08 gennaio 2007

Comission teritori e ambient

Joibe o ai convocade la comission teritori ambient par viodi di planificâ lis oparis pal 2007 e lis relativis domandis di contribût di mandâ indevant. Prioritari: il Cuel dal Fum.

14 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Mah... cui sa?!... sorpresis in viste?! Cui che al vivarà, al viodarà... Ocjo!

thermonuke ha detto...

Ustie ce criptic!

thermonuke ha detto...

Par me e fasin une rotonde.
Si dis ator che a san Tomas e van mats pes rotondes.

thermonuke ha detto...

Alternatives? di ce tabaitu?

Dut cas o ai stat a viodi, tu sòs malfident, e stan dome gjavant un pocje di cjere e dai pins....

Forsit par pastanaju sul cuel dal fum....
(o par rindi l'aree fruibil al 8%)

thermonuke ha detto...

Ustrighe e je vere!

Dut cas o aj pore che el nestri no nus contarà nuje.

Par lui San Tomas e je come Gjerusalem, le zitat sìt des tre grandis religjons:

Udcì
Romanì

Christian Romanini ha detto...

Fasìn cussì: organizìn une visite e cussì o viodês ce novitâts che a son, no?

thermonuke ha detto...

Scusait ma tant par no cola t'une trapule che el nestri al podaress ve tindut (visto el tono misterios mi ere vignut un piciul dubit ancje a mi) o volevi informa che chel li nol e' il famos ospedal di San Zuan, al e dome el vecjio asili.

Quindi o domandi prin di dut ma sino sigurs che al e veramentri dal cumun?

Po dasi che ur stein dant veramentri i pins e le cjere di meti sul cuel dal fum opur chevuelin fa un altri centro social tristementri inutilizzat/inutilizzabil?

Anonimo ha detto...

Mandi a ducj
mandi thermo
Cheste volte o scuen contraditi, ancje se quasi simpri tu aas reson.
No ducj i centros sociai e son pustos, cjale Deveà e Cjasesole?

thermonuke ha detto...

Mandi Alda, difat no ai dite ducj però alc che nol va al è.
Se o cjati un poc di timp ti doi une rispueste un tic plui precise.

thermonuke ha detto...

O eri lat par da un cuc cumo denant...
ma e jere une A3 e o soj scjampat...
cazzo ce pore, te tane dal lòf...

thermonuke ha detto...

Tu sas c'o soj timit!

thermonuke ha detto...

ALDA,
Alore, viodin se o rivi a fati capi ce che o intint:
Lu sai ben che cjasesole e devea e funzionin ma mi par che chej altris, come minimo, tant di mancut, difat, tu stese no tu j'u as in liment.
Tu savaras ancje tu che almancut un al a, o e an a vut fin a timps recents, limits di agjibilitàt, e un al jere dispensari farmaceutic (al e INMO! il cartel!).

Alore mi an spiegat che le strutures e son vonde a disposizion di ducj, baste clama in segreterie e riferisi al comitat di frazion cui normalmentri l'e afidat e ju gjestis.

Come ben public al saress just che chel che ju dopre a si cjapi le responsabilitat di eventuai damps e che al contribuissi un poc ae gjestion.
Mi par però che propit in tema di fribilitat e di cosçj e sedin un tic masse rigits culis regulis, che le gjestion e sedi un tic incuinade di une lizere gjelosie, e che un pòc (vonde)ancje al costi...
No jentri in particolars che no saj ben e cuindi o riscj di "fale fur dal vas" (o invidi cui che an sa di plui a scontradimi o a completa...) o fas dome une constatazion di fats che son sot dai voi di duçj:

Conche o jeri mulet jo si fasevin i fiestins li de sede de ex DC, tes cantines des cjase in costruzion (famòs chej li dal Buba), t'un negozi sierat (chei di Murene), li des scueles sierades dongje l'asilo (el Gjgjio), ogni luc vueit al jere un luc bon par meti ju un taulin, un stereo e doi butiglions e al deventave simpri un luc di "aggregazion", si cjatavis par bala (quasi mai) par viodi se une mule dome ti cjalave (quasi mai) par fuma di scuindon (da spes e dome tabac!) par tira su une miege cjoche (da spes an vignive fur une e miege!) e chest ancje taj cumuns dongje, une barache vueite, une palestre in disus, une scuele etc...

Cumo no son plui baraches e cjases vueites ma e son chescj lucs "istituzionai" spes, tristementri vueits!

Forsit nol e un probleme dome di Majan, fosite e je gambiade ancje le mularie che si cjate plui da spes tal ostarie fin a oris tardis (no ai nancje 40 agns ma par no e jere za difarente).

Però a ben cjalà le necessitat di lucs di agregazion e je è, e je sintude e si viot.

Se vue un frut un zovin o chiunque al vueli fa une fieste, ve un luc par raduna j amis, se nol ul la a sagre o al BeFeds, j restin in pais, facilmentri accessibii e fruibii doi puesç:
Le sale dal cine de canoniche e un luc privat, dotat di struttures logjistiches, spazios verts e cuvierts.

Diu mi vuardi dal vole criticà le canoniche o une ativitat privade, dutes dos, par diviers motifs, se tegnin dongje le int e se fasin pal mior e mertin le atenzion che an.

E je dome une constatazion che se contemporaneamentri i centros sociai e son, salvo raris ecezions, tristementri vueits o serats, al ul di che chescj no asolvin al mior al lor compit.

Ce pensaiso di domandaj ale asesore aes politiches gjovanii?

thermonuke ha detto...

Tuesin, grazie pe stime ma te impussibil improbabil e irrealizzabil to fantasie al mancje el me pare, just?
Forsit e je une trapule parceche
se mi plàses l'idee, ju duçj a di al jere di dilu che al smicjave a alc... che al cirive visibilitàt....se no mi plasess, ju duçj a di ma alore ce cazzo vuelitu, di ce ti impacitu?

Mior se o resti libar di di ogni tant le me, ancje di critica, cirint, come che o crot di ve fat fin cumo di no passa mai el segno.


Casomai, fati viodi che aes prossimes elezions e fasin une liste ta chel cumun in provincie di Verone.

Mandi

Anonimo ha detto...

Thermo, Tu aas reson su ceche al ere une volte; ma e sin in tal 2007 e les regules e son cambiades. Facil che i centros sociai no vegnin dopraas de int pai coscj imponuus e dai gestors parceche chei no an el timp e le voe par fau funsionà