28 marzo 2008

Un mê interviste

Us segnali il portâl di LengheNET che mi à fat une interviste: un grazie a la redazion. Par leile, fracait achì.

8 commenti:

Anonimo ha detto...

Bravo Christian, beni fatu!

mandi - a si biri

www.ivomurgia.splinder.com

thermonuke ha detto...

Sint, fermile un tic cule furlanite e viodin se rivin a spara quatri cazzadis.

A mi mi displas coiona une iniziative che magari e je serie, ma visto el periodo mi a semeat un tci un pes di avril e in ogni cas al e un ore che no fermi di ridi cun dutis lis batudis, lis asociazions di ideis e les similitudinis che mi son vignudis tal cjaf.

Ti ripuarti el articul, fas un thermoconcors a cui che le spare plui gruesse (e magari fas ancje une ricerche che se je une robe serie tocje dai le juste impuartance).




sul MESSAGGERO
VENERDÌ, 28 MARZO 2008
Pagina 6 - Udine

L'iniziativa è dell'associazione "Amici di Totò". Nella settimana di pratica e teoria si formeranno i nuovi "operatori"

Majano, tutti a lezione di "onoterapia"

Si svolgerà dal 7 al 12 aprile il primo corso per utilizzare gli asini anche a scopo terapeutico





Si terrà, per la prima volta nella nostra regione, dal 7 al 12 aprile, a San Tommaso di Majano, il corso di formazione di primo livello in attività di mediazione con l'asino dal titolo "Come utilizzare l'asino nelle attività ludiche, didattiche, terapeutiche. L'asino come partner di mediazione nella relazione". Il corso è organizzato dall'associazione Amici di Totò, nata per favorire la diffusione di questo singolare animale e ad aiutare le persone meno fortunate.

L'attività di mediazione con l'asino è una pratica equestre, rivolta a tutti coloro che hanno problematiche comunicative e relazionali, che utilizza il quadrupede come strumento terapeutico e si concretizza in un complesso di tecniche di educazione e rieducazione mirate ad ottenere il superamento di un danno sensoriale, cognitivo, affettivo e comportamentale. «L'asino - spiega Ersilio Stocco, presidente dell'associazione - grazie al suo temperamento docile, alla sua intelligenza e memoria, svolge un ruolo fondamentale. L'istituirsi di un sistema di comunicazione asino-utente-operatore, crea un contesto educativo ed evolutivo in un ambiente gradevole e a contatto con la natura. Questo tipo di attività ha la capacità di rimettere in moto i sentimenti e il piacere della comunicazione emotiva».
Direttore del corso, cui prenderanno parte numerosi esperti tra veterinari, psicologi, allevatori, educatori e neuropsichiatri, sarà Eugenio Milonis psicologo analista, direttore del centro di onoterapia "Asinomania" e presidente del Consorzio nazionale allevasini della Coldiretti. «L'attività con l'asino - aggiunge Stocco- ci aiuta a recuperare una comunicazione autentica basata sulla corporeità e sul gioco. Nella relazione fra l'utente e l'animale si instaura un importante canale di contatto corporeo attraverso il quale si acquisisce fiducia, si favorisce un arricchimento sensoriale ed emotivo e si stimola una riorganizzazione delle strutture psichiche».
Pur non essendo ancora una disciplina riconosciuta dalla comunità scientifica, l'onoterapia, già diffusa negli Stati Uniti, in Francia e in Svizzera, sta riscuotendo numerose adesioni anche nel nostro Paese e anche in provincia di Udine sempre più persone vi ricorrono, anche solo per riscoprire il piacere del contatto con la natura e con gli animali.
L'associazione "Amici di Totò", in collaborazione con l'associazione culturale sinergie "Progetto Asinomania", promovendo la realizzazione di questo corso intende realizzare un servizio innovativo, integrato sul territorio, in grado di garantire ai bambini, agli adulti ed agli anziani in difficoltà, la fruizione completa del diritto alla riabilitazione ed all'integrazione. Le iscrizioni al corso, che sarà comunque a pagamento, con una vera e propria retta per i vari giorni di lezione, si terranno nel maneggio "Antico Maso" a San Tommaso di Majano. Per informazioni è possibile contattare l'associazione a Colloredo di Monte Albano ai numeri 0432 888941 e 320 6367558 oppure visitare il sito www.amiciditoto.fvg.it .
Elisa Michellut






p.s. Ronaninoterapia e je di ritigni fur concors ahahaha

Venusia ha detto...

