03 settembre 2007

Vêr motâr furlan a Cjasesole

Domenie ator in moto: une des ultimis, mi sa...
Al jere un tic frescut e si tache a sintî che l'Istât al è daûr a finî.
O jeri a Cjasesole pal solit zîr che ogni an a fasin a Siele Chianzutan, ma par une schirie di motivazions (ancje il motoGP) a son stadis diviersis defezions. Ancje se no jerin in tancj, si è decidût di partî chel distès, ma la sezion custom e jere minoritarie (dome jo: ti pareve, destinât a jessi minoritari...) e duncje lis motos stradâls mi àn dât il fum...
Pensant ben di no lambicâmi plui di tant a coriur daûr e preferint une ande plui turistiche, o ai lassât che a lessin e mi soi lât a fâ un zirut di bessôl sù par Tumieç e dulintor cun calme.
Oh, mi racomandi: cheste foto le ai fate tal curtîl di mê sûr cu la moto distudade! Par strade si va simpri ben taponât e cul casc ben leât sul cjâf!

ps: grazie a Moreno pe maiute!

6 commenti:

Aldo Rossi ha detto...

Ma le moto ise dacuardi? :-)
Chris stastu ben? Si i ai un caraterat, ma dubiti che un cun tun carater + flessibil al podi scrivi cjançons;-)

Scolte i vevi di domandati: mi darestu ne man par une velocissime bibliografie di presentazion par viki?
http://fur.wikipedia.org/wiki/Aldo_Rossi

Stami ben
Aldo

Christian Romanini ha detto...

mandi aldo
dut a puest!
pe biografie, ti judi vulintîr se o pues. ce ti covential di precîs?

Aldo Rossi ha detto...

dome chi tu mi voltis in Marilenghe (cuant chi tu as timp) dos trei righes di presentazion chi ti mandi (cuant chi la ai pronte)

Christian Romanini ha detto...

ok, mande cuant che tu âs pront

Venusia ha detto...

ce gole che tu mi as fat Chris! Cuant mi menitu a fa un zir?? =)

Christian Romanini ha detto...

mmm... cuant che tu âs voie! ;-)