Pipinis furlanis
-
*La storie des pipinis furlanis e altris lavôrs fats cui scus des panolis
a àn lis lôr lidrîs intal artesanât contadin, che al è florît tal secul
die...
18 ore fa
Prime ti ignorin, dopo ti ridin, dopo ti combatin. Dopo tu tu vincis! (Gandhi)
Vuê a son 2 agns che un tsunami al à distrut e paîs e copât miârs di personis te Asie dal Sud. Grazie a une grande solidarietât, al è rivât un gran jutori par ricostruî. Achì o ringrazii Stefano Andreutti che tal indoman di chel tragjic Sant Stiefin dal 2004 si è ufiert par meti in pîts un grant conciert di beneficenze. I bêçs che o vin cjapât sù in chê sere li che a àn sunât tancj e tancj artiscj a son lâts a International Adoption che ju à puartâts ta chês zonis. Inmò grazie a ducj chei che a àn colaborât e a Stefano in particolâr.
A Maian di diviers agns al è un grup di personis (te foto) che a fasin terapie assistide cui cjans: us segnali un biel articul sul Gazzettino di vuê.
Come che al stabilìs la norme, la minorance comunâl e à convocât il prossim consei comunâl che al sarà vinars ai 22 di Dicembar dal 2006 aes 6 e mieze di sere: us fâs il link par lei l'ordin dal dì. Intant us met ancje un articul jessût vuê sul gjornâl. Lait a lei il prin coment.
Vuê joibe ai 30 di Novembar aes 6 sot sere li de sale consiliâr a Felet il comun di Tavagnà, adun cu la associazion LinguESTpress, al presente il concors "ESTROVERSO", Premi internazionâl di traduzion di leterature pe infanzie des lenghis dal est Europe al talian e al furlan.
La setemane passade non vin rivât a discuti dut l'ordin dal dì e duncje martars ai 28 di Novembar aes 6 e mieze sot sere al è inmò Consei comunâl.
O aprofiti par fâ un pocje di publicitât al gjornâl La Patrie dal Friûl che al jes une volte al mês (chi in bande il numar di Otubar).
O aprofiti par ringraziâ inmò une volte Roberto Ongaro, parcè che cun lui o ai vût il plasê di condividi la "Segnalazion de Jurie" al premi Sant Simon 2006.