21 marzo 2006

Mi à scrit Berlusconi!!!


Vuê o soi tornât di vore e o ai cjatât une sorprese rivade par pueste: il President Berlusconi mi à scrit.
Timp indaûr i vevi mandade une mail par informâlu che ancje intun comun dal Friûl a son lis elezions. E ce isal sucedût: ve chi la foto cui siei auguris!
Grazie President!

6 commenti:

thermonuke ha detto...

O soi content par te ma, stant a ce che si dis, ancje se us scrif Benedet Decimsest us va strucje.
Cert che sal ves savut un poc di Majan, posto che Domenie al ere a Vicense, cul elicotero al steve un quart d'ore a vigni a Susans a da une tamesade!
Mi sa ancje che cun chel post achi tu as stiçat une biele bore.
In ogni cas tu as une pirule tal nas e si viod benissim ingrandìnt.

volta ha detto...

fossi in te non lo direi in giro eh.eh.eh.
C'è il pericolo reale che quando verrà arrestato e condannato per associazione a delinquere, potresti avere guai in qualità di fiancheggiatore.
(C'è un po' da ridere: c'è chi darebbe metà del suo stipendio per avere un biglietto dalla Canalis e tu sei felice per quello di un delinquente. Lo segui nel voto di castità elettorale?)

thermonuke ha detto...

Tal vevi dite che tu impiavis el sacri fùc dal fervòr comunist!
Pandolo, tu eris stat atent fin cumo a no stiça boris!
O ise diretive di partit?

volta ha detto...

termo..adesso anche comunista son diventato? Io no, ma di sicuro aumenteranno visto che conq uei mille euro per ogni bebè le nascite aumenteranno a dismisura e cosi' anche i comunisti che li mangiano no? eh.eh.he.

thermonuke ha detto...

Ma no satu che chel che nol ame Silvio al e' par definizion un bolscevic o un maiost.
A l'e' scrit tal cil che no dibant al e' celest.

Pindul!

kriminal ha detto...

libar no sai, ma coragjos tu ses di sigur a meti une foto come che lì in biele mostre.

viot che i fruz si spaventin.