje che la acetazion di critichis/judizis (cuant che il judizi al è -come che e dovares jessi- conseguence di une cognossince) e fâs la diference jenfri un omp libâr e un suditât.
E jo, prin di jessi un omp di çampe (e un omp di "Intesa"), o soi un omp libâr.
P.S.: ...e no soi anonim.
Par Christian:
Instructions for Firefox:
a) cmd+F (Mac) or CTRL+F (Win)
b) insert the string "cjariesâr"
c) press "Return"
d) find "O voi a vaî sot dal cjariesâr"
e) say "Ooooh!"
bye Chris
E pi puars sotàns si Gjelmo Puartons che e an el Esplorador di Rèt6 cemut si fasial?
Par cont me mi soi esprimut dome sul articul sule taronde che no mi somee dal dut cristallin.
Pal sit internet e fasevin plui biele figure a meti l'imagjne di lavori in corso fin che nol jere pront o no?
Masanc lej chest e confrontilu cun pagjne 4 dal boletin e dopo di se o soj fazios:
MESSAGGERO Dal 28/08/2006
«No al progetto dell’Anas»
L’opposizione boccia la soluzione per la nuova rotatoria
MAJANO. Dopo le recenti vicende (approvazione progetto rotatoria e ritardi adesione al Cipaf), il gruppo consiliare di “Intesa per Majano” si è riunito per valutare le situazione politico-amministrativa del Comune. «Per la rotatoria tra la 463 e viale Snaidero - dicono i consiglieri di minoranza -, Intesa per Majano esprime il proprio deciso dissenso sul progetto presentato dall'Anas che la Giunta Zonta ha approvato senza tener conto del parere dei Comitati di frazione e ignorando la richiesta di convocazione urgente del consiglio comunale presentata dal nostro gruppo. Il progetto non è sospeso, come dichiarato furbescamente dalla Giunta. La delibera approvata, di fatto autorizza l’Anas ad eseguire i lavori non appena reperiti i fondi necessari. Va precisato che non c’era alcuna fretta di approvare il progetto e che la delibera della Giunta è stata bocciata a larga maggioranza dalla Commissione Ambiente e Territorio, col voto contrario di Intesa per Majano ed anche dei capigruppo della Casa della Libertà e della Lega. Su un tema così importante per la comunità majanese, la Giunta è riuscita a mettersi contro la maggioranza dei Comitati di quartiere e di parte importante della propria coalizione».
Inoltre nella Commissione attività produttive, riunitasi per valutare il conferimento delle aree al Cipaf, Intesa per Majano ha rimarcato la significativa assenza del presidente del Consorzio che, dice la minoranza, «sebbene invitato, ha ritenuto di non poter partecipare alla riunione a causa della mancata adozione, da parte della Giunta, degli atti amministrativi richiesti. Già in consiglio comunale Intesa per Majano ha denunciato il colpevole ritardo della Giunta su una questione di fondamentale importanza per le prospettive economiche di Majano. Inoltre, in Commissione, il nostro gruppo ha invitato la Giunta a portare all'approvazione del prossimo consiglio comunale l'incarico ad un professionista per perimetrare le aree da conferire al Cipaf e a promuovere un convegno con il Cipaf, le rappresentanze degli industriali e degli artigiani e gli operatori economici locali per conoscere e valutare le opportunità e le potenzialità del Consorzio. Intesa per Majano, di fronte alla deludente attività amministrativa della Giunta di centrodestra, che già evidenzia incompetenze note e contrasti politici mai sopiti, si impegna a lavorare perché l'interesse della comunità majanese ridivenga il centro dell'attività amministrativa».
Raffaella Sialino
E posto che in somp dal gjornalin e je une frase di Seneca, azzecade o giontares ancje cheste:
aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt (Abbiamo davanti agli occhi i vizi degli altri, mentre i nostri ci stanno dietro) - Seneca
simpri riferide al sit internet che tal fratimp al e simpri mancut provisori....
Posta un commento