Us feveli di un progjet che o vin a pene presentât a Tavagnà: si trate dal Sfuei di Tavagnà (te foto la prime pagjine), un insert informatîf dut par furlan.
Par discjamâ il pdf, fracait chi.
Ce us parial?
La borgade dai Salvans
-
*Daprûf de mont Bernadie si viodeve un paisut cun cuatri cjasis e un
cjampanli, cenglât di un bosc. *
*Si contave, seont il sintût dai vielis che a ...
3 giorni fa
3 commenti:
Segnalât ancje su lengheNET: fracait chi
E sul MV
DOMENICA, 20 APRILE 2008
Pagina 8 - Udine
Periodico comunale ora anche in friulano
TAVAGNACCO. Novità per le famiglie di Tavagnacco. Ogni tre mesi, infatti, assieme al periodico di informazione realizzato dall'amministrazione comunale, riceveranno anche “Il sfuei di tavagnà”. Un giornalino di quattro pagine scritto interamente in friulano, realizzato dallo sportello linguistico del comune, nel quale verranno affrontati gli argomenti più svariati. «Il sfuei di Tavagnà – dice il sindaco, Mario Pezzetta - è uno strumento in lingua friulana voluto dall'amministrazione in applicazione della legge 482/99, che lo finanzia. Tutelando l'uso delle lingue minoritarie nei servizi pubblici si impedisce infatti il loro indebolimento». (e.b.)
BALLOTTAGGIO CAINERO VS. HONSELL.
O scuen scrivi alc parce che o ai apene sintut su Telefriul les ultimes sule campagne pal sindic a Udine. Ben, dopo ains di disinteres, propite cumo' cal è el balotagjo si son presentas Collino, Saro e atris de stesse gubie par fa une ispezion tai cons de universitat,! Ce si puedial di?
24/4/08 19:40
Posta un commento