Un grazie a Pauli, Sandri, Claudio e Luca e un mandi a ducj i furlans ator pal mont.
La cassele postâl
-
*Costantin al jessive ducj i dîs a fâ la sô cjaminade matinâl. Dilunc dal
so percors, intun cjanton dal so cuartîr, si podeve viodi la vecje cassel...
1 giorno fa
2 commenti:
Parcè che no tu âs il video dulà che il sindic ti cite e ringrazie... jo si.
:-D
Ustie!!!
O soi propit curiôs di viodilu!!!
Posta un commento