18 marzo 2008

La Cine e cope il Tibet, Simone al boicote lis Olimpiadis


Mi è rivade cheste mail di Simone Paoloni, che o condivît e us met achì.

Stant ce che al è sucedût ta chescj dîs, jo tal gno piçul o boicoti... o miôr o manifesti il gno dissens... su che che al sucêt ta chescj dîs in Cine... a gno mût. Se o volês, fasêt zirâ, se o podês fasêt ancje voaltris alc...

Ve ca Simone: jo o pues dome condiviti la tô antipatie pe Cine e la tô solidarietât pal Tibet.
E mi fasin stomi ducj chei che cuant che a sintin a fevelâ di Cine, a scatin come sustis pensant dome ai afârs e ai bêçs che ur podarès puartâ chê gnove frontiere dal consumisim.
Ma jo mi domandi: ce centrial il spirt decubertinian des Olimpiadis cuntun paîs li che i dirits umans no son rispietâts?

4 commenti:

thermonuke ha detto...

eh si... ma par coerence ti tocjares buta via ancje el pc...

Scovacis ha detto...

Se il probleme al è il rispiet dai dirits umans... par plasê, mi fasêso il non di un paîs li che a son rispietâts?
Usa? Italie? Spagne?

Anonimo ha detto...

Boicotà lis Olimpiadis a sares stade une biele idee pecjat che i interess daur di che manifestazion lì a sein cussì impuartans che nissun al à vut il coragjo di falu. Tros bes perdus in contras mancjas cui sponsors? Brute bestie i bes. Viodin ancje di no dismeteassi da la puare int in Ciad e in Darfur, la Cine a è dentri fin tal cuel ancje là. Pui i u viot e mancul mi plasin. A son come lis pudiesis.

fotorf ha detto...

Sencont el me picul parè ales Olimpiades e an di la dutes les Nasions, fa di mancul di la al sares pies...
Al e el moment bon par attirà le attension dal Mont sun tun problema che nol riguarde dome le Cine ma tantes atres Nasions.
E son dome i atletas che podaran attirà el Mont cu les lor protestes in Mondovision !

Scusait pal me Furlan scrit... Romanin no mi dà mai lesions :-)