08 marzo 2008

Doi agns

Un frut di doi agns al cjamine... beh, mi somee che ancje chest blog al va: a son compagns...
Un frut di doi agns nol fevele tant... chest blog invezit par cualchidun al fevele masse: a son difarents...
Un frut di doi agns al è divertent... beh, cence modestie, ancje chest blog ogni tant al fâs ridi: a son compagns...
Un frut di doi agns nol fâs durmî la mame cuant che al vai di gnot... chest blog nol fâs jevâ nissun parcè che nol vai: a son difarents...
I fruts di doi agns (in jù) a son stâts eliminâts di Erode... chest blog lu fasaressin fûr vulintîr (e no mi riferìs a Erode): a son compagns o a son difarents (dipent dal pont di viste)...

E cumò, ringraziant ducj i letôrs di chest blog, mi fâs dibessôl, ma condividint cun voaltris, i auguris pai 2 agns di chest blog, screât ai 8 di Març dal 2006!!!

La robe plui biele e je fâ fieste cu lis Feminis: auguris e tantis mimosis par dutis!!!



ps. se o volês, provait ancje voaltris a continuâ tai coments chest zûc: "un frut di doi agns e il blog: compagns o difarents?"

18 commenti:

fausto floreani ha detto...

Buon compleanno al blog di Christian e complimenti per il successo ottenuto in questi due anni. A proposito di chi volentieri l’avrebbe fatto chiudere confesso che sono stato costretto ad approfittare dell’ospitalità di Christian da quando qualcuno mi ha sbarrato la porta del Messaggero Veneto. Niente di nuovo sotto il sole ! Mi sono recato recentemente presso gli uffici del giornale per protestare con il dott. Medeossi, responsabile della rubrica “posta del lettore”. Era in grosse difficoltà nel giustificare, da una certa data, i motivi della mancata pubblicazione di lettere mie e di altri che criticavano l’Amministrazione o personaggi politici majanesi. Per trarlo d’impaccio, gli ho detto: “sono uomo di mondo e, se anziché arrampicarsi sugli specchi Lei ammettesse che da dipendente esegue gli ordini, La capirei” . Mi sono fatto l’idea che l’intervento censorio sia iniziato dopo che una certa assessore, messa alla berlina con la storia del cane del bibliotecario e con il tipico piglio della zitella acida,si è lamentata con il marito, noto braccio destro dell’Azionista, e …..….
Dice il divo Giulio che a pensar male si fa peccato ma quasi sempre si indovina e, probabilmente, non ha torto.

Christian Romanini ha detto...

Mandi Fausto Floreani,
grazie pai auguris.
Su la cuestion dal Messaggero, no ai elements, ma mi displâs. No sai cui che al à "sierât" la puarte, ma se e fos vêr ce che al è scrit in conclusion dal coment, jo o varès une peraule sole par definîlu: avilent.
Chest blog nol à i stes letôrs dal gjornâl, ma al à une regule che forsit no si cjate di tantis bandis: lassâ spazi pardabon a ducj, cu la uniche regule dal rispiet tai intervents.

Christian Romanini ha detto...

Chest par dî che jo e Fausto Floreani si sin dispès confrontâts.
O soi ancje stât criticât, puartât in cause ancje in diviersis letaris mandadis al gjornâl e cuant che no jeri dacuardi cun ce che mi diseve, i ai rispuindût.
Però chest al è resonâ in maniere democratiche. Se cualchidun si suste parcè che cualchidun altri al mande une letare al gjornâl, lis robis di fâ a son dôs:
1) rispuindi cui fats dimostrant che ce che al è stât criticât nol è vêr: si met sul plat lis 2 posizions, si confronte e si lasse judicâ a la int.
2) si domande scuse se chel che al critiche al à reson e si cîr di rimediâ.

Altris pessimis soluzions che no condivît a son:
a) tasê
b) fâ tasê.
Ma chest no je maniere di fâ ni politiche ni democrazie.

il rompiscatole ha detto...

