Un grazie a Pauli, Sandri, Claudio e Luca e un mandi a ducj i furlans ator pal mont.
Une forme di riscjo
-
*Marc al metè la pene su la taule cjalant il cuader inmò in blanc. Al jere
rivât a vieli e al varès di jessi pront a lassâ un so scrit. Chest jal
...
3 giorni fa
2 commenti:
Parcè che no tu âs il video dulà che il sindic ti cite e ringrazie... jo si.
:-D
Ustie!!!
O soi propit curiôs di viodilu!!!
Posta un commento