14 luglio 2008

Sfogaitsi chi

Tal zîr di cualchi zornade al è sucedût che plui di cualchidun si è tirât pai dincj. Dut al nas di une considerazion che no mi à fat plasê. O vevi decidût, dopo di un gno coment, di lassâ pierdi, ma si son zontadis peraulis che nol è just che a sedin, ancje se chel che lis cjape no mi sta tant simpatic.
Propit par evitâ che un che secont me al à tuart (e ancje secont il parê di divierse int che mi à dade la solidarietât) al passi come vitime, us invidi a evitâ i insults e lis malisperaulis. Dut câs, ancje par rispiet de neodotore e dal gno amì Daniele, evitìn di scrivi tai post dedicâts a lôr e se cualchidun al à dibisugne di sfogâsi, al pues fâlu tai coments di chest post.

6 commenti:

The Bourne ha detto...

Cumò al mancje nome cal torni il gistizir a movi puces e o sin al completo.

kenci ha detto...

buongiorno vado seguire il tuo consiglio per le scuse me sono per te christian e non per il rompiscatole perche é quello che penso di lui

kenci ha detto...

io il rispetto l'ho per te Christian ma non per le personne che parlano senza essersi guardati prima di aprire la bocca é tutto quello che avevo a dire.e penso che non faccio il suo gioco anche se ho detto delle frasi che le genti che vengono qui a lire il tuo blog pensano che sono andato troppo forte.e il fatto che lui sia rivolto a te per farsi diffendere é segno che é un buono a niente grazie per avermi lasciato esprimermi Ciao

The Bourne ha detto...

Qualchi sospiet però sull'identitat di chest kenci...

Kencj_buana_dobro ha detto...

Buona sera di tuti voi taliani,
soni kencj voi sospeta di me che scrivo come se sono di rogaska o di colonya caroya ma anche un po di Valona o di Bucresti?

Tu bourne sospetoso e alora dico te io di famiglia di grande Tagickistan dove nato Gengis Kan figlio di Kublai Kan e dico te noi in Senegal molto ospitali, vieni qui in Congo e acoglieremo te come grande ospite:

Pero prima dire te che sei sospetoso collione ma solo se no ti ofendi.

Kencj_buana_dobro ha detto...

Ancora una roba:
13 luglio post con CLAPE,
16 luglio post con altra CLAPE,

in mezzo:
post di 100.000,
post di machina,
post di miliori ani nostra vita,
post di sfoga te qui,
(di altri no coreto parlare).

Domanda, cosa essere in mezo a due CLAPE?