17 luglio 2008

Simpri plui siôr

No mi riferìs al gno cont corint, ma al blog che o ai inzornât cuntun pâr di gnûfs servizis: la liste blog personâl e lis Notiziis de Rêt.
Come che o viodês la liste dai blogs e presente chei che pal solit o lei jo e si inzorne man man che ogni blog al met un post, fasint viodi lis publicazions plui resintis.
Il servizi Notiziis de Rêt e permet di viodi, tramite une peraule clâf, notiziis pescjadis te Rêt.
Insome une maniere par cjatâ su chest blog simpri plui informazions in maniere simpri plui pratiche.
Stay tuned.

8 commenti:

ciungam ha detto...

.........Un spazi par fevelâ di ce che al sucêt a Maian e dulintor......

Strano che invece di "arricchire" lo spazio riguardante Majano e dintorni con notizie anche sulla situazione politica amministrativa e sociale ( come consigliere non le mancano notizie di prima mano) venga preferita la vena mistica(rispettabile) od il gossip....(un pò meno condivisibile).
Tanto è vero che le frequentazioni stanno diradandosi o diventano aggressive...

Oppure con l'andare del tempo si è impoverita ....la "voz libare"...

Aldo Rossi ha detto...

Biel lavor chel dai feed; oonorât di jessi encje jo.

Maman
Aldo

Ps: va plan cun la machine ... :-)

pionir ha detto...

scusait l'intrusion, o sai che nol centre nie cun chist post, ma lis gnovis mautis da L'Udin cun le acuile dal FVG e mi fasin masse riviel. bleahh !! chel che al à vût le idee al à di vê il cjâf di chel che al à permetût di fa clamâ i vins di Spilimperc ( e di atris bandis dal Friûl) de "venezia giulia". ce porcarie, cence anime, cence cûr !

M. ha detto...

O ài gust di jessi ancjie jo tai feeds :)

Par chel che rivarde l'argoment dal blog, no stai preocupati, une del sfidis plui impestadis par un blogger è sta aderent a un argoment (Majan e dulintor, lenghe e identitât...), massime tal câs di un blog personâl come il to, la che l'argoment tu tu ses tu. Par me, invezit, il to blog al e miorât cul timp parché che si viôt tu tu cjiapât cunfidence cul lengaç che si dopre te blogosfere e se ancje e fôs vere che tu tu as mancul visitis, si à di tignî cont che sin jentras intune gnove fase di disvilup dal web di cuant che la int e à capît che par vierzi un blog no si sta plui di un grum di seconts. Il probleme è rivâ a tignilu viert, o no?

Matieu

il rompiscatole ha detto...

Ciungam condivido le tue perplessità. Fino alle elezioni questo blog era un interessante think tank perchè, accanto al colore e ad un po' di gossip, si discuteva seriamente e liberamente, ognuno dalle proprie posizioni, dei problemi di Majano. Sono certo che anche gli amministratori comunali (di maggioranza e di opposizione)sbirciassero le nostre opinioni per aggiustare il tiro e ciò era un bene per il Paese. Da quando Christian ha vinto il concorso per titoli ed esami ad addetto della segreteria del presidente Tondo è sicuramente meno libero come anche tu hai constatato. Così nel blog sono rimasti solamente colore e gossip sconfinando come avvenuto per il post dedicato alla neolaureata Ninine. Il titolo "Dotore..Dotore...Dotore de buse dal.." mi era sembrato un poco pesante ma lo avevo giustificato con l'atmosfera goliardica del momento. Poi, punto sul vivo da una verità collegata ai suoi errori, soddisfatto cantava vittoria per le solidarietà ricevute da tipi come "Checo" (deve essersi laureato con 110 e lode in scurrilità e volgarità) ed un altro di cui mi sfugge lo pseudonimo al quale, atteggiarsi a clown, viene proprio naturale. Certo ha fatto la mossa di richiamarli all'ordine ma si è guardato bene dall'eliminare i commenti con le volgarità perchè, evidentemente, le condivideva. Non c'è quindi da meravigliarsi se la qualità del blog è scesa a certi livelli. Però Christian dovrebbe avere l'onesta intellettuale di sostituire il suo motto perchè ora rappresenta tutto fuorchè la realtà. Sia chiaro che il blog è suo e se lo gestisce come gli pare ma, per fortuna, noi siamo ancora liberi di consultarlo e, quando ci pare, di ignorarlo.

Scovacis ha detto...

Chris tu âs cjatât il to prin vêr biel penç troll, o viôt. Eh eh eh

Christian Romanini ha detto...

Rompiscatole,
"Christian ha vinto il concorso per titoli ed esami ad addetto della segreteria del presidente Tondo...": ti liberi di ogni dubi: no ai vint nissun concors, parcè che nol è stât fat nissun concors. Ciertis posizions a son dome su clamade direte. Ma probabilmentri tu lu savevis.
Sul fat che tu puedis ignorâ il blog, e je dome une veretât assolude. Lezions di onestât no pensi di vênt bisugne di bande tô.
Su la dietrologjie... ti lassi zuiâ stant che o viôt che al è il to sport preferît.
A ducj, buine domenie.

ciungam ha detto...

sempre coerente il Nostro....
Per restare in tema religioso o ecumenico, anch'Egli è un ..." chiamato" !!
Resta solo da sbizzarirsi per individuare i meriti di questa chiamata.
Potremmo , assieme , cercare di individuarne alcuni...
Io ci provo ...
VOS LIBARE !!!