Ancje se no si lu cjate scrit di nissune bande (se no che sul sît di Traversetolo), chest fin setemane a saran lis zornadis furlanis a Traversetolo.
O ringrazii la Pro Majano, che come simpri e je la vere anime des iniziativis dai rapuarts di amicizie cul comun emilian.
Jo o ai decidût di no lâ jù par une schierie di motivazions che o disarai ca di un pôc.
06 giugno 2007
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
7 commenti:
E alc mi dîs che al mancjarà ancje cualchidun altri...
e cumo cemut le metino?
cjale chi!
Dipo dai continus parceche no tu vas a Traversetolo.
E ce varestu di la a fa?
A mangja une pieçe di parmigjan?
O no ti anin invidat come ex assesor ai gimulagjos?
A part il fat che nissun al è tignût a invidâmi come ex assessôr. Anzit, al titul di "ex" no i ten propit e par tant o trancuilizi ducj chei che a pensi chest.
Su ce che la delegazion che e va jù a fâ, baste viodi il program sul sît di Traversetolo, ancje se nol sarès stât mâl meti alc ancje sul nestri...
La cuestion e je une altre, ma come che si dîs... la pazience e je la virtût dai fuarts: al moment just o fevelarai di cheste cuestion e in ce maniere che e je stade gjestide dai "sorestants".
Su la cuestion di Eta, ancje se tu tu mi âs acusât di jessi un integralist, o pensi che la violence no puedi jessi justificade in nissune maniere.
Come che no son justifâts i ategjaments che a impedissin a un grup politic di partecipâ ae elezions e puartâ indevant in maniere democratiche lis sôs domandis e il so program.
Une robe di lei
Però ta chest post, l'argoment al è un altri...
Alore sior parmalositti, tal ultin post li che ti aj dat dal integralist ti aj dat ancje dal evangelizzator. No aj dit che tu scombatis une jihiad ma un tic fanatic talore tu someis.
Ma il post al a un altri argoment.
Quindi di "virtuos" "fuart" o soj in spiete di sinti le to storie.
Par sta plui in argomet di fiestis, o ai let che a rives di arcjan e je la fieste dai cereai.
Cjate tu il vecjo post ma mi par che di qualchi bande si ere dit che vevin di fa la fieste dai fasui a Majan.
Proooooo......babilmentri.
Posta un commento