12 gennaio 2007

Ospedâl di Sant Zuan a Sant Tomâs

Par cui che al à voie di savê cualchi novitât e magari ancje viodi a ce pont che a son lis indagjins archeologjichis, vuê dopomisdì tor 3 o sarai a Sant Tomâs. Cussì o cjalìn il stât dai lavôrs insiemit. Us spieti.

Oris: 17.40
O soi a pene tornât di Sant Tomâs e us fâs viodi un particolâr dai scandais archeologjics. No son une vere campagne di sgjâfs, ma dome un prin intervent par verificâ la cualitât dal sît. E i prins risultâts a son pardabon positîf. Cheste che e je te foto e je une pavimentazion in clap (un pedrât) che al è saltât fûr tal zardinut tra l'ospedâl e la gleseute di Sant Zuan. Sot di uns 30 cm di teren e je dute cheste pavimentazion une vore ben conservade e regolâr. Cun di plui a son vignûts fûr reperts di vaselam dal 1400. Par no fevelâ di ducj chei altris reperts che a son dentri e ator de cente dai mûr. In sumis, chel che al veve di jessi dome un côl di claps si presente come une dai sîts archeologjics plui impuartants de Ete di Mieç e adiriture la Sorintendince (in pratiche: il Ministeri dai Bens Culturâi) e à confermât la impuartance dal edifici. Pal moment mi fermi achì, ma us invidi pardabon a lâ a dâ un cuc. Ca di cualchi mês, cuant che al torne un tic di plui cjaldut i lavôrs a podaressin pardabon cjapâ une biele corse.

12 commenti:

thermonuke ha detto...

Pecjat, a che ore li o lavori se no o vignivi cule pale...

ciriso la piere fileosofal?





p.s.
Alc de comision nus contitu?

thermonuke ha detto...

Alore Indiana Jones, atu cjatat l'arca dell'alleanza?

Christian Romanini ha detto...

O soi a pene tornât di Sant Tomâs e us fâs viodi un particolâr dai scandais archeologjics. No son une vere campagne di sgjâfs, ma dome un prin intervent par verificâ la cualitât dal sît. E i prins risultâts a son pardabon positîf. Cheste che e je te foto e je une pavimentazion in clap (un pedrât) che al è saltât fûr tal zardinut tra l'ospedâl e la gleseute di Sant Zuan. Sot di uns 30 cm di teren e je dute cheste pavimentazion une vore ben conservade e regolâr. Cun di plui a son vignûts fûr reperts di vaselam dal 1400. Par no fevelâ di ducj chei altris reperts che a son dentri e ator de cente dai mûr. In sumis, chel che al veve di jessi un côl di claps si presente come une sai sîts archeologjics plui impuartant de Ete di Mieç e adiriture la Sorintendince e à confermât la impuartance dal edifici. Pal moment mi fermi achì, ma us invidi pardabon a lâ a dâ un cuc. Ca di cualchi mês, cuant che al torne un tic di plui cjaldut i lavôrs a podaressin pardabon cjapâ une biele corse.

Christian Romanini ha detto...

Cun di plui te foto, si pues viodi ben i strâts di teren che si son depositâts e che tal timp a vevi taponât il pedrât.

thermonuke ha detto...

Cazzo un pedrat!

Fruts ma si rindeiso cont, dopo le tombe di Tuthankamon e vin el Pedrat di San Zuan, (plui i creps).

Mi trimin les gjambes.... tocje torna a tira fur el sussidiari e riscrivi dute le storie dai ultins siscent agns.

Doman o voi a viodi.





p.s.
Parce sotolineitu che si viodin i sediments....
vevitu pore che qualchidun al dubitàs che lu ves fat Dafara?

Christian Romanini ha detto...

Thermo,
cuant che tu comentis cussì tu mi ricuardis cualchidun... induvine cui...

Christian Romanini ha detto...

Dut câs, a part il spirt di cualchidun, tornant su la cuestion o soi propit content. Il sît al è pardabon un biel patrimoni e diviers ents a son dacuardi. Vuê in comun a Maian a 10 e mieze, Diego Della Schiava, assessôr di Darte, al à un incuintri par fevelâ di un colegament cun Darte percè che là sù e jere une struture simile, ma plui piçule, une sorte di sede stacade. Ancje in Solvenie e in Carinzie a son struturis come cheste di Sant Tomâs, ma la nestre e je une des plui impuartantis.

Christian Romanini ha detto...

Dut câs, a part il spirt di cualchidun, tornant su la cuestion o soi propit content. Il sît al è pardabon un biel patrimoni e diviers ents a son dacuardi. Vuê in comun a Maian a 10 e mieze, Diego Della Schiava, assessôr di Darte, al à un incuintri par fevelâ di un colegament cun Darte percè che là sù e jere une struture simile, ma plui piçule, une sorte di sede stacade. Magari cussì no però a Darte e je restade dome la gleseute e lôr a volaressin tacâ cualchi sgjâf par cirî lis fondis dal ospedâl. Ancje in Slovenie e in Carinzie a son struturis come cheste di Sant Tomâs, ma la nestre e je une des plui impuartantis.

thermonuke ha detto...

No rivi a induvina, judimi dai...(serio)

che un rudinat in viste di un inizi contestat dai lavors al deventi dut un colp el Sacro Graal par mert di un pedràt al fas come minimo pensa che ale fin un pedràt al e un PEDRAT.




p.s.
momento tecnico:
tu as postat dos voltes
el fungo atomico si viodial?

Christian Romanini ha detto...

Il fonc tecnic no si viôt.
Passade la fase tecniche, ti rispuint ancje ae cuestion dal SAcri Graal. Nissun al à dit che pal pedrât chest al devente il Sacri Graal.
O ai dome dit che chest al un element di interès. Lis confermis che il sît al è impuartant a rivin dal Ministeri e no di me. Che ti plasi o no.

thermonuke ha detto...

Cui semeio?

Christian Romanini ha detto...

cumò la foto dal fonc di viôt