14 settembre 2006

A proposit di integrazion


Tal ultin consei comunâl o vin fevelât di integrazion. Achì un presenti une iniziative che si fasarà a Tavagnà e che e podarès jessi un element par tacâ a viodi ce fâ ancje a Maian: un cors di lenghe e culture furlane pai migrants.
La robe biele di cheste iniziative no je dome il nivel dal program e la presince di docents une vore cualificâts: Stefania Garlatti Costa, Gian Paolo Gri, Silvana Schiavi Fachin, Bruno Forte, Federico Rossi, Mauro Pascolini, Leo Virgili, Novella Del Fabbro. Dal sigûr tancj di voaltris ju cognossin.
Come che us disevi, il biel di cheste iniziative al è che cors al è stât volût, domandât e inmaneât di une associazion di "mediatori di comunità", imigrâts che a lavorin pe integrazion dai gnûfs migrants che a rivin in Friûl. Duncje la integrazion e passe ancje pal furlan!
La iniziative e je fate in colaborazion cul Comun di Tavagnà-Sportel pe lenghe furlane, ASS4 dal Friûl di mieç e cul contribût de Provincie di Udin (Lr15/96). Se o fracais su la imagjin, le viodarêr plui grande.

2 commenti:

thermonuke ha detto...

E je muarte Oriana Fallaci

thermonuke ha detto...

Dos robis vonde bielis che o aj cjatàt tra li sos citazions:

"Io sono qui per provare qualcosa in cui credo: che la guerra è inutile e sciocca, la più bestiale prova di idiozia della razza terrestre. Io sono qui per spiegare quanto è ipocrita il mondo che si esalta per un chirurgo che sostitusce un cuore con un altro cuore, e poi accetta che migliaia di creature giovani, col cuore a posto, vengano mandati a morire, come vacche al macello, per la bandiera. (da «Niente e così sia»)

La libertà è un dovere, prima che un diritto è un dovere. Ma il niente è da preferirsi al soffrire? Io perfino nelle pause in cui piango sui miei fallimenti, le mie delusioni, i miei strazi, concludo che soffrire sia da preferirsi al niente. (da «Lettera a un bambino mai nato»)