06 settembre 2006

Vinars al è Consei Comunâl aes 18.30

Vinars al è il Consei Comunâl convocât daûr de domande de Minorance:
Tra lis robis di discori a son:
  • rispuestis a interogazions;
  • propueste par doprâ chei 140.000 euros (che tra l'altri la Zonte e à za deliberât di metiju pal Magazin Comunâl gnûf);
  • proprueste pe riduzion des indenitâts (che a Maian al è za stât decidût di vê al minim proviodût di leç);
  • propueste di une cunvigne sul Cipaf (che la Comission Ativitât produtivis e à za tacât a progjetâ cul Ass. Minisini);
  • propueste di mozion de cons. Giovanna Iesse a pro dal Tor de Glesie;
  • propueste de Fieste de Integrazion.
Di plui no sai parcè che a son ducj ponts proponûts de Minorance e duncje o larìn a scoltâ in ce che a consistin chestis propuestis.

79 commenti:

Christian Romanini ha detto...

E intant vuê sul gjornâl si fevele di une robe discorude tal consei comunâl passât:
MERCOLEDÌ, 06 SETTEMBRE 2006

Pagina 10 - Udine

Disagi per l’accesso al cimitero
Lamentele dei cittadini per il vialetto con la ghiaia

MAJANO. Il nuovo viale d’accesso al cimitero di Majano ha suscitato lamentele da parte dei cittadini e soprattutto dei portatori di handicap che vi accedono in carrozzina. A generare il malcontento tra le persone che accedono all’area è soprattutto la ghiaia di grosso spessore che ricopre il nuovo camminamento facendolo risultare non agevole ed anche pericoloso. L’argomento è stato oggetto anche di un’interrogazione, intitolata "Visitabilità del cimitero", presentata nell’ultimo consiglio comunale dal consigliere d’opposizione Martina Del Pin del gruppo di "Intesa per Majano".
«Abbiamo sentito - ha detto la Del Pin - diverse lamentele dei cittadini per quell’accesso difficile e pericoloso». L’assessore comunale ai lavori pubblici Aldo Zucchiatti ha quindi preso la parola spiegando che: «l’area di cui stiamo parlando è quella nuova di recente ampliamento, i cui lavori sono tuttora in corso perciò lì dovranno essere realizzate ancora delle opere. Verranno costruite ad esempio una decina di tombe di famiglia. Una volta completate queste opere, anche il viale d’accesso pedonale alla nuova area cimiteriale verrà pavimentato come già successo per il resto del cimitero».
Comunque, come ha evidenziato l’assessore, «al momento è possibile accedere a questa parte del cimitero anche dall’ingresso principale, quello dal davanti, dove i viali sono completamente lastricati in porfido».
In aula consiliare si è aggiunto che per evitare qualsiasi inconveniente dovuto alla granulometria della ghiaia, oltre a provvedere a ricoprire, entro breve, gli accessi con ghiaia più fine, si provvederà pure a una rullatura del tratto per compattarne lo spessore. Per la pavimentazione, però, come precisato da Zucchiatti, bisognerà pazientare ancora fino alla conclusione dei lavori di realizzazione delle nuove sepolture - tombe di famiglia e loculi - che sono già stati appaltati.
Raffaella Sialino

Christian Romanini ha detto...

Par diti la veretât o ai di viodi cheste robe. No sai e o verifichi, dopo us conti

Christian Romanini ha detto...

une e je su Sant Zuan a Sant Tomâs;
une e je sul cantîr dal cuel dal fum;
une e je sul cantîr de strade che di Farle e mene a Sorepalût;
une e je su la tarone di Trivià

Christian Romanini ha detto...

singar, scuse se o aprofiti par fâ un tic di scuele, ma stant che lunis o vin metude la prime lezion mi permet di coreziti il verp. "tocino" nol è scrit just, si à di scrivi "tocjino" parcè che il sun al è come cjicare...
scuse se o ai olsât, ma cussì, tant par chei che a àn voie di cognossi il furlan scrit

thermonuke ha detto...

o staevi spiticanmi a ciri les lidris di dos peraulis:
Autorità e autorevul.

cence fale tant lungje:

Le prime e je dome une posizion.

Le seconde e impliche cognossince.

Al val pès decisions come pai parès.

Christian Romanini ha detto...

La çampe e fâs dome ce che i è permetût di fâ dal Statût e dal Regolament comunâl. Al è un dirit di ducj podê esercitâ la ativitât politiche e al è scrit ancje te costituzion. Duncje, jo no mi scjaldarès plui di tant.
Vinars o voi in consei e viodarìn ce che nus contin.

thermonuke ha detto...

Jo i pensi che se la cjampe e à bisugne di fa l'interogazion su parceche e je le grave li che al e un cantìr e son veramentri a curt di argoments.
quindi lis domandis di singar 1 2 e 3 e an rispueste si.
Le 4 forsit ma si viodin benon ancje i lòr!

thermonuke ha detto...

TUesin:
Al e un cantìr.
Se dopo e intidin compatà el glerin beh, si al fas ridi, come patafa l'aghe.
Ma visto che mi an dite di spietà par gjudica par une volte o spieti.

Magari dopo si rit di plui!

Mi par che son altris che spietin dopo fat par di che no l'ere di fa......

thermonuke ha detto...

par furtune e son une "minorance"

thermonuke ha detto...

A proposite di interogazions:
nissun domande plui dal campèt di basket.

Dopo che si son sgjevelas par di che lu an fat chei di ca, no chei di la etc...etc...

Aromai al e 5 mes che al e inaugurat e dedicat al Cav.Rino Snaidero.

Che setemane pasade al jere inmo el scotch par tiere par segna les riès. Cumo isal agjibil?

Ma se par une dì al tornas el "Cav" secont vualtris ce disaressial?

Christian Romanini ha detto...

secont me al tirarès jù un sacrament...

thermonuke ha detto...

E daj c'o soi simpri jo a difindi File:
In aula consiliare si è aggiunto che per evitare qualsiasi inconveniente dovuto alla granulometria della ghiaia, oltre a provvedere a ricoprire, entro breve, gli accessi con ghiaia più fine, si provvederà pure a una rullatura del tratto per compattarne lo spessore. Per la pavimentazione, però, come precisato da Zucchiatti, bisognerà pazientare ancora fino alla conclusione dei lavori
alore no lu sai cui che lu a dite, "l'aula consiliare" ni o sai ce grave che e je, ciottoli,graniglia, roture, glerie, gravòn, ghiaino, ghiaia, glerin, lavat, vagliato, miste a savalon e rigjile di gjave?
E se lu ves proponut un che di edilizie si intint avonde che al sta sentàt di là?

Al divertent giuja a bute-mierde, o soi el prin a dilu, però bisunge ve ancje un tic di smicje (o smicjie?)

Christian Romanini ha detto...

thermo
smicje al va ben (cence "i")

Renzo Tondo ha detto...

Cheste robe das indennitaaz a va afrontade cun clarece e coragjo. Io i mi sei simpri batuut pa una sorte di "sobrietaat", ma mi par che vuei i aministratoors a riscjn ogni di (io i sai alc, tra multes varies mi sei mangjaat plui di 10.000 euros). Cui ca si dediche alla pubbliche aministrasion cun onestaat, competence e dedision al merite di non iessi criticaat sal cjape un franc.

Christian Romanini ha detto...

Mandi Renzo e Nangank
ancje jo o soi convint che se un fâ il so, nissun al à di criticâlu se al cjape un franc pe ativitât politiche.
Su lis indenitâts, mi soi informât: lis cifiris a son definidis par leç e a Maian a son za al minim. Cun di plui sul Bur e je stade definide une riduzion dal 10% che a Maian e je stade aplicade za dal inizi dal an. Duncje la atenzion pe riduzion e je za alte. usgnot viodarìn ce che e je tal concret la propueste de çampe, parcè che inmò no le ai capide.

Christian Romanini ha detto...

SUL MESSAGGERO DI VUê:
VENERDÌ, 08 SETTEMBRE 2006

Pagina 11 - Udine

MAJANO
Stasera in consiglio la riduzione delle indennità di carica

Si riunirà stasera, alle 18,30, il consiglio comunale. Su richiesta di convocazione presentata dai consiglieri di minoranza di "Intesa per Majano" lo scorso 21 agosto, quindi, è stata fissata per la giornata odierna la seduta consiliare. Si tornerà a discutere della rotatoria tra la strada statale 463 e viale cavaliere Rino Snaidero, intervento oggetto di interrogazione da parte dell’opposizione. E’ ancora scottante a Majano la questione della rotonda che l’Anas ha progettato di costruire all’incrocio tra le due suddette strade, progetto approvato dalla Giunta con riserva, però, relativa all’effettiva disponibilità finanziaria dell’Anas ma bocciato da gran parte della popolazione, dei Comitati di frazione, dalla minoranza consiliare e pure dalla maggioranza dei presenti in Commissione Ambiente e Territorio. L’opposizione interrogherà il sindaco per sapere come mai la Giunta abbia deciso di approvare il progetto presentato dall’Anas senza prima sentire i Comitati di frazione che, infatti, sono stati convocati solo a decisione già presa.
All’ordine del giorno figura poi la proposta di utilizzo del contributo di 140 mila euro, originariamente destinato dalla Regione alla realizzazione della rotatoria e recentemente dirottato dalla Giunta sul magazzino comunale. Un’altra proposta della minoranza che sarà portata in consiglio stasera è quella di ridurre l’indennità di carica sia del sindaco, sia degli assessori comunali che dei consiglieri, così come accaduto a livello regionale (i dati rivelano un’indennità di 2.161 euro lordi mensili per il sindaco e, per vicesindaco e assessori, un’indennità compresa tra gli 864 e i 1.167 euro o tra i 648 e gli 875 euro a seconda della loro posizione lavorativa). La minoranza chiede anche di utilizzare i soldi così risparmiati per le casse comunali.
Raffaella Sialino

thermonuke ha detto...

Pes indenitas, tu puedis conta le barzalete di chel c'al a fat el esamp par ve le tessare dal PCI:
une a mi e une al partit....

thermonuke ha detto...

e lis bicicletis...

thermonuke ha detto...

Comunque al è chest chi c'al va a fa l'esam pe tesare:
D. Se tu vessis dos cjasis?
R. Une a mi une al partit.
D. Doi cjamps?
R. Un a mi e un al partit
ecc.ecc.
domande final: dos bicicletis?
R. E no ches lis ai!

Come che si dis:
O sin duç fenoi cul cul di chei altris.

Ultime provocazion:
ce al cjapat el autor di tante campagne economo-moralizatrice conche al a vut une carghe publiche?

che j brusi che nol a rivat a matura le buineuscide?

Christian Romanini ha detto...

al è stât un consei avonde durut. ma o scuen ancje marcâ il fat che e continue a jessi presint simpri plui int tal public e la robe mi fâs pardabon plasê (e o speri che tra chei al sedi ancje cualchidun che al lei chest blog)

Christian Romanini ha detto...

O tachi la cronache dal consei cu lis interogazions. Chê che mi interesse di plui e je chê relative ae rotatorie: la minorance e à domandât di trasformâle in mozion e che il consei al votàs. Ae fin di une lungje discussion, il test che e veve presentât la minorance al è stât gambiât e jo o ai proponût che al fos votât il verbâl de comission ambient dal 24 di avost e la indicazion ae zonte comunâl di modificâ la delibare de rotatorie, specificant che, stant la preocupazion e la discussion che e je vignude fûr, chê soluzion proponude dal Anas e à di jessi sospindude. O soi content!!! La mê propueste e je stade votade di ducj, fûr che un che si è astignût! Ma o soi content distès!!!
Cumò o spieti di lei la gnove delibare de zonte e se nol è avonde clâr: o soi content!!!

Christian Romanini ha detto...

cemût saressie?

thermonuke ha detto...

Dipo, posto che tu ses content, conte alc di plui no che quanche no tu lu ses tu as ben peraulis...

E sui compens ce interogazion ise vignude fur: si sono interogas di parce di tant casin dibant....?

Christian Romanini ha detto...

