13 gennaio 2007

Pal prossim consei

Come che za o vês let sul gjornâl,Intesa per Majano e à domandât al sindic la revoche des deleghis a Mariella Unfer (te foto), assessôr cun deleghe al ambient, turisim, femee, paritâts om femine e politichis pai zovins. Voaltris ce pensaiso?

27 commenti:

Anonimo ha detto...

Mah, Christian, o crôt che dal pont di viste:
- dal bon gust;
- politic;
- de comunicazion
chest post no sares stât di scrivilu.
No in cheste forme, almancul.

Christian Romanini ha detto...

Par Tuesin
no mi semee cheste la maniere di di frontâ il discors.

Par Luca
mi spieghistu miôr? grazie

thermonuke ha detto...

che ti stedin dant dal stice bores?

Christian Romanini ha detto...

mmm... se tu le metis cussì... O ai pôre di sì...

thermonuke ha detto...

In altris ocasions, ancje plui semplicis, tu ti ses sbregat i vistis cuintri i gjudizis somaris e les sparades a bighe di cop (last but not least che sul pignarul di deveà).

Une volte ti vevi domandat se cheste e jere che siorute che mi veve scrit a cjase che, se o pestavi le femine, cumo al e il psicologo che le jude, e ti vevi dite ancje che veve ometut di visami, tal cas che o intindes batile, se disial prin dopo o durant el pesto. Tu mi as dit che nol jere il cas...

Cumo tu vierzis une buse e, no ul masse fantasie par capilu, tu invidis a sburtale dentri.

Ben, jo soi il prin che o dis che fasaress ben a sta a cjase, no soi al corint di ducj i argoments e mancjances contestades ma:
sul cuel dal Fum e je stade dome buine di di che riscjave di sbrissa; sul fuc e sul arpa, nancje une peraule; sui centris sociai o ai za dit....

In passat, 24.08.0624.08.06 o vevi ancje dit:
E solo il mio parere (beninteso non rivolto alle persone ma al loro ruolo) ma dall'attività politica di Mariute e Edi aspettati il nulla e avrai soddisfazione dal ben poco!
Mi par, condividut successivamentri di une certe Anna, anchje se in t'un contest plui generic.

Ma jo o soi un zitadin cun libertat di pinsir e derit di critiche.

Tu, chi, senz'altri, ma no saj se lunis tu varas le stesse libertat di azion di front a une quasi scontade mozion.
Se il to si o no al fos decisif (ma ancje no), ti sintarestu di vergi uficialmentri une crisi cussi dongje dal belanc?
Magari mi ricrodarai, ma lu dubiti fuartementri.

O vares ancje gust di save ce che a pensin ei soi compagns di grup, in particolar chel (simpri tal consej) che al a in dono le fevele.

Christian Romanini ha detto...

Thermo, jo no mi sbreghi nissun vistît. Se dopo tu vuelis leile ancje inte maniere plui triste tai miei confronts, nissun probleme: jo lis mês critichis lis ai simpri cjapadis cence fâ dramis, cirint di rispuindi e cu la cussience che se si fâs ativitât publiche, si à di jessi pronts a fâsi tirâ jù la piel.
In efiets o pues vê dade ocasion di acusâmi di jessi un sticeboris, ma aromai mi indi àn ditis tantis e ancje cheste le cjapi e le met vie. Dut câs stant che il prossin consei al fevelarà di une componente dal esecutîf, mi semeave il câs di sintî ce che la int e pensave. Podevio fâlu in maniere divierse? Forsit sì, ma aromai o ai fat cussì. Se no lu ves fat, o varès dât mancul fastidi? Chest sigûr. Aio fate une buse par butâle dentri? Mi pâr che tu mi dedis masse podê...

Christian Romanini ha detto...

E po no stâ a vignî a dîmi che se un component de zonte al ven contestât, e je colpe mê.
MI spieghistu cheste ultime "Se il to si o no al fos decisif (ma ancje no), ti sintarestu di vergi uficialmentri une crisi cussi dongje dal belanc?"

thermonuke ha detto...

