31 marzo 2006

Un puest pai zovins a Maian


Cheste e je la pagjine di presentazion dal "Informagiovani" di Maian (par furlan si pues dî Informezovins): Informajano-Informezovins di Maian.
Al è un servizi che al permet, soredut ai plui zovins (ma no dome) di vê un pont dulà cjatâ informazions su la formazion, turisim, servizis dal comun, doprâ i PC, torzeonâ su internet e vie indevant...
Il prossim apontament al è par miercus ai 5 di Avrîl aes 18.00 cuant che e sarà fate la premiazion pal concors di creazion de steme dal “Informajano”. La pueste eletroniche e je informajano@gmail.com.
Il servizi al è li dal Municipi, tal plan sot dal Spazi di Art “Ciro di Pers” e si jentre pal curtîl daûr dal palaç municipâl.

37 commenti:

thermonuke ha detto...

Mi soj nacuart ce o soi come chei cjans che pissin in ogni cjanton, se no lasi un segnut in ogni post o stoj mal.
Mi satu di trop frequentade che a je cheste robe (in numars).
E no si podevial gionta il servizi cun chel de biblioteche?
Mi par di ve let une volte une letare sul gjornal firmade di Pius che tu as dade une svolte impuartant a chist servizi?
In pratiche mi domandi no si podevial meti un par di masinis in biblioteche al servizi daj utens cence alesti un spazi gnuf e cui bes sparagnas inventa un concors o un contribut ae mularie par cjolsi un masanin a cjase?
No ti doi le colpe ma no sta nancje rispuindimi che e erin bes che si scugnive spindi parceche gia stanzias.

thermonuke ha detto...

Pa stese robe c'o aj domandat sule serade al Cjscjel di Susans, no si podevial falu le setemane dopo?

thermonuke ha detto...

Cjar cusso, o viot che ancje tu tu as qualchi dubit sul us de "beneficienze" par vetrine.
O torni a di che je int che merte tant di cjapiel (no chel di christian che no mi plas), par chel che fas, un poc mancul par cemut che lu pubblicize.
Lu aj scrit ancje sul post de serade in Cjscjel.

Poi, no par sedi egoist o crudel, pur apprezzant ce che al e' stat fat e ce che si sta fasint par personis che an bisunge di aiut, chest al à di vigni prin di dut dal cùr, no dal color, de magjoranze, de minoranze, de drete o de cjampe.
La politiche e a di ocupasi di 5500 citadins cun t'un voli di riguart par chei che an plui dibisugne. Di ce che si sint e dai proclamas che si fasin al somee el contrari.
Infati el citadin qualsiasi si è sintut e si sint un tic trascurat.
E no steit a dami dal qualunquist o dal cur di clap. Jo o amiri chel che si pridighe pai altris, mancul chel che strasse a pubblicizzalu.

Christian Romanini ha detto...

i numars tu puedis domandâju in comun: no ai la statistiche inzornade, in comun o crôt di sì. jo o pues dome dîti che cuant che o soi stât o ai cjatade mularie, ma ancje int plui grande.
se tu cognossis la biblioteche, tu savarâs che e rispuint a necessitâts diviersis e po e je ancje une cuestion di spazis.
secont me lis dôs realtâts e puedin colaborâ, ma no jessi confondudis: un pont di informazion nol è par fuarce un pont di formazion.

thermonuke ha detto...

O imagnini che dopo tantis poesies tu mi stei rispuindint a mi.
Cheste volte tu as cùr di ve ancje reson.
(in font o soj vilan ma di animo onest. O aj dite onest no BON benintindut!)

Christian Romanini ha detto...

mandi mai domo. la osservazion su la visibilitât e je juste: ma mi pâr che a varessin di rivâ i segnâi. La mê idee e sarès ancje di podê doprâ chel cancelut che al è tra il municipi e la bancje. Di li al è sigûr plui facil di jentrâ. Il coment di ingresso invezit si comente bessôl: brâf, brâf pardabon brâf: va là vergogniti...