PAR TUESIN
Su la mozion de taronde: la minorance e veve domandât di sospendi la delibare cha la zonte e veve fat ai 22 di Avost. Il sindic al continuave a ripeti che la delibare e jere za sospindude, ma cjalant i ats nol è risultât. Ma ancje sospendi dute la delibare al significave rindi no eficaç dut l'at e duncje al jere ancje il pericul di pierdi pardabon il contribût parcè che tal test a jerin 2 ponts: la aprovazion dal disen e la devoluzion. Alore par sierâ la storie, o ai domandât al segretari se al jere chest pericul e se si podeve domandâ ae zonte che esplicitàs dome la sospension de part relative ae rotarie. Il segretari mi à dit di sì e che o vevi reson su la cuestion. Duncje invezit di sospendi dute la delibare come che e domandave la minorance il consei al à deliberât di sospendi dome la part relative ae sielte de rotatorie. Chest document che o ai let jo e che in pratiche al partìs dal verbâl de comission, al è stât votât di dut il consei e dome un ass. si è astignût. Duncje no mi pâr che jo o ai votât il document de minorance, ma che dut il consei al à votât un test che al è nassût vie pe discussion e che al è stât condividût di ducj fûr che un.

Christian Romanini ha detto...

Su lis indenitâts:
La minorance e veve domandât di fâ une delibare pe riduzion dal 10%.
Ma come che al à dit ancje il segretari, la zonte e à dome aplicât la normative regjonâl che (a diference di chê nazionâl) e fâs ben presint che no si pues fâ riduzions in percentuâl, ma o dut o nuie. Jo o ai dit che ae int ce che ur interesse prin di dut al è che une aministrazion e puarti indevant e che e rivi a vê i risultâts di un program, no se un al tire une indenitât ae fin dal mês. Duncje al è just che se un al à responsabilitât al è just che al vedi un piçul ricognossiment (che a maian al è za stât ridot dal 10% za dal inizi dal an). Se però di à di sparagnâ su lis spesis, mi semee plui onest fâ une valutazion sul numar dai assessors che a son in zonte e salacor viodi se al è il câs di verificâ se a conventi 6 o 5 o 4 assessors. Ma par fâ chest o ai proponût che il dut al sedi puartât in comission. A cheste mê propueste, la minorance e à ritirât la propueste e no vin scugnût votâ nuie.

Christian Romanini ha detto...

Ancje par chest o soi sodisfat di cemût che o vin rivât a cjatâ un acuardi

Christian Romanini ha detto...

Par rovedon
ti riferisistu a cuant che intune rispueste a une interogazion cualchidun al à metût in evidence i eroruts di ortografie?...

thermonuke ha detto...

Beh che de riduzion daj asesors e je propite biele soredut pensant a parceche son stas aumentas...

Spiegait ce saressial chel episodi simpatic...

thermonuke ha detto...

Cualchidun podial conta chist anedoto?

Christian Romanini ha detto...

Par thermo
in pratiche l'episodi nol è stât par nuie simpatic.
dopo une ore e mieze che la minorance nus tirave cul canon disint che a son stadis fatis masse capelis (in particolâr su la gjestion de cuistion de rotatorie, dai timps, de comunicazion ai comitâts e vie indevant), al è vignût il moment de interogazion che e veve di rispuindi la assessore Garzitto, che e à cjatât doi eroruts di ortografie e ur à dit ae minorance che par furtune che i àn fat cheste interogazion che cussì, stant che ancje la minorance e fâs eroruts e no dome la maiorance, e à vude la conferme che a son umans... e che dispès a critichin tant par criticâ. No le ai tant capide, se e voleve jessi une batude o ce, ma al jere miôr rispuindi ae interogazion e vonde, ancje parcè che e jere ben preparade e la rispueste mi semeave buine: duncje nol coventave lâ a stiçâ boris... o speri che no sedi dute farine dal so sac e che e sedi stade conseade mâl. La prossime volte forsit no scoltarà cierts conseis...

Christian Romanini ha detto...

vuê sul gazzettino al è un articul che al conte une vore di robis no justis:
Martedì, 12 Settembre 2006

MAIANO
I contributi per la rotonda sulla 463 dirottati per un magazzino comunale
Maiano

Il Consiglio comunale di Maiano prende tempo sulla tanto chiacchierata rotatoria che si dovrebbe realizzare all'incrocio fra la statale 463 e viale Rino Snaidero. Nell'ultima seduta ha infatti deciso di dirottare i 140 mila euro, erogati a suo tempo dalla regione sulla rotonda, alla costruzione di un magazzino comunale, in attesa che da parte dell'Anas ci sia la disponibilità di fondi per portare avanti il progetto.In ogni caso, la commissione Territorio e Ambiente ed i Comitati di frazione, approfondiranno con delle tavole rotonde l'idea proposta dall'Anas. L'argomento (era anche fra le interrogazioni presentate dal gruppo minoritario "Intesa per Maiano ") ritornerà sicuramente in Consiglio. A Maiano intanto l'argomento tiene banco fra quanti propendono per la proposta Anas ed i contrari, in specie gli abitanti di Tiveriacco e Ponteledra, che chiedono una diversa soluzione.Sul ritardo dello stato di avanzamento lavori al parco "Cuel dal fum", oggetto di una interrogazione di "Intesa per Maiano ", la consegna è fissata al 15 ottobre a fronte di una penale a carico dell'impresa appaltatrice. Al punto 7 di un ordine del giorno che comprendeva 9 argomenti, c'era la proposta di organizzare al castello di Susans un convegno fra Cipaf, Provincia di Udine, Regione ed associazioni imprenditoriali. Il lungo dibattito che è seguito ha messo a fuoco le linee d'indirizzo affinchè anche Maiano approdi alla realtà industriale di Rivoli di Osoppo.

L'Assemblea ha poi approvato all'unanimità una mozione della consigliera di minoranza, Giovanna Iesse, inerente il sostegno alla Parrocchia sulla domanda di contributo regionale per la ricostruzione della torre campanaria di Maiano , danneggiata con il terremoto del 1976. In chiusura di seduta l'assemblea ha tracciato le prime fasi d'indirizzo per l'integrazione con i circa 200 immigrati che risiedono nel Comune, su proposta del capogruppo di "Intesa per Maiano ", Lieto Molinaro.

Christian Romanini ha detto...

"Nell'ultima seduta ha infatti deciso di dirottare i 140 mila euro, erogati a suo tempo dalla regione sulla rotonda, alla costruzione di un magazzino comunale, in attesa che da parte dell'Anas ci sia la disponibilità di fondi per portare avanti il progetto." balis: i 140.000 euros a jerin za spostâts sul magazin cun delibare di zonte dal 22 di Avost. in consei o vin domandât ae zonte di sospindi la rotatorie, ma us al ai za scrit

Christian Romanini ha detto...

Al punto 7 di un ordine del giorno che comprendeva 9 argomenti, c'era la proposta di organizzare al castello di Susans un convegno fra Cipaf, Provincia di Udine, Regione ed associazioni imprenditoriali. Il lungo dibattito che è seguito ha messo a fuoco le linee d'indirizzo affinchè anche Maiano approdi alla realtà industriale di Rivoli di Osoppo. ancje chi si à di fâ une puntualizazion: la comission ativitâts produtivis e l'ass. minisini a son za che a lavorin par cheste cunvigne, al è dome stât specificât che si à di stâ sot par fâ lis robis ben e cence pierdi timp

Christian Romanini ha detto...

L'Assemblea ha poi approvato all'unanimità una mozione della consigliera di minoranza, Giovanna Iesse, inerente il sostegno alla Parrocchia sulla domanda di contributo regionale per la ricostruzione della torre campanaria di Maiano , danneggiata con il terremoto del 1976.
achì al è just ma e je sucedude une robe comiche: la setemane passade la Iesse e à telefonât ae zonte par disi che e coventave di corse une delibare di zonte comunâl cence spietâ chê dal consei. cussì la zonte e à fate la delibare parcè che cussì moretton le varès vude cence spietâ. La iesse in consei e à ringraziât il sindic e la zonte pe velocitât, pal biel lavor e sul imprin e à ancje domandât che stant che la zonte e veve fate la delibare, nol coventave nuie altri e e à dit "Chiedo il ritiro di questo ordine del giorno"... o vin tacât ducj a ridi come mats. Dopo invezit o vin votât ae unanimitât

Christian Romanini ha detto...

In chiusura di seduta l'assemblea ha tracciato le prime fasi d'indirizzo per l'integrazione con i circa 200 immigrati che risiedono nel Comune, su proposta del capogruppo di "Intesa per Maiano ", Lieto Molinaro.
Acnje chi une puntualizazion parcè che Lieto al à fat une proposte "la festa dell'integrazione" ma te decision finâl dal consei e je stade gjavade cheste propueste. Ve chi il gno intervent:
"Se tes finalitâts la iniziative e pues jessi condivisibile, mi permet di fâ une osservazion e manifestâ cualchi dubi su la maniere che cheste cuestion e je stade presentade. Se si à di fevelâ di integrazion, nol è fasint e proponint noaltris furlans e talians une fieste che o rivarìn a integrâ i forescj. Pluitost si trate di meti in vore une schirie di iniziativis che a puartin a une condivision dai progjets e des soluzions fin dal lôr stât embrionâl: intun comun dongje udin une associazion di mediatori di comunità, li che imigrâts a fasin di puint cui gnûfs e la societât di chi, a àn adiriture un cors di culture e lenghe furlane par integrâsi di plui cui furlans. chest par fâ viodi dome che il procès al à di jessi un dialic e duncje par dialogâ si à di jessi in doi: noaltris e chei che a son vignûts di di fûr, parcè che dome lôr nus puedin domandâ ce che ur covente pardabon, cualis che a son lis lôr veris problematichiss. E dome fasint cussì chest percors condividût, alore si podarà cjatâ la vere soluzion. Te propueste di Intesa per Majano al è proviodût di scoltâ la scuele, lis nestris associazions, lis fabrichis, ma nol è stât pensât di domandâur ai forescj "Ma ce us covential?"
Duncje tornant al pont n. 9 o invidi il grup Intesa per Majano a ritirâ chest test par podê lassâ cussì viert ae comission di fâ une analisi preventive dal argoment e duncje fâle lavorâ di mancul in tiermis di cuantitât e di plui in tiermis di cualitât se e sintarà prime di dut i migrants, tignint cont ancje di ce che o ai dit usgnot par podê cjatâ une soluzion concrete a un aspiet de nestre societât che al rapresente aromai une realtât"

Christian Romanini ha detto...

Duncje ce che al è stât votât su la integrazion al è ben diviers di ce che al jere stât proponût al inizi. Dut chest dome par coretece di cronache.

Christian Romanini ha detto...

Ancje De Sabbata al à fat un biel intervent in mert, ma no lu ai achì e no rivi pal moment a scrivilu.

thermonuke ha detto...

In ogni caso....approfondiranno con delle tavole rotondel'idea proposta dall'Anas.
ancje lis taulis tarondis!
ma alore e je une ossesiòn...!


Dut cas grazie pe cronache.

Christian Romanini ha detto...

Il cons De Sabbata i à tirât un tic lis orelis

Christian Romanini ha detto...

Mi plâs la idee dal toto-consei: jo o speri pardabon che no sedi dute farine dal so sac ancje parcè che no mi semeavin peraulis sôs, al jere come se e leiès un copion scrit di un altri...

thermonuke ha detto...

Ancje tu però a asseconda chist toto-indovinel no tu scherzis...

Christian Romanini ha detto...

parcè no? jo o soi convint che al è cualchidun altri daûr. Thermo dânus une opinion

Christian Romanini ha detto...

e dut câs jo mi soi za becât il titul di sticeboris duncje o fasarai un plasê a chei che mi dan cuintri e che mi critichi: cumò a àn une motivazion par criticâmi, no?

Christian Romanini ha detto...

SUL MESSAGGERO DI VUê

MERCOLEDÌ, 13 SETTEMBRE 2006

Pagina 12 - Udine

Majano, chiesta all’Anas un’alternativa alla rotatoria

MAJANO. In consiglio si è tornato a parlare della rotatoria sulla statale 463. Il consiglio comunale, con l’astensione dell’assessore ai lavori pubblici Zucchiatti, ha approvato di richiedere alla Giunta di sospendere, con un atto apposito, l’efficacia dell’approvazione giuntale dell’idea progettuale presentata dall’Anas. Zucchiatti ha motivato la sua astensione spiegando: «la mia preoccupazione è che con la sospensione si possa verificare che l’Anas, non ritenendo più il Comune interessato a quest’intervento, escluda dai suoi piani di lavoro qualsiasi intervento (anche alternativo alla rotonda) di messa in sicurezza di quel tratto».
Complesso il percorso per giungere ad un atto condiviso dall’intero consiglio comunale, steso infine dal capogruppo di maggioranza Romanini facendo riferimento anche al verbale della Commissione Territorio e Ambiente. Il discorso in aula relativo alla rotatoria si è aperto con un’interrogazione presentata dai consiglieri di minoranza di "Intesa per Majano" riguardante le motivazioni alla base delle scelte effettuate dalla giunta. Insoddisfatto della risposta del sindaco Zonta, il consigliere De Sabbata ha chiesto di trasformare l’interrogazione in mozione chiedendo che la giunta provveda a garantire la presenza lungo la statale di forze di polizia municipale, che si discutano insieme ipotesi alternative alla rotonda e che la giunta revochi l’approvazione dell’idea progettuale dell’Anas.
La minoranza ha poi rinunciato alla richiesta di revoca dell’approvazione dell’idea progettuale, visto che ciò avrebbe comportato anche la perdita dei 340 mila euro previsti dall’Anas per l’opera.
Raffaella Sialino

Christian Romanini ha detto...

La ultime part no le ai capide...

thermonuke ha detto...

Se t'ùs ti dis cui che da spes al fas el "dettato" aj articui sul mesagjero ma o crot che tu lu savedis za.

Ale fin:
s'o aj capit ben, el consej ala domandat ale gjunte di sospindi l'aprovazion dal progjet just?
Vuelial di che la zonte cumo e à el balìn in man? Podie fa el contrari?


L'ultime part dal articul no le capis. Se si j dis no al progjet i 140.000 no si ju piert parceche za destinas al magasin el 22 avost cule ipotesi che se l'Anas e faseve el lavor metini i soi 340.000 si ju tornave a girà sul opare.

Cumo se si j dis al Anas di no fa le taronde al e clar che no nus da i 340.000 par fa i fucs a feragosto no?

Dopo se propon altris progjets e ideis che podin semea plui idonees, i 140 si podial simpri ri-ziraju e il rest al e di viodi come gia sucedut se l'Anas e je disposte a fianziaju?
Ajo capit ben?


Pai toi suspies di "dettato" ale asesore, jo no jeri quindi le deduzion tu varessis di sugjerile tu.

Cert che se tu as chest dubi e son dome doi noms.

Dimi se il gno resonament ale zuet o so soi vonde ingegnos?

thermonuke ha detto...

Rovedon,
rovedon pecjoton?
o rovedon furbacchion?
su, coragjo fas le illazion?
o vutu che altris e fasin el nom?
stiçitu bores o setu fifòn?
Ma viot tu ce biele cjanzon!

Dai no stin a fa lis vergjinelles t'un bordel !

thermonuke ha detto...

secont me:
muto del nord e bleckaut EC o ST o MW. Al mancje un.


Novizia Madama
Sconsolata plui dificil.

Ma rovedon tu sas masse robis, contile ben: eritu o no?

thermonuke ha detto...

Dai TinoLiber va indenant!
Se el paron al tas di un par di dis al ul di c'al va ben ma nol po consinti...

PID?
no rivi...

p.s. o ai gjavat doi mei post dopo le precisazion juste par no fa confusion

Christian Romanini ha detto...

E ce permalôs: un nol pues vê 2 zornadis di incasinament par altris robis e subit al ven acusât di latitance premeditade.
Sâr Tino sumo: un satiric come Lui che si ofint par cussì pôc...
Intant compliments pe fantasie, ma i compliments a son ancje un tic ridusût par prin di dut pe permalositât che Us ai dit chi parsore, seconde robe pal fat di vê doprât l'agjetif "vecchia": e Us al spieghi par talian "una scarpa può essere vecchia" il furlan e je une lenghe cuntune storie antighe ma che si pues doprâ ancje in internet e par fevelâ di dut e duncje al podeve jessi un tic plui sensibil...
ma il probleme su la cuestion al è plui grâf su chês altris robis.
dut câs, ancje se forsit par cualchidun al à cjalcjade un tic masse la man, mi à plasût il sisteme ironic di fevelâ ae int. in fin, tornant su la cuestion de rotatorie us visi che a son daûr a rivâ i parês dai comitâts di frazion e cuant che a saran ducj Us contarai ce che a àn dit il comitâts. intant o fâs un zugut ancje jo:
fasìn il toto comitât par viodi induvinâ cemût che a àn rispuindût? O promet che o pensarai a fâ ancje un premi par chel che al va plui doncje ae veretât. Us anticipi che o varìn ancje cualchi sorprese: cualchi parê al è za rivât e o lu riten interessant...
Ma alore, chest PID ce dal diaul vuelial significâ?

thermonuke ha detto...

Ma alore tu ses tu el parmalos (o sort)!?
Mi par c'an sedi un tic par duç no, cumo parceche ti tocjin el furlan ale come se ti colpisin al cur... ma dai...
Qualchivolte poi les robes e migliorin cul invecja, el vin el formadi el len (tu no... e nancje le frice)


ma il probleme su la cuestion al è plui grâf su chês altris robis. ce volevial di, ti isal restat di un altre frase che dopo no tu as gjavat? no parceche no rivi a inseri el concet tal contest...


Pal zuc di induvina:
tu as inmo in pins le stiçe-bore gare dal toto sugjeritòr ortografic. O ise sierade?

cumo el totocomitat:
par me sis cuintri doi a favor e un neutri.

Christian Romanini ha detto...

mandi thermo
inmò une volte tu âs reson:
la permalositât e je robe avonde difondude;
su la gravitât des robis: il spetacul che al è stât in consei nol è stât tant biel, par chel o soi un tic inc... e un tic avilît: no si pues fâ ciertis figuris e la robe che mi displâs e je che se tu disis alc la prime robe che ti disin al è "ma cemût? tu tu sês cjâf grup e no tu puedis dînus cussì". jo o soi ancje cjâfgrup, ma se un al dîs une robe no juste no pues fâ fente di nuie;
sul totosugjeridor o soi che o fâs une indagjin ma inmò no ai elements: jo però o resti de mê, ancje se o podarès sbaliâ;
sul toto comitât tu indi âs za becâts 3 (un par sorte)

Christian Romanini ha detto...

e chel che al è a pro de taronde al à za mandât la rispueste: us e fasarai lei tes prossimis zornadis (domande te domande: ce comitât isal chel a pro de taronde?)

thermonuke ha detto...

Majano ovest

thermonuke ha detto...

masanc!
ironie fenomenal!

Christian Romanini ha detto...

Bon tachìn a calâ cualchi cjarte:
fin cumò, che jo o sepi a son rivâts 3 rispuestis:
1) Pers-S.Liseu=contrari
2) Cjasesole= a àn di decidût di no esprimisi; motivazion: a la mê domande di parê (che o ai fat no par fâmi biel jo, ma parcè che o vevi puartât indenant une indicazion de comission teritori ambient, come che al è ancje verbalizât e aprovât dal consei comunâl) e je partide une seconde letare a firme dal sindic li che al diseve che a norme di regolament, dome il sindic al pues scrivi e domandâ parês ai comitâts.
3) farle=favurevul ae rotatorie parcè che i components no son tecnics, e stant che la idee di chê soluzion le àn fate i tecnics dal Anas, e scuen jessi juste. (ancje chestis peraulis mi sunin come za sintudis di cualchi altre bande...)
e cumò spietìn chei altris...

Christian Romanini ha detto...

Prin di dut o ai di fâ une precisazion: jo no ai voie di ricidolizâ o sminuî nissun!
Achì nangank tu sês une vore lontan e o domandi scuse se lis mês declarazions a àn fat pensâ chest.
Jo o dîs dome che in consei nissun al è tecnic e ancje chei che magari a lavorin tal setôr, cuant che a son clamâts a fâ i aministradôrs publics no àn di confondi i doi aspiets.
Jo noi soi un tecnic e duncje nol è just che si fasin riflessions su chest aspiet, no dome pe rotatorie ma par ogni argoment. Però come amistradôr o sint la responsabilitât di no cjapâ dut come aur ancje se al ven di tecnics: se no no coventaressin ni sindics, ni assessôrs, ni conseîrs ni altris carichis publichis par vie che al bastarès vê un bon segretari, un bon ufici tecnic, un bon rasonîr e oparis publichis e belanç anuâi a laressin indevant distès dal pont di viste tecnic.
Politiche al significhe par me sielzi soluzions, confrontâ plui stradis par risolvi un probleme: pe cuestion de rotatorie jo no mi soi mai permetût di dî che l'Anas tecnicamentri no à dât une soluzion, ma ta cheste situazion mi à semeât che no vin vude la pussibilitât di discori cun serenitât su plui soluzions. O vin vude la formalizazion dome di une idee. Il fat di contentâsi di une sole soluzion cence un contraditori su plui pont di viste, mi à parût no just. Cun di plui al è il malcontent de int e un so coivolziment in timps sbaliât. Jo no jentri tal merit tecnic de cuestion, ma o fâs une critiche su la maniere che si à puartât indevant la cuestion. Che dopo jo no vedi simpatie par une rotatorie cussì piçule parcè che o ai la impression che e pues fâ plui dams che risolvi problemis, chest al è un altri pâr di maniis, che però no mi soi inventât ma al è il risultât di un resonament che o ai fat sintint plui vôr. Jo no soi contrari aes rotatoriis in gjenar: di tantis bandis a funzionin, ma te plui part dai câs a àn carateristichis ben diviersis di chês che nus àn presentât par Trivià. O speri di vê gjavât cualchi dubi.

thermonuke ha detto...

Masanc:
Satu di dula che je partide dute le ostitlitat a chiste rotonde?
No tal dis se no mi disin che o tiri fur simpri le storie dal lof trist...

Ti dis sol che par me P.I.D. riferit di Tinoliber al è: Probabili Ispiratori Dietrolequinte


Par farle rosse, va cjale j'risultaz des ultimes e ancje des penultimes elezions e dopo si tornin a sinti...

Par Christian:
Se je vere che tu in consei tu as fat verbaliza une richieste de comision ambient di pare ai comitaz e se el sindic al aferme che dome lui a norme di regolament al po domanda i pares, a chest pont al e evident che, su chist argoment e ses su dos posizions in plen contrast.

Alore che tu vedis o no reson cemut conciliaratu cheste divergence vonde ferme cu le to posizion di cjafgrup di majorance?

El discors di Nangak mi a vonde convint sul "not in my backyard" e tu al di la des bieles peraules ti as dicalarat apertamentri in plui ocasions e cun biei ponts esclamatifs le to contrarietat a cheste rotonde (che ancje a mi, seppur profano, mi semee vonde azzardade).

Che altre dì, tu as dite che tu eris vonde content par come che erin ladis les robes , atribuinti ancje une part dal merit di ce che al jere iessut dal consei dal 08.09, e ancje vonde incazzat par une polemiche, a to viodi, gratuite nassude in rispueste a une interogazion (toto-dettato...).

Alore se passe le linie dure sarae une to sconfitte personal?
E viceverse?

E in dut chest, le minorance la ise?

(no le opposizion che mi par che, in chist argoment, a ches pont, tu sedis tu...)

Christian Romanini ha detto...

Par thermo:
a ce ti riferissistu ae linie dure?
Tornant ae cuestion la mê contrarietât a cheste rotatorie e reste.
Cemût concilie la mê opinion cu la mê posizion di cjâf grup di maiorance? Ti rispuint disinti che il consei comunâl al à domandât la sospension di une sielte che la zonte e veve deliberât: la idee de rotatorie. Cheste indicazion di sospension e je stade votade dal consei sedi de maiorance sedi de minorance (come un ass. si è astignût) e duncje mi semee che jo no sedi in contrast cu la maiorance, ancje se forsit la mê contrarietât ae rotatorie e je plui marcade di cualchidun altri. Forsit plui che cul sindic, o soi in plene divergjence di opinion cul assessor ai LLPP.

thermonuke ha detto...

Par Christian, o aj capit che no tu ses dacordo cule sielte dal asesor LLPP ma di fat le letare che tu riferisis e je firmade dal sindic (ancje se a tutele dal asesor).
Di fat se le rotonde no so fasarà mi par che al sedi plui pal blog che pe minorance....


Masanc:
de strade che tu disevis no savevi e siceramentri chi e je le prime volte che si tabae.
Ce robe complicade che tu as dite, setu un matematic?

thermonuke ha detto...

ogni di si fas la lune e ogni di si imapre une.
Grazie masanc.

Christian Romanini ha detto...

jo no soi un strolic, ma mi pâr che la lune si fâs ogni mês e no ogni dì... ergo: ogni mês si fâs la lune e ogni dì si impare une.
no jerial cussì?

thermonuke ha detto...

grassie mestri!

thermonuke ha detto...

Comunque mestri el strolic al è "astrologo" no "astronomo"

1 a 1

thermonuke ha detto...

Beh almancut cumo e an rispuindut.
Mi par che sedi le prime cjampane che sune di che lato visto che un sol di IxM al scriveve chi ma al tas di tant timp no?

Jo o continui a di che se a ritegnin di smentì al e just che lu fasin.

Invecite qualchidun al tas par pore di da masse impuartance al blog e indiretamentri al "nestri", lassant che si costruissi une veretat forsite no travisade ma comuncue parzial.

Visto il numar di ferquentators mi somee chei fruz che disin sierin i voi cussi non nus viodin .

Dut cas grazie pe rispueste.
Almancut cheste volte no jeris a lignan come cul cuel dal fum....

thermonuke ha detto...

Beh sul fat che sul cuel al vedi lassat sfoga el malcontent par dopo adeguasi in consej ale gia discutut e documentat achi.

Pero reste il fat che IxM e veve di fa le oposizion o spietavino che lu fasessin LM M/O e CdL?
o Masanc, Mariute, Rovedon, Cusso, Nangak, Thermonuke etc?


E dibant al e infastidis par pressapochismo e saccenze, (j cròt che tu ti riferissis ancje a la me) e dopo no fa lis doverosis puntualizazions o smentides.

Une volte IxM e faseve un gjornalut informatif cumo no viot nancje chel (magari al e in stampe) un sito di informazion nol sares mal....ma al reste el sintisi "al di sopra" e no sinti el dove di comunica (e no dome IxM).

O concuardi cun nangak sul sierasi te tor di avorio.

Duç tal consei mi sa che lein achi. Nissun, al sint el dove di conta le so veretat ancje anonimamentr benchè, talore publicamentri, al vedi l'ardor di infastidisi (e no dome in IxM).

O capis che no vuelin imiscjasi cun t'un giuc di proprietat dal "mestri onanist" pero 17.000 presinces e son un fat. Nascuindi el cjaf tal savalon nol convente.

Christian Romanini ha detto...

Benvignût Carlo Marzo
grazie pe analisi che tu fasis: almancul tu âs cjapât il disturp di contenstâmi, ma se tu permetis o fâs cualchi precisazion.
La cuestion dal ultin consei: tu fevelis di ancje tu di complots e trafics sot di banc. Il fat che o sedi intervignût dome dopo un toc che a fevelavin chei altris al è dome parcè che o pensi che il consei nol sedi un gjalinâr li che ducj a puedi fâ ce che a vuelin: si scolte, si spiete e cuant che al è il moment, ognidun al fevele. Tu tu âs dât une clâf di leture, ma cirî di fâmi passâ par un Jude che al pense dome par se, mi pâr che e sedi une robe che si cualifiche di bessole e che a àn za provât a fâ.
Ta cheste situazion mi soi di simpri declarât cence vê bisugne di zuguts che cumò tu tu âs voie di fâ crodi. In consei a savevin ducj in ce maniere che o varès fat, ancje parcè che cu la oposizion o ai fevelât, ma te lûs dal soreli fin di prime de comission. Duncje, come che i ai dit plui voltis ancje a Thermonuke: lassìn pierdi la storie dal lôf trist parcè che e je une robe za masse doprade, dai.
Po tu tu fevelis ancje di "saccenza, pressapochismo e sinopsismo onanista " fasin acusis avonde pesantutis: bon un merit tu lu âs, ven a stâi chel di vênus insegnât dôs peraulonis (ma chest no isal unti un fâ di "saccente"...)
Une domande: ma ce sens aial doprâ un nick name come chel... a mi mi disin che o dopri masse il furlan, ma cheste robe di talianizâ i nons, mi fâs un tic ridi. A proposit: o ai cjolt un disc di musiche classiche: La Aide di Bepi dai Verts... bielon...

Christian Romanini ha detto...

Scusait ma il fat che si continui a fevelâ chel nol à fat chest, chei altris no a àn fat chest altri... ma parcè no si fevelial di ce che si podarès fâ di bon par chest Maian. No isal plui util proponi robis che no son, pluitost che continuâ a domandâsi cui e parcè che nol lu à inmò fat. Une volte lu pues ancje ameti, ma chi ogni setemane al rive un che al torne simpri su chês ribis. Legjitim, nuie ce dî, ma se si cirìs di dâ gnovis ideis ae fin o pensi che al sarès plui interessant, ancje parcè che chest blog, come che al à dit thermo, al è let di avonde int, e soredut che e je tai puescj li che si decît. Ergo: a mi no mi interesse di vê la partenitât assolude de ativitât politiche ancje se un tic di competizion no le ai mai platade, anzit se o pues dî che une robe le ai fate jo, no spieti. Ma chest al fâs part dal gno caratar e secont mê la politiche e je fâ une robe cirint di risolvi un probleme, Dopo lu dîs ancje parcè che o ai di dimostrâ a chei che mi àn votât ce che o ai fat, se no la prossime volte cui mi votial? Cuant che o sarai stuf o starai a cjase, ma o preferìs decidilu jo e no pierdi une competizion eletorâl. Ma cun cheste vision, ancje se no ducj le pensin come me, no pensi di fâ mâl a di nissun. O no?

Christian Romanini ha detto...

Masanc: biele domande... vierzino un altri toto-blog?
Jo o dîs dome che no varessin di lamentâsi se cualchidun al fâs cualchi osservazions...

thermonuke ha detto...

Idee gnove:

finìt cun t'un acordo bi-partizan el campet di basket che ormai us ridin daur ancje i fruz!

Anzite! se cualchi frut al sbrisse ta ches lunetis di vernis slisses che an fatis si spache une gjambe e al denuncie el Sindic...

Cui sa se le oposizion e corara a di che lu an fat ancje lor...

Pal onanismo no sta dimi che no tu sas ce c'al ere...
chi e je int che si cope di seghis, magari mentàl ma simpri seghis e son....

thermonuke ha detto...

O vino di clamati R-Onanin
ahahaha

Christian Romanini ha detto...

Grazie ae segnalazion di Nangank, ve chi l'articul dal Gazzettino di vuê. Grazie Nangank, ce figade internet: la rassegne stampe furlane curade vie web di Taipei ;-)
Mercoledì, 20 Settembre 2006

Sindaco e dirigenti si tagliano i compensi
Cassacco, Vannes Assaloni, si è ridotto del 20 per cento l’indennità. È il primo in regione
Cassacco Sindaco e dipendenti comunali si tagliano volontariamente il guadagno annuale complessivo per evitare che il Municipio, e di conseguenza il servizio alla comunità, soffra sul fronte generale delle spese correnti. Succede a Cassacco dove il primo cittadino Vannes Assaloni, l'unico in Regione per il momento, ha deciso di ridurre del 20\% la sua indennità, rinunciando quindi di fatto, per sua scelta, a 3 mila euro all'anno. «L'ho fatto per dare il buon esempio - dice - e per essere solidale con i dipendenti del quadro dirigente del Comune, il segretario e i due apicali, cui ho chiesto di fare la stessa cosa, e che ringrazio per aver accettato dimostrando così un forte senso civico».

I tre dipendenti in questione hanno rinunciato in totale a circa 40 mila euro all'anno, lordi, complessivi. Un risparmio che per il Municipio, tenendo conto anche degli oneri riflessi, ammonta per loro a 47 mila e 821 mila euro, lordi. Perché queste riduzioni? «Una norma della finanziaria nazionale 2005 - spiega Assaloni - impone agli enti locali la riduzione del costo del personale dipendente dell'1\% sulla base del conto consuntivo dell'anno 2004 per il triennio 2006-2007-2008». A questa norma, per lo specifico settore, se n'è aggiunta una seconda, regionale. «La finanziaria regionale 2006 - dice il primo cittadino - prevede un taglio delle spese correnti sempre per il triennio 2006-2007-2008. Una specifica circolare parla della facoltà, da parte della Corte dei conti, di verificare che questi due provvedimenti vengano effettivamente messi in atti da tutti i Comuni. Non prevede tuttavia, nel suo testo, una sanzione nel caso la norma risulti non essere stata rispettata». Una rinuncia a favore della comunità? «Sì, fortunatamente noi abbiamo potuto procedere in questo modo senza penalizzare servizi importanti. Alcuni Comuni montani però, già in gravi difficoltà economiche, si trovano di fronte alla necessità di tagliare solo sulle spese correnti non personale. Alcuni di loro hanno inviato a Cassacco ordini del giorno approvati su questa specifica questione per ottenere appoggio».

Assaloni, dipendente bancario, 1.200 euro lordi mensili per la carica di sindaco, chiedendo al quadro dirigenziale di rinunciare all'indennità, si è assunto responsabilità civili maggiori. Per tutelarsi a livello legale in caso di problematiche legali ha stipulato, pagando di tasca propria, un'assicurazione che annualmente costa mille euro. «Ho invitato i componenti della mia giunta a fare la stessa mia scelta».Paola Treppo

Christian Romanini ha detto...

Siôr Carlo Marzo,
la sô presince no dome e je tolerade, ma ancje gradide stant che un vôs in plui dal sigûr al è miôr scoltâ plui cjampanis. Lis mês considerazions a son dome une rispueste te discussion. Ancje jo o soi convint che al è util doprâ lis sedis uficiâls e chest blog nol à nissune intenzion di sostituilis , ma dome un imprest in plui par chei che a àn voie di esprimi une opinion che in altris bandis no disaressin. Se cualchidun al à voie di aprofitâ de ocasion ben, se no amen: nol mûr nissun e il mont al va indevant distès ancje cence il blog.
Su la definizion di Thermonuke, ancje jo mi soi fat une biele ridade: thermo, tu sês simpri il solit "svangjadôr velenôs"!
ps: no stâ rabiâti, al è un compliment! ;-)

thermonuke ha detto...

pero al a reson C M scusait ma el non no rivi a scrivilu...
nol a tabajat ne di complots ne di lof trist, cheste volte tu as rispuindut fur tema!

thermonuke ha detto...

Mi par che

la rossa primavera ove sorge il sol del avvenir

e sedi pasat no futur...

dopo e son les nostalgjes...

e ancje jo o ai les mes...

thermonuke ha detto...

Jo o pensi che, se si ul le rotonde a costo di rimeti le muse, fa casin tes deliberes, dai le cause al segretari etc..

"si scugni fa"

Isal pardabon sodisfat LdS des rispuestis vignudes fur te interogazion in tema.

Jentrie plui le "fluidificazion" dal trafic pal costruendo centro comercjal che le sigurece di cumierç e de crosere?


Un par di agns fa e jerin dai tipos che contavin les machines e segnavin j oraris sul bloc notes sule crosere, ju vevial mandas l'Anas o Comitat di Cumierc?

Ma sicome daspes mi sbagli coregjeimi.

Christian Romanini ha detto...

Par Rovedon
La sene e je stade propit brute: cuant che no si saveve plui ce rispuindi, cualchidun al à cjalât il segretari come par dâi la colpe. Alore lui al à rimproverât cui che al varès vût di vê za viodude la delibare prime de publicazion. Lui le veve mandade a trê di lor e nissun al à fladât e duncje no podevin scjamâ la colpe su di lui. No si varès di compuartâsi cirint di dâ la colpe ai chei altris, soredut cuant che chei a son chei che dispès ti gjavin des pastanis: nol è leâl ni just

Christian Romanini ha detto...

Intesa per Majano e à mandât une letare di solidarietât al segretari par chel che al jere sucedût in Consei. Le àn mandade ancje a ducj i cjâfgrups e jo le ai condividude manifestant ancje jo solidarietât al segretari e condividint chê letare.

thermonuke ha detto...

let it be, let it be, let it be..