Auguris!
30 agns di politiche linguistiche pal furlan
-
30 agns indaûr, cu la Leç Regjonâl 15, si po dî che e tacave pardabon la
politiche linguistiche a pro de lenghe furlane: nol è che prime no si fasès
nuie...
20 ore fa
2 commenti:
hai una sorella? non sapevo...falle gli auguri...mandi!
augurons.... cun tune bussade!
Posta un commento