Christian Romanini ha detto...

cuso o soi dacuardi cun te: no si à mai di mancjâ di rispiet a lis personis (oms, feminis, fruts, vielis) ni te realtât ma nancje suntun blog... o no?

thermonuke ha detto...

Ma un an fa plui o mancul una lettare ne la posta dei lettori firmade di Pius e diseve che dut el merit de conduzione e de organizzazion de Biblioteche e sedi dome di Christian.
So fos el bibiliotecari, dopo vincj agns che mi romp el cul a fa la come che si devi une biblioteche cui "budeget" limitaz a disposizion o sares incazzat come un taur!
Che dopo ogni tant al sedi un tic ruspi o soi d'acordo ma al e' te economie dal personagjo.
E visaisi chel c'al ame la leture, c'al sa ce c'al ul al a anchje un ami e un conseir. Chei che i libris ur coventin parceche e an di metiu sot de gjanbe di un taulin c'al cloppe al e' just che stei ale largje. In pratiche al a scrit in muse e ancje tal DNA "astenersi perditempo".
A je une biblioteche che e je une robe differente di ue librerie o di une cartolerie.
Ma dimi ingresso qual isal l'ultin libri che tu as let dopo el susidiari?

thermonuke ha detto...

Smenteavi "posta dei lettori dal Mesagjero.
Mi par che l'ingresso ha l'a li insult facil.
Ma se al e cui c'o dis jo in quant a voltegabanin nol scherse

Christian Romanini ha detto...

thermo mi displâs che tu ripuartis inmò une citazion falade: nol è mai stât scrit che il mert al jere me. e soredut al è stât simpri marcât la impuartance dal lavôr dal bibliotecari. o vin za vude une contestazion su lis citazion... cualchi post indaûr, ti visistu "lei ben"...
sul discors dai libris ti doi reson al 100%

thermonuke ha detto...

Siguramentri tu la conservis te cjarte, jo le aj nome tal cjaf. Mi someave une lode al to operat e no mi someè che tabajs dal Bibilotecari. Se tu vuelis publicale di guf o podares fa amende come c'o aj gia fat.

Christian Romanini ha detto...

ancje jo le ai tal cjâf e o crôt di vê inmò une memorie avonde buine... chel che al cjate prime la letare le puarte tal post, ok?

thermonuke ha detto...

Ingresso
Mi par, (simpri se no sbagli cui che tu ses) che tu ur veis dat une man ancje tu sburtant su el mior dal trio pakaj o dai tre re magjos che dir si voglia.
(Dipo atu let el gazetin di vue?).

Mi domandi, par un fur di majan, che nol cognoss lis personis e i fats ce c'al po domandasi quanche tra teseras, ex teseras, simpatizzans e orientàs di AN e cjatìn:
2 candidas sindics, 1 vicesindic uscent cul tierc candidàt e almancul 1 candidat in appogjo al quart?

Mior di vualtris a an fat dome ei farmacisç: un par bande cussi e sin sigurs che viergin le seconde farmacje!!!
Ma va sul mus!

thermonuke ha detto...

Comunque ancje jo mi sint che mi an mancjat di rispiet. El biblio al e un altre robe. Se ti sta sui cojons pazienze, a mi no.

thermonuke ha detto...

Un autobus 250.000 euro?
Par furtune che o aj prometut di no blestema!

jeur ha detto...

ingresso
vonde nome critica, accusà e rompi i cojons cu la politiche.
Se tu has alc cuintri il paron dal blog o qualcidun atri, leit a scuarnasi di une atre bande!
A chi il tema al le informajano e les lor inziative. Puarte critiches costrutives come mai domo conche al tabae de visibilitat de entrade...
Mi par che tu sas mase robis, o che tu ses un accanit polit o che tu ses dentri te mignestre ancje tu.
Un consei, o tu vas indenant cu le to politiche fur di chi cence vegni a bastona le int che da une possibiltat di peraule, o che tu rispundis ai temas che al pubbliche cun consei e considerazions che ledin a ledi le so persone.