Ovvio: che vingara fur, no sai cemut tecnicamentri, une mozion de cjampe anti Mariute e le majorance e fasara cuadrat ator di je.
Tu saras pero clamàt a di la to.

Se tu lessis in cuintri tendence apogjant le mozion e se adiriture cheste e passas, si viergares potenzialmentri une crepe insanabil e pericolose ancje in viste dai prossims impegnos.

NO crot che tu volaras cjapati chest pes su pe cope.

A meno che mariute, par previgni el probleme no si dimeti par resons personai. Alore si po judale a decidi.

Christian Romanini ha detto...

Thermo
stant che la mozion e je za tal ordin dal dì, ti confermi che il consei al varà di votâ.
tecnichementri duncje la cuestion che tu ipotizavis e je za concretizade, tal sens che ogni conseîr al varà di esprimisi.

Christian Romanini ha detto...

Sul MV di vuê
DOMENICA, 14 GENNAIO 2007

Pagina 13 - Udine

Majano. Domani consiglio alle 18.30 con 11 argomenti all’ordine del giorno

SI VOTA LA REVOCA DI UNFER

La minoranza chiede la rimozione dell’assessore all’Ambiente

MAJANO. Si preannuncia piuttosto articolato il consiglio comunale di Majano che si riunirà domani alle 18,30 nella sala consiliare del palazzo municipale. Sono 11 i punti inseriti all’ordine del giorno tra i quali si va ad incastonare anche l’esame delle proposte presentate dal gruppo consiliare di minoranza "Intesa per Majano". Era stato proprio questo gruppo a richiedere la convocazione dell’ultima seduta consiliare alla quale, lo ricordiamo, i colleghi consiglieri di maggioranza, escluso il capogruppo Christian Romanini, avevano scelto di non presentarsi.
Domani, dunque, maggioranza e opposizione saranno chiamati a esprimersi, tra l’altro, sulla richiesta avanzata da "Intesa per Majano" di revoca dell’assessore alla tutela ambientale, turismo, famiglia, pari opportunità e politiche giovanili Mariella Unfer, poi sul rilancio del Consorzio della Comunità Collinare e del ruolo del Comune di Majano al suo interno, quindi sull’atto di indirizzo del ruolo e delle funzioni della Biblioteca comunale, sulla richiesta alla Giunta di deliberare l’incarico professionale per la perimetrazione delle aree produttive da conferire al Cipaf e per la redazione dell’ampliamento dell’area Pip, e ancora sulla richiesta alla Giunta di rinnovare la Commissione Edilizia Comunale, sulla modifica del Regolamento per l’utilizzo della Sala Spazio d’Arte Ciro di Pers ed, infine, sulla richiesta alla Giunta di presentare la domanda di contributo per la sistemazione ed il completamento del Parco Urbano Cuel dal Fum.
Inoltre, nelle stesse assise si voterà l’approvazione della variante numero 6 al Piano Regolatore Generale Comunale, l’approvazione della bozza di convenzione con la Comunità Collinare del Friuli per il servizio di raccolta e smaltimento dei rifiuti provenienti dal territorio comunale, l’adozione (legge regionale 28/2004) del Piano Comunale di settore per la localizzazione degli impianti di telefonia mobile e il rinnovo della convenzione per l’adesione all’Ufficio Associato Tributi della Comunità Collinare, quindi la devoluzione del gettone di presenza dell’anno 2006 e infine la conformazione in House di Cafc spa. (r.si.)

thermonuke ha detto...

Nol e che tu mi vedis granche rispuindut...el detaj tecnic no mi sticiave polui di tant, le to opinion di vos libare si.

Anonimo ha detto...

ogni buine squadre e a di restà unide e sostignì i soi compnens in tai momens boins e soredut in chei di dificoltaat. Se qualchidun dentri de squadre nol rive o nol sa, al va iudaat e i va insegnaat cemuut lavorà (simpri se nol sa o nol rive) prime di dai une pidade tal cuul. Mi paar che christian nol sta fasint propit un giuc di squadre e no di cumò ma di avriil in cà

Christian Romanini ha detto...