Thermo, o blochi subite ogni to tentatif di rindi ridicule une iniziative che e je une vore serie, fate di personis che lavorin par cirì di fâ stâ ben chei atris.
Lis terapiis asociadis a lis bestiis, come chês cun i cjans o i delfins, e son une vore impuartantis par risolvi o migliorâ situazions che a voltis e puedin jessi pardabon dramatichis. Cheste biele iniziative, che si atue propite dongje cjase to, si base su studiis e ricjercis seriis e e à otignut impuartants risultats.
Duncje, cuant che tu varâs finit di ridi, vâ a fâ un salt e controle di persone le serietât di un lavor cussì impuartant.

thermonuke ha detto...

Ninine, no, crodimi, no volevi ridi de serietat de iniziative, mi fas ridi le asociazion di ideis cul mus. O ai premetut che mi displas coiona une robe serie. E o ai dite che se je une robe serie e merte el just rileief. Reste el fat che se un mi dis che al fas pet therapy mi incuriosis, cussi le ippoterapie, si cognos e si sa che je une robe serie.

Di stes cui delfins.

Mi displas ma se un al fas terapie sul mus a mi al continue a vignimi di ridi.

Ma no par lui, ni pe serietat de terapie ma pal mus...

fotorf ha detto...

cence dai cuarde a thermonuke e cence sminuì le biele inisiative o pos dome di che, cun duc chei mus a dos gjambes che son a tor le musterapie le fasin ogni di...
el risultat al e che e vin pui considerasion di chei a 4 gjambes che, e an pui sintiment di chei a dos gjambes.

Christian Romanini ha detto...

Sù sù, thermo e ninine: no stait a barufâsi!
Ve chi il post specific su la iniziativie di onoterapie a Sant Tomâs.

Unknown ha detto...

No sai se no cjalais le television e i tg, però un poc di timp fa e an fat viodi un poar mussut copat di qualchi *** dome par gust di divertiment (o par dispiet viers int pui sfurtunade...) E chest mussut al ere le mascotte proprite di un centro par frus down la che e fasevin cheste terapie e a viodiu cussì vaì par lor amì massacrat mi è vignut un magon di chei, parceche che robe lì e jè proprite tristerie (come dal rest cun dutes les besties) e no mi impensi pui di dulà, ur an regalat atris mussus proprite par fau sei contens dignuf.
O capis che i mus e podin fa ridi, però pensin a ce che al a patit durant le prime vuere mondial, poare bestie, cun dut chel pes che e vevin di puartà ai alpins.
No mi plas che i frus a scuele che non studiin si clamin mus, el mus al è une vore inteligjent, dome che al è ancje un grum testart, ma probabilmenti testart là che nol ul fa une robe... cui frus invesite dutes les besties e van dacordo se si les trate ben.
Cence ofese e cence barufe viers nissun, ma a mi mi ven di ridi (o di vaì) pensant a atris mus che è corin ator su dos gjambes, specie cumò che e sin in campagne eletoral...

Christian Romanini ha detto...

mandi Mandi
o condivît ogni peraule che tu âs scrit chi parsore e o speri che tu vedis capît il sens dal gno intervent.
grazie par vê ricuardât chel brut fat di cronache che nus conferme inmò une volte che lis personis a san jessi pardabon vergognosis cuant che a vuelin fâ dal mâl.