PS: a le facil diti cojon par daur cence che tu tu svedis cui che tal dis.

A mi personalmenti le politiche no interese ma mi plas tabaia di majan e viodi ce mut cal va. Se poi o pos commentà alc ben cal vegni ma sinti tabaia nome di politiche, di ce ca la fat e no la fat qualchidun mi ven l'aghe tai genoi!

jeur ha detto...

... o che tu rispundis ai temas che al pubbliche cun consei e considerazions che NO ledin a ledi le so persone.....

altrimenti no veve significat le affermazion!!!!!!!!!

thermonuke ha detto...

Ingresso:
1: o varai ancje sabagliat su cui che tu ses, ma l'arcipelago e je realtat sot dai voi di ducj.

2: un autobus nol coste miec miliart.

3: se il biblio ogni tant al passe le misure e je ancje colpe di chel che j'al lasse fa.
4:.J soi d'acordo cun te che i furbez e vadin mandas a cjase a pidadis taj cojons.

5: Il strument plui potent c'ò vin al e' il voto. Invecite mi par che certis personis si sedin mitudis in liste cuintri dome pal gust di mandau a cjase. Jo o fasarai fieste cun lor el 10 di sere ma i speri ancje che dal 11 in poi e vedin lis ideis claris su ce fa pai prossims cinc agns.

6: Pussibil che nissun al comenti i farmacisç in liste un par bande!


7: No capis trop el to distinguo su un di lor, dome fiancheggiator no cospirator. Forsit tu lu sottovalutis. Jo no lu stimi politicamentri ma o aj une convinzion avonde diferente.

8: Però tu a diferenze di altris utents anonimos, no tu trais ogni tant, e tant par traj. Tu mostris smicje di cechin, cun accusis che tu circostanzis avonde. Al sares opportuno, visto che tu as ancje un blog to che du dessis une muse a lis tos afermazions. No vores che qualchidun ti dei dal balonar.

9: L'anonimat al'è ancje biel come c'o' aj dite par di ce che si pense cence violence verbal ma se tu stas cirint di fati propagande gratis lu cjati un tic depolrevul.

10: cameracaffe va a caga!!

Un ultime considerazion

thermonuke ha detto...

...mi par che la denuncie da la SOMS a sedi partide di alc di plui di:
"accuse.....in uno, due, tre bar"

Tu ses stranamentri tènar cun luj.

Magari mi sbagli.

jeur ha detto...

THERMO
dami le motivazion pal va a caga. Se je buine le acetti.
(PS: fin cumo tu mi jeris simapatic)

INGRESSO
No hai voe di taponati le bocje o volevi fati presin che e son antris post par tabaia di politiche che no le chest.
Come tal comment precendent no mi interese le politiche, no fas part de politiche, no difint Christian ca le bon di falu di besol ma al da fastidi viodi di sparà su un bersaglio facil.

VIOT DI VIODI
No soi scjaldinos ale che lei un post e tabaia di persone e son dos robes difentes. no pos dati le interpretazion des peraulis scrivint.
Sta tranquil che no mi scjaldi par cusi poc.
E come che o ai dite a ingresso no le chest il post par tabaia di politiche, an da fas tanc perce vegni propit chi?
Mandi

thermonuke ha detto...

Camera:
Ti ai mandat a caga dome parceche tu mi das l'impression di sedi Christian ce si difint cun t' un pseudonimo anonimo (ti visitu la storie dal fradi gimul).
E poi mi da fastidi che tu vedis nostaglje di Pius. Secon me al e' chel che al a vut el pui merit di dut ce che di brut al e' sucedut in gjunte a majan.

thermonuke ha detto...

Maxpola tire fur ches fotos c'o aj une teorie... e un dvd di vinci.

Christian Romanini ha detto...

