Ve chi une simpatiche cjançonute di Aldo Rossi che al comente la conversion di une ex presidente de regjon che de Leghe Nord e je passade cul Pd. No che mi vedi impressionât plui di tant, ancje parcè che a Maian o sin za usâts a viodi a saltâ di une bande a chê altre (provait par crodi: fracait chi). A proposit, rispiet a un an indaûr in consei comunâl a Maian nol è gambiât cuissà ce: cualchidune e continue a sentâsi in minorance (cuant che e ven, e simpri plui di râr...) e a proponisi fûr dal Municipi tant che referente pal centridrete, anzit pal Popolo della Libertà (sì, "libertât" di fâ cussì...)
Une forme di riscjo
-
*Marc al metè la pene su la taule cjalant il cuader inmò in blanc. Al jere
rivât a vieli e al varès di jessi pront a lassâ un so scrit. Chest jal
...
1 giorno fa
Nessun commento:
Posta un commento