03 settembre 2007

Diari di Viaç - Canadà, si torne a cjase

E ancje cheste volte o vin finît. Doman o sarìn tal aereopuart par cjapâ l’avion.
O varès podût lassâ cualchi messaç di plui, ma no ai vût timp (ancje parcè che o ai rispuindût a un pâr di post... e i minûts a jerin chei che a jerin).
No podevi partî cence ringraziâ une persone ecezionâl che nus à judât tant. Lu fâs ancje a non di Carli.
Robert Pontisso (te foto al è cun so fi e so pari... e su Ezio al sarès cetant ce dî...) al è cognossût ancje par vê inviât (e inmò in dì di vuê al è impegnât te opare) ae version furlane di Mozilla Firefox, il web browers concorint (e dal dut superiôr) a chel di Microsoft.
No vierç une parentesi sul fat che al sedi un canadês la persone che par prin al à pensât di voltâ par furlan la interface grafiche di Firefox parcè che no vâl la pene fâlu cumò...
Ma personalmentri Robert al è prime di dut une persone straordenarie che o soi onorât di considerâlu amì e che di doman mi mancjarà. Ancje se cun Internet si sta pôc a mantignî o contats, gustâ insiemit e fâsi une fevelade come che al è sucedût vuê, no je la stesse robe.
Ma o soi plui fortunât di cui che mi lei... almancul jo cun lui o ai gustâ!
Un altri grant, une vore grant, grazie a Giusy che nus à judâts pardabon tant tai ultins doi documentaris.
Une ultime, curte considerazion stant che o sin che o tornìn dal viaç che al sierarà, simpri che nol sucedi alc che par dîle francje no pensi pussibil nancje di lontan, la serie dai “Diaris di viaç”: par cui che al viodarà lis imagjins a saran storiis, forsit gnovis, forsit interessantis, cuissà...; par me e par Carli al restarà il ricuart di decinis e decinis di personis maraveosis che nus àn concedût un pôc dal lôr timp ma che soredut nus àn regalât un pôc des lôrs storiis e un tocut de lôr vite. Noaltris o sin personis tant fortunadis.

Grazie e mandi Luche


Mandi Luche, Carli e Giusy: grazie a voaltris!

3 commenti:

Scovacis ha detto...

mitic Robert, mi fâs pardabon plasê che tu lu vedis cognossût. E magari intervistât ;-)

Luca Peresson ha detto...

Obviously Dree...

Luca Peresson ha detto...

Ma ti podares rispuindi ancje lui... no Robert?