22 gennaio 2007

Cineforum de Somsi: All invisible children

Vinars che al ven ai 26 di Zenâr aes 20.00 in auditorium a Maian, la Societât Operarie e à inmaneât une serade di Cineforum par fevelâ des problematichis de infanzie. All invisible children al è un film fat di 7 impuartants regjiscj che a lei chest teme daûr des lôr esperiencis e sensibilitâts. Ospits de serade, par un dibatiment ae fin de proiezion, a saran Renzo Tondo, Paolo Menis, Daniele Damele e ancje i rapresentants di une cjase famee e une mission in Brasîl. Compliments ae Somsi!

8 commenti:

thermonuke ha detto...

Satu cetancj che son tal concors di spuartel (o sai che no tu ses)?

Satu cemut che je lade a finile che vecje "querelle" de Soms?

Damele, isal o no un cognon che al riclame scufiots (no rivolt ae le persone ma ae muse)?

Christian Romanini ha detto...

Pal concors di sportel, o ai di domandâ... nol è che a passassin a cjapâ la benedizion li di me prin di puartâlis in comun. (sul fat che no soi: e je vere, o ai decidût di no partecipâ... se al ves vût di lâmi ben, o varès scugnût dimetimi: vuelistu meti il gust di fâ il conseîr?)

pe cuestion de Soms: no je finide.

su Damele: no mi semee il câs di ciertis jessudis. dai, sù. tu âs za dimostrât che ti baste pôc par fâ ridi cun vêr spirt o pûr fâ critichis fondadis.

thermonuke ha detto...

Che no tu benidisis lu speravi, che altre e jere dome une curiositàt.

Damele al sara ancje braf ma a mi no mi plas, e no rivi a famal plasè, grazie pai aprezaments ma no sta spietati simpri robis seris, mi riservi el derit a trai cagadis.

thermonuke ha detto...

Ma mi rint cont che il post al mertares qualchi coment almancut "in tema"

thermonuke ha detto...

Une volte liende e uleve che cirissis votos tal centro anzians.

I fruts no votin!!!!
(però e an doi gjenitors....)

Christian Romanini ha detto...

Mandi Thermo, par furtune che âs dit "Ma mi rint cont che il post al mertares qualchi coment almancut "in tema""

thermonuke ha detto...

ma ancje no sta spietati simpri robis seris, mi riservi el derit a trai cagadis

Christian Romanini ha detto...

Mandi Renzo e grazie par jessi vignût a Maian ae serade de Somsi.