Pal zûc di scuadre: se jo o ves vût di sostignî la scuadre come che o soi stât sostignût jo, cuant che mi soi cjatât metût ae berline cence nissune colpe, o miôr, dome cu la colpe di no vê acetât un ategjament scoret, a cheste ore probabilmentri nol sarès propit nissun di difindi, stant che o saressin in minorance. tant par jessi clârs.
su la cuestion che se un nol sa o nol rive: dopo tot agns di aministrazion (la Unfer e je assessôr za di cualchi an), no pensi che ni che no sepi, ni che no rivi. se no savès o no rivàs, al sarès un biel probleme. cheste scuse e va ben par un a pene rivât. e ancje un a pene rivât, prin di cjapâ une incarghe publiche al varès di dimostrâ di jessi ae altece. tant par continuâ a fevelâ sclet.
a chi nissun al da pidadis a di nissun.
jo o soi dispost a fâ il zûc di scuadre, ma dome se si à voie di resonâ su lis cuestions pratichis, sui progjets, su lis iniziativis e su lis robis di fâ, no su lis personis. a mi no mi interesse di jessi simpatic o antipatic. a mi mi interesse che lis robis a vadin indevant. no rinuncii al gno cjâf dome par jessi "alineât e cuviert" come che al volarès cualchidun: o pensi che la robe plui impuartante e sedi cirî di fâ al di bon pal paîs e no rispuindi a "logjichis" di grup dome par no fâ displasê a cualchidun. se une robe e pues jessi fate miôr, jo lu ai simpri fat presint. se mi àn domandât un parê (e ancje cuant che no mal domandavin), lu ai simpri dât, simpri resonant sui argoment e mai sul plan personâl. ma a voltis, la mê opinion e pues scontentâ cualchidun e forsit e à disturbât. par jessi judâts, si à ancje di vê voie di jessi judâts.
o crôt di vêlu za dit, ma lu torni a ripeti: jessi part di un grup par me nol significhe jessi part di un trop di pioris.
tant par jessi clârs.

Anonimo ha detto...

Le squadre di cumò e ie quasi compagne di che di prime, tu eris tu e iere ancje iè. Lavial dut ben, parcè no atu dite nie in che volte? Come che no ti è lat ben a ti di sei metuut in discussion sicuur che no i larà ben nancje a iè. In ogni cas come che si dis le robe sporcje e va lavade in cjase e dopo risolt (tal ben e tal mal) si le fas publiche. Se le squadre no ti va pui ben cjape ancje tu une decision vedut che si dis ator che tai conseis e no nome, tu fasis el cjapitani di te stes.

Christian Romanini ha detto...

Alda
jo la decision le ai za cjapade

Christian Romanini ha detto...

Mandi Jeur
ben tornât.
La domande di revoche de çampe e je motivade di un lôr judizi su la azion aministrative de assessore. Se tu âs let un tic il blog tu ti visarâs de cuestion dal cuel dal fum par chel che al inten il referât al ambient. I contestin ancje lis politichis pai zovins, stant che a un pâr di riunions no si è presentât nissun zovin e ancje l'informezovins, in vore dal 2005, cumò al è pal moment fer. al è clâr che la çampe e je critiche e par cheste volte si son dedicâts ae Unfer. Se po tu âs let il lôr notiziari, a vegnin fûr ancje altris argoments. Soi stât avonde obietîf te esposizion de cronache?

thermonuke ha detto...

Un tic ambigue la rispueste a Alda ma vonde intrigant. Mi sa che lunis e sara un pocje di int tu saratu?



A proposite, vue matine, sfueant il gjornal di corse (come che al meretares el Messagjero) cjalant dome i titui e le foto o soi rivat su majan e;

SI VOTA LA REVOCA DI UNFER e le to foto....


O ai scugnut lei parceche par un moment o ai crodut che tu le vessis domandade tu.

Christian Romanini ha detto...

Velu, cumò al mancje dome che tu mi dedis la colpe ancje di chel e dopo mi reste dome di jessi acusât des vueris punichis.

thermonuke ha detto...

E jere une batude...

Christian Romanini ha detto...

le ai capide, ma cualchidun altri al podarès cjapâle sul seri

Anonimo ha detto...

