08 aprile 2008

Interviste a Claudio Violino

O segnali une interviste di Claudio Violino (te foto) sul portâl www.lenghe.net.
E domenie o lunis, su la schede pe elezion dal Consei regjonâl, segnait Lega Nord e dongje scrivêt VIOLINO.

6 commenti:

Venusia ha detto...

Beh Christian, jo no mi intint, ma no ti parie che la int e vedi di scrivi ce che vul? Mica o voi a scrivi ce che tu mi disis tu... =)

Christian Romanini ha detto...

Di fat Ninine il biel de democrazie e al è propit chest: ognidun al è libar di scrivi ce che al à voie. Ma al è ancje tant vêr che jo o soi libar di dâ une indicazion di vôt, considerât che o pensi che Claudio Violino al vedi lavorât ben a pro de lenghe furlane. =)

thermonuke ha detto...

ma no eritu di un altre scuadre?

Christian Romanini ha detto...

Mandi thermo.
Il gno nol sarà dal sigûr un vôt "aliniât e cuviert": o soi stât elet intune liste li che insiemit a corevin An-Udc-Forza Italia, ma l'asset politic al è gambiât cuntune fusion imponude (An+Forza Italia=Pdl), une separazion derivade (Udc par so cont).
Il dibatiment a nivel regjonâl su la cuestion identitarie e la tutele de lenghe furlane mi à segnât une vore. Mi à smaraveât la tristerie di cierts intervents e la posizion che sedi An, sedi Forza Italia, sedi l'Udc a àn cjapât a nivel regjonâl mi à viert i voi. O ai cirût in mil manieris di comunicâ cul grup consiliâr di Forza Italia, ma mi soi cjatât denant un mûr di gome. Cuntune ecezion, Massimo Blasoni, che mi à dât la ocasion di fevelâi, di furnî cualchi dât: a la fin nol à votât cuintri, ma nol à nancje votât a pro de gnove leç di tutele de lenghe furlane. Si è impegnât (e i doi at), ma par gno cont no avonde. Il rest dai conseîrs a àn fat declarazions velenosis cuintri de lenghe furlane.
E par me la tutele linguistiche e je une robe impuartante.

Christian Romanini ha detto...

E no soi dome jo che o pensi che e sedi impuartant. Lait a lei ce che a rispuindin une mame slovene e un papà ocitan a la insegnante di Buie.

Sandri Carrozzo ha detto...

E je une vore interessante la interviste a Violino: massime cuant che al dîs che e je ore che in Friûl si fasi un partît di racuelte tant che il SVP in Sud Tirôl. In teorie par lui, che cumò al è te Leghe, a saressin vôts di mancul: anzit o pensi che a fâ lis robis ben e sarès la muart de Leghe in Friûl. Si viôt che Violin al pense plui di politic furlan che di politic de Leghe.