27 aprile 2008

Trofeu Rocco a Maian

Ve chi une imagjin dal Trofeu di balon pai zovins "Nereo Rocco". Di cualchi an ancje Maian al ospite cheste biele manifestazion sportive che e nas a Gradiscje dal Lusinç.
Te foto (grazie a Ranieri), di çampe a drete, si viôt il president de ASD Majanese Renzo "Gardo" Natolini; il vicesindic di Forgjarie Enrico Frucco e l'assessôr comunâl al sport di Forgjarie Marco Chiappolino, zovin e a la prime esperience in zonte comunâl. O aprofiti par fâur i auguris di bon lavôr a ducj i doi.

5 commenti:

fotorf ha detto...

Mandi Christian,
biele serade iar a Majan, tante int a viodi le partide ma al mancjave cui che al vares vut di sei presint....
Dal Comun di Majan nisun no si è fat viodi come rappresentant, e chest al e stat fat notà ancje in tai intervens des autoritas presints !
Strani, un trofeo cusì impuartant a livel regjonal no interesial ale aministrasion di Majan ?

Christian Romanini ha detto...

Mandi Ranieri, tu âs reson: al è propit un biel apontament. Mi visi cun plasê che un an o ai ancje fât il speaker intun partide e il spetacul in cjamp nol è mancjât. Anzit: grinte e voie di zuiâ a jerin ben evidentis.
Su la tô ultime domande o pensi che i plui adats a rispuindi a sedin il Sindic e l'assessôr al Sport di Maian.

fausto floreani ha detto...

E' incredibile quello che capita a Majano ! L'A.d.s. Majanese, guidata dall'ottimo presidente Natolini, riesce ad ottenere che l'impianto sportivo sia sede di partite di calcio di livello internazionale accollandosi notevoli costi e gli amministratori snobbano l'avvenimento ! Ci siamo rimasti male tutti nel vedere che il nostro Comune era rappresentato da due neoassessori del comune di Forgaria. Dei 19 amministratori (17 eletti + 2 esterni) che siedono in Consiglio Comunale non ce n'era uno ! Noi pensiamo male ma, forse, loro(maggioranza ed opposizione) era impegnatisssimi a prepararsi per lunedì quando discuterenno e voteranno l'ennesimo e inutile ordine del giorno "bibartisan" che non servirà a nulla perchè nessuno lo leggerà ! Sono però certo che, "avvertiti" da questo blog, questa sera ci saranno per la partita Cska Mosca-Treviso. Ascolteremo i soliti interessanti "sermoni". Se così non sarà vorrà dire che anche il buon Renzo ha combinato qualche cosa entrando a far parte della nutrita schiera dei "saccenti" majanesi !

fotorf ha detto...

Sì, Florean al'ere in tribune !
comunque vedarin usgnot se al sarà qualchidun, io o sarai come iar sere a fa fotografies...
O dis dome une robe,
BRAF RENZO !!!

fotorf ha detto...

iar sere invesit al ere presint l'assesor dal sport....