Thermo: fasìn une scomesse a proposit de teorie dal fradi zimul...
soluzion 1
Cumò jo o dîs che no soi jo camera e tu tu âs tuart a dî e suspietâ chest... risultât: jù racladis di vueli sant "velu velu che lu ai becât e si justifiche..."
soluzion 2
Cumò invezit ti dîs: sì o soi jo chel zimul: brâf tu mi âs becât... risultât: "Al dîs cussì dome par fâsi bon thermo" e po o ufindarès il vêr camera.
ma o soi convint che cumò e je tante int che mi dimostre che a son ancje soluzions 3, 4, 5.... e vie indevant.
ergo: mi pâr che se o vin gust di fâ il zûc dai induvinei, o podìn invezit partecipâ ducj al concors di Maxpola, ancje se o soi sigûr che jo o soi tra chei che no rivaran a induvinâ nissun :)

thermonuke ha detto...

cumo però anin a durmi.
Se ti ves pes mans ti coparès.
O aj scrit un ore un coment corpos sule serade di usgnot e dopo lu aj pierdut!!!!!
Comunque o eri a un metro di te.
No vevi le mae ma ti aj vedut a deventa poanaç quanche si tabajave di Fariseòs!

thermonuke ha detto...

A, un altre robe o aj notat che cameracaffe al poste simpri alis stessis oris di christian. E jarsere a une e miege el to stathistic al dis che e' erin on line a 1 e miege dome in doi jo e christian? jo e cameracaffe? o duç e tre?
Sorpresa.... nol covente cjala l'IP.

thermonuke ha detto...

sojo un drago?

Christian Romanini ha detto...

thermo tu sês propit bulo: almancul tu che tu âs dutis chestis ciertecis! Guai a no vêti, ma ti doi un consei… Indi jere un altri che al veve tantis ciertecis e al veve di lâ di une bande a cjoli une robe e se no le cjatave al lave a visâ cualchidun altri… Ma soredut achì ognidun al è libar di pensâle cemût che al vûl e ancje di dîle...

Christian Romanini ha detto...

al reste dut

thermonuke ha detto...

o sarai stupit ma le to metafore ti giuri no le aj capide.

thermonuke ha detto...

Ce vevia di la a cjoli e cui?
e visa cui?
e ce restial dut?

Ma ce cazzo ditu?

Sojo semo jo o no si capis un casso?

Setu fur, ti ano scufiotat fur dal auditorium?

thermonuke ha detto...

spieghiti par plase!

Christian Romanini ha detto...

la soluzion e je ator pai post e pai coments...

thermonuke ha detto...

Cazzo o aj capit!
Tu ti metis a fa l'enigmatic.
O aj gia scrit che nol a fate ne gran figure.



f

Christian Romanini ha detto...

di fat o vevi let il to coment...

jeur ha detto...

thermonuke
No soi Christian come tal vevi gia dite, no sai ce cal sta fasint Piuss cumo o tabaiavi di une volte, in assolut no mi interese le politiche. O speri che christian nol sedi tacaat cumo par fati capi che no soi lui.
Si tornin a sinti tra un poc quanche ches benedetes elzions e saran finides.

E ancje parce soi stuf di sta su fin a e une che il di dopo o voi a vore cui voi sbatus.

stami ben.

jeur ha detto...

Ah Mandi acje a Christian che mi ha tegnut ospit in chest blog.
Tu has fat un biele robe e o speri che continui ancje dopo ches elezion.
O soi rivat a viodi gjovis robes di Majan che no savevi.

mandi

thermonuke ha detto...

Mandi cameracaffe.
J cròt che propite disinteressat dal dut no tu sedis.
Dut cas dopo iar di sere mi somee che el clima al sedi un tic pluj cujet.
Cristian al a vier une buse la che ducj e an butat el lor pinsir, ogniun al a trate la so conclusion e cumo spetin el 10 e che dopo e sei finide par 5 agns.
El prin c'al baruffe par begjhis personal lu speti jo tal scur e i doj el vueli di riç!
Mi displas se ti ai mandat a caga ma ogni tant tu les trajs propite gruesses (e poi o pensavi ale to salut).
Però lis fotos di max pola lis spieti par vinci el DVD.