Casualmentri îr o passavi par Udin dongje di Palaç Flori e cuant che o ai viodût che a jerin discussions di tesis, o ai ricognossût la Ninine (te foto cun me) che e steve par laureâsi.
Alore mi soi fermât e dopo cualchi minût, la Ninine e je jessude cuntune corone di orâr sul cjâf! Compliments a la neodotore in Conservazion dai Bens Culturâi - curriculum archeologjic!
Propit brave!
Dotore... dotore... dotore de buse dal...
ps: un grazie a gutiz pe foto
ps2: un grazie a Paolo che mi à regalât la golarine by Marinella
La borgade dai Salvans
-
*Daprûf de mont Bernadie si viodeve un paisut cun cuatri cjasis e un
cjampanli, cenglât di un bosc. *
*Si contave, seont il sintût dai vielis che a ...
3 giorni fa
28 commenti:
jeeeeeeeehh!!
grazie!! o soi ancjemò tant emozionade!!!ce biele zornade!grazie a ti Chris par sei vignut e dal bieliisim regâl!! =)
Ninine ho imparato a conoscerti tramite questo blog e mi sei simpatica. Congratulazioni e complimenti per avere conseguito la laurea. Purtroppo il tuo amico Christian difficilmente diventerà dottore perchè a suo tempo, per seguire il lof trist ed abbracciare la carriera politica, ha abbandonato gli studi universitari quando gli mancava poco. E pensare che i suoi genitori avevano sostenuto immensi sacrifici affinchè si laureasse come te(sua madre faceva lavori nelle famiglie). Visti i risulati non credo che ne siano felici. Ti auguro ti trovare presto un lavoro serio e di soddisfazioni
Pandolo!
E Tu nie laure?
Rompiscatole par plasê lasse fûr la mê famee dai tiei discors, stant che jo no mi soi mai permetût di tirâ in bal ni i tiei gjenitôrs o ni i tiei fîs. grazie.
Sul fat che jo no mi soi laureât no je colpe di nissun se no dal sotscrit che, vint provât une strade che no jere forsit la sô, al à decidût che al jere dibant continuâ su chel troi.
Cualchidun mi definìs "pandolo", forsit al à reson, ma par plasê limitaitsi a fevelâ di mê e no de mê famee. grazie.
Scusa pensavo che fossi orgoglioso di genitori che ti hanno dato tutto. Li ammiro entrambi ed in particolare tua madre che certamente non ha nulla da vergognarsi per le umili mansioni che ha svolto per mantenerti. Penso che la tua reazione sia dovuta a ben altro.
Rompiscatole, forsit no mi soi spiegât avonde: tu no tu âs di permetiti di fevelâ dai miei gjenitôrs. Il fat che tu vedis continuât mi conferme che no tu valis une ongule dai miei gjenitôrs.
âstu voie di criticâmi me? fasilu: mi pâr che la lenghe no ti mancje e se tu âs voie di cjatâmi lis pecjis, nol covente che tu fevelis de mê famee, massime parcè che tu no tu âs nancje la muse di mostrâ.
Le tue scomposte reazioni non hanno bisogno di ulteriori commenti perchè li faranno i visitatori del blog ed è quello che ti infastidisce.Io non ho offeso nessuno e tantomeno i tuoi genitori che, ripeto, ammiro. Tu l'hai fatto.
Ninine:
compliments, o sai ancje che tu studiis pe seconde lauree di avocatesse par difindi el puar Christian di me ;-)
Par Christian:
Jo o cjati plui oportuno continua a divertimmi dome cun te.
parce no riprenditu a studià continuant a fa ce che t'us?
E sares une biele svolte!
Daur ce che o ai capit tu stas pasturànt par viodi di riva cjercia le "Sardina pilchardus magnus lanigera"
E no ise cheste une svolte rispiet ai suspies di lenghe proctologjiche che ti ai dat un poc di timp fa?
Vadi che ti si vierc un orizzont gnuf, tacant dal capi che el rose che tu vedevis fin cumo nol jere il mont ma un cul di lòf.
;-D
Christian, sornade nere vuè mi par. Tu as le reasion di un cal ha vude une sornadate. Cjapade le ploe te cope?
...compliments a "ninine" pe so lauree! Cumo an di è di lavôr di fâ in Patrie. Ledrôsa lis manis e sot cu'l pic a sgjavâ.
p.s. a proposit di famê...
...leint i coments mi par che la mari dai stupist e je simpri plene.
Intant grazie a chei che mi àn fat i auguris e i compliments. Volevi però rispuindi a chei che doprin chest blog no par fevelâ di argoments costrutifs ma dome par smierdâ chel che chest blog lu à creât; jo o soi stade la prime a disie a Christian che ve molâde l'Universitât al è stât un grant eror, ma no mi soi mai permetude, no cate il fuart rapuart che nus lee, di fâlu sintì in colpe par i sacrificis che àn fat i soi, sacrificis che cualsisei gjenitor al varès fat par un fì. Ancje i miei mi son stâts tant dongje e àn frontadis dificoltâts economichis, ma jo o soi stade plui fortunade dome parce che o ai cjapade une strade che si è rivelade che juste, parce che vuidade de passion. Se Christian nol è lât indevant no lu à fat par faje un dispiet ai soi o par mancjaje di rispiet ma dome parce che madurant al à capit che no jere la so strade. Ancje jo o ai fatis lis magjistrâls e dopo o ai molât par 2 agns parce che mi eri rindude cont che nol jere che che mi plaseve, ma nissun mi à copade; i erors te vite ju fasìn ducj.
Duncje va ben criticâ l'operât di cualchidun se no si è dacuardi ma puartâ in mieç situazions delicadis come ches de famee no lu riten just; ogniun al cjali indaûr te so vite e al fasi i cont cui propris erors.
Par Thermo: hehehehehe!
Come che tu viodis mi stoi za alenant cu la retoriche!! =P
A Ninine compliments ancje se no ti cognos, a part con chest blog.
Curtisaar: compliments pe to retoriche!!!:-)
Ninine se ho inteso bene: i genