23 settembre 2007

Gjite a Verzegnis

Verzegnis 23/09/2007 f
Verzegnis 23/09/2007 b
O ai a pene metude vie la moto: o ai fat un zirut in Cjargne.
O volevi lâ a Dieç pe mostre su la Apocalìs, ma ae fin, vignude ore di gustâ, o ai fat un salt al Fogolâr, li di Manuela: cussì la gjite che e veve di jessi culturâl si è trasformade in gjite gastronomiche!
Chest ce che o ai mangjât: di antipast "tocj in braide cun coculis e rosmarin", di prin "vuardi cun luianie e porcins", di secont "frico di patatis cun polente rustide", aghe "Goccia di Carnia" e cafè coret (juste un sclip di gnapute parcè che in moto no si pues esagjerâ). Mangjât come un pape e servît e riverît: Manuela no dome e je une frute biele e simpatiche, ma ancje une coghe super cuntun ristorant pardabon ecezionâl.
Po dopo o ai polsât un moment e cuant che o jeri sigûr che ancje "soflant" nol sarès sucedût nuie, o ai tornât a piâ la moto e mi soi inviât sù par Siele Cjanzutan fint jù pal cjanâl di Sant Francesc, Spilimberc, Feagne e vie fint a cjase.
Propit une zornade spetacolâr: no sai parcè che o voi spes in Cjargne in moto... forsit semplicementri parcè che la Cjargne e je biele e vonde.

Tes foto: la mont Mariane viodude di Cjacis di Verzegnis

Nessun commento: