15 luglio 2009

Semplicementri Supernaturâl!!!

Joi ce cjoche!
Ce cjoche di musiche, fenomenâl!
O soi inmò che o baluci prime di indurmidîmi!
No ai altris peraulis par descrivi la sensazion, lis sensazions provadis usgnot al conciert di Carlos Santana (te foto) in place Unitât a Triest.
O savevi che o varès stât a un event no di pôc, ma cjatâsi devant di un mît de musiche planetarie, mi à lassât cence flât, se no par balâ, tignî il timp, cjantâ, insumis gjoldimi un spetacul pardabon emozionant.
Une band di musiciscj di gale, ma cuant che e à tacât a cori pe place la "vôs" di chê ghitare, la magjie e je tacade.
Cun cheste vere liende vivente, no classificabil dome intun unic gjenar musicâl, Afriche, Sudameriche, Nordameriche, Caraibis, in pratiche dutis lis notis dal mont si son fondudis intun univiers di musiche che nol sarà facil, se no impussibil, dismenteâ. E a pensâ che a son passâts 40 agns, no tu rivis a rinditi cont che chel siorut cu la baretone sul cjâf al jere ancje lui là, a Woodstock, tante e je la energjie che e nas dai soi dêts che svelts e sigûrs a corin su lis cuardis de ghitare... Dôs oris cence un moment di polse, un toc vie daûr chel altri!
Insumis, par fâle curte, ancje parcè che ogni peraule e sarà simpri masse pôc par dut che che o ai vivût e scoltât, o podarai dî: "O jeri ancje jo".
Anzit "O jerin ancje NÔ", stant che cheste serade speciâl e je stade inmò plui preziose parcè che le ai condividude cun Venusia.

Ps: Lait a viodi ancje il sît internet di Santana, al merte!

2 commenti:

Venusia ha detto...

biel e vonde! =D

Unknown ha detto...

Uh ce invidie...soi cresut a pan e Santana. Me pari metteve i soo discos, chei de Pinkfloyd e oviamentri lis tabelinis di Corrado! :)