18 marzo 2006

Lis vuestris propuestis pal Cuel dal Fum


Se cualchidun al è passât par Maian, al à viodût che a son tacâts i Lavôrs sul Cuel dal Fum (chi in bande e je la tabele che e mostre cemût che al vignarà il colegament di bas fintremai parsore). Il prossim intervent al varès di proviodi la sistemazion dai prâts sul Cuel, in maniere di vê une aree verde fruibile pe citadinance. Achì si puedin fâ propuestis su cemût che si varès voie di vê chest Parc Urban.

5 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Il disen che al è su la tabele al è il studi di massime che al à fat il progjetist e si riferìs dome al lot dal Cuel dal Fum. Mi semee che al mancje ancje altri alc e no dome chê lotizazion privade che e je fûr de aree di proprietât dal Comun. O crodevi che al fos clâr, ma grazie a la segnalazion chi parsore, ve chi cheste precisazion. Grazie ingresso.

thermonuke ha detto...

E crops zardinirs e stradins pensial di cjoli e comun par mantigni un parco dal gjenar.
O ritigniso di fa la strade tai baraçars?.
O crot che ormai le fertae e sedi fate, a viodi che lotizazion privade cun che colade di ciment o fas fadie a capi parceche pal Tiliment, par motifs avonde condivisibi ancje tu, tu ti slodrosis in proclamas par non ve dighes e sbaraments o casses di espansion e chi nissun al a dite un casso!!!!
Mi sa ancje a mi che viodareis i lavors di cjase ma al sares oportuni pensa ducj che invesite di fa un mostro che nissun al rivara a gesti come cost di manteniment al sares mior, ormai c'al e ruvinat, lotizalu e cedilu ai privas imponint limits di edificabilitàt. Mior une biele zone razionalmentri edificade che un parco bandonat.

Christian Romanini ha detto...

thermonuke, o rispieti il to parê, ma o pensi che la cuestion dal Tiliment e sedi un ticut difarente di chê dal Cuel dal Fum...

thermonuke ha detto...

Cristian, e je sigur diferent.
Chi no varin danegjat el patrimoni ambiental ma al e' un pugn t'un voli.
O dis dome che tu as sensibilitas diferentes rispiet ai doi problemas, tal tiliment e somee la fin dal mont chi al va ben cussi.
E o tabaj di te parceche mi par che l'ultime volte che tu as tentat di tabaja des cassis in gjunte ti an fat capi claramentri che no ur freave un casso!
Forsite che la casse di espansion a sedi ancje una buine casse di risonance? Folchetitraj!!

The Bourne ha detto...

Mandi a duic. Il Cuel dal Fum al è, par mio parè e no dome (e iè tante int di fur dal comun che cognos Majan par chest Cuel), un dai simbui di chest comun. Lentamenti al sta murint. Prime il comun al ha lasat a un come Dafara(no sai nanchie ce mut che si scrif tant non mi plas) cal podes costruì ai pis dal Cuel... pis, a mi mi seme une vore pui in su; al è di nota anchie ce "biel" effiet visif e ambiental cal fas chel cumul di siment lasù parsore: un disastro, une vergogne ve lasat costrui dut chest! Dopo, come iustamenti al scrif Armando te letare, al è stat sbancat parsore! E son stas giavas arbui che eri tocs pregias di chest Cuel. un'atre vergogne! E tornant al pasat... Che "biele" strade di asfalt che si rimpine su pal Cuel: "mi dà propite il sens di un parco". E tornant a vuè... E vares di vignì ciottolade? ce biel ca l'è butà vie bes.
Parce no tacaiso a fa sbanca anchie viers via Piave già co seis... un'atre vergogne anchimò!
Une ultime robe... Mi seme che a feagne, con che an fat chel biel camminament su pa che culine li che va tante int a cori ogni di, no erin pacares e camions su e iù a puartà glerie. Chel di feagne al E' un parco, chel di majan al ERE parco!
Salus