1) dal pont di viste dal bon gust:

dal post no si capis se si sta fevelant de "persone" o de "incjarie".

2) dal pont di viste politic:

la richieste (in forme di interogazion) no jere stade ancjemò presentade in consei. Cemût si puedial domandâ un parê cence vê clare -a font- la cuistion?
Massime de bande di cui che al varès di dâ il sô parê prin e domandâ dopo chel di chei altris.

3) dal pont di viste de comunicazion

Tu varessis vût di domandâ a la assessore un parê e scrivilu tal post parcè che ancje se il segretari comunâl al dîs che la cuistion no rivuarde la persone (...) daûr di une incjarie -tal ben e tal mâl- e je une persone.
La detule "UNE VÔS LIBARE" no varès di rivuardâti dome te...

thermonuke ha detto...

I neutrali non hanno mai dominato gli avvenimenti. Li hanno sempre subiti.
bm

Christian Romanini ha detto...

Sul Gazzettino di vuê
Martedì, 16 Gennaio 2007

MAJANO Si è svolta ieri la seduta del consiglio comunale annullata prima di Natale

UNFER CONFERMATA ASSESSORE

Una seduta fiume quella tenuta ieri sera dal Consiglio comunale di Majano, risollecitata dal gruppo di minoranza di "Intesa per Maiano" dopo il colpo di scena di quella precedente nell'antivigilia di Natale. La maggioranza, allora, aveva disertato l'aula costringendo il sindaco ad annullare la seduta per mancanza del numero legale.E ieri, come prevedibile, è stata una seduta dibattuta con un ordine del giorno contenente i medesimi punti della precedente e la presenza in aula di pubblico folto. Hanno tenuto banco undici interrogazioni a risposta immediata, presentate dalla minoranza di Intesa e inerenti: i danni alla viabilità interna al parco urbano del "Cuel dal fum", l'apertura di nuovi cantieri edili, la mancata pubblicazione del notiziario comunale, il mancato avvio dell'Osservatorio della famiglia, la sospensione del servizio Informagiovani, la mancata elezione della Consulta dei giovani, il rinnovo Consiglio di amministrazione della Comunità collinare, la modifica del regolamento di gestione del Centro anziani, i progetti "Cerchi nell'acqua" e "Comuni senza frontiere" nonchè le iniziative in corso per il trentennale del terremoto.E' stato proprio quest'ultimo punto a tenere accesa a lungo la discussione fra l'interrogante, Luigi De Sabbata (consigliere di minoranza) e l'assessore a Istruzione, Cultura e Rapporti con le associazioni, Maria Teresa Garzitto. Motivo del contendere, a giudizio della minoranza, la poca considerazione dell'amministrazione nei confronti degli amministratori che dal 1976 in poi gestirono la ricostruzione di Maiano. Sulla risposta, la minoranza ha avanzato mozione sulla stessa interrogazione alla fine respinta per un solo punto (9 contro 8).La seduta fiume è ripresa con sette mozioni del gruppo minoritario. Una chiedeva la revoca dell'assessore Gabriella Unfer. Con l'interessata uscita dall'aula, la discussione approdava alla respinta della mozione con lo scarto di soli due voti e l'astensione dei consiglieri di maggioranza Romanini e Casciano.Ivano Mattiussi

Christian Romanini ha detto...

Luca, di fat la detule no mi rivuarde dome me e chi mi pâr di vêlu dimostrât dant la pussibilitât a ducj di intervignî. Plui voltis o ai cirût di ancje di fâ partecipâ i components dal consei comunâl, che però a àn legjitimementri decidût di ignorâ chest spazi, almancul dal pont di viste de partecipazion ative.

thermonuke ha detto...

Tuesin,
Ce di bocje fine che tu sos deventàt!

thermonuke ha detto...

14.01 o ai dit: ovvio che vingara fur, no sai cemut tecnicamentri, une mozion de cjampe anti Mariute....

O ai vut un scrupul tecnic che al a vut ancje (dome) el segretari!

Sojo o no sojo un drago!!!

Christian Romanini ha detto...

Lauditi dragon che tu âs une biele code

;-) ehehe no podevi fâmi scjampâ la ocasion eheh