Chiunque sia intervenuto sul M.V. per impedire la pubblicazione delle lettere dell'ex sindaco rappresenta il condensato della mediocrità intellettuale di chi ci amministra e che ha portato il nostro comune agli ultimi posti nella zona collinare. Evidentemente dava fastidio e questo dovrebbe inorgoglirlo. Di me non si preoccuperebbe nessuno. Purtroppo.

fotorf ha detto...

Bon Complean Christian pal to biel Blog e un Auguri a dutes lef Femines che pasin par ca...FESTA DELLA DONNA

Christian Romanini ha detto...

Grazie Ranieri!

Christian Romanini ha detto...

Dut câs, fevelant de cuestion des letaris, se e fos vere ce che al dîs il rompiscatole, no saressin devant di une censure di opinion, ma di une censure cuintri une persone: une sorte di ostracisim, e chest nol è par nuie edificant.

thermonuke ha detto...

Cuisa parce ma tal me cjavut no fas nissune fadie a crodi ae storie di FF.

Venusia ha detto...

Auguris pal to blog, une date facile di ricuarda! =)

thermonuke ha detto...

Ah, Christian, o smenteavi el paragon dal blog cul frut di doi agns.

No sta volemint ma el "stimul di sfuaciasi" (e i toi post recents) mi an fat vigni une metafore cule M.....




O ai pensat: un frut a doi agns al tache a ve braure di fai viodi a mame che al sa fale tal vasut....

...tu al e za di un poc che tu as braure di fa viodi al santul che tu sas butale cun milimetriche smicje.



Voltint continua:

chi cualchi intervents l'e fur dal vasut...
spandut a slas...
ma al'e ancje di di che se cualchidun al e lat a domanda fin in regjon un pare se pode fati tase, ti reste le sodisfazion di save che chel cualchidun, ancje se plui grant di te, se fas inmo intor...



Bon complean, se tu as le sacher torte pero no sta invidami....:-DD

Christian Romanini ha detto...

Mandi thermo, grazie... ma mi displâs che no tu vegnis... e jo che ti spietavi par taiâ une fete... ;-)

fausto floreani ha detto...

A margine dell’assemblea della Pro Majano ho incontrato due persone che, come me, ogni tanto scrivono lettere ai giornali. Ci siamo riconosciuti in quel “saccenti che si sfogano sulla stampa locale” con cui eravamo stati “evangelicamente” definiti dal nostro amato sindaco sul bollettino comunale di Natale. Scherzando abbiamo pensato che si potrebbe creare l'associazione dei saccenti majanesi e che, per l’atto costitutivo dal notaio, il sindaco sarebbe un ottimo testimone.
Inoltre, con la sua esperienza in materia, ci aiuterebbe a districarci fra i saccenti “doc” e gli infiltrati !
Scherzi a parte e con l’aria che tira al Messaggero temo che, dal prossimo bollettino, gli strali del nostro "Orlando Furioso", potrebbero essere indirizzati al povero Christian che di grane con lui ne ha abbastanza per conto suo. Tieni duro Christian !

Christian Romanini ha detto...

eheheh mandi Fausto
biele batude. grazie pe solidarietât, ma no pensi che il sindic al pierdi timp a scrivi cuintri di me. No sai nancje se mi lei...

Venusia ha detto...

Ma Christian, me no tu mi invidis a mangjà le torte?? =(

Christian Romanini ha detto...

mandi Ninine,
tegniti pronte che cuant che al ven un tic di cjadut si va a fâ un zirut in moto e o lin a mangjâ la torte intun biel puestut ;-)

thermonuke ha detto...

Ninine ocjo....


pe costituende asociazion, ise vierte ancje ai "sicumerici"?

Christian Romanini ha detto...

Duncje ricapitolant...

Saccenti
Sicumerici
isal di meti ancje cualchi "vôs libare"?...

thermonuke ha detto...

s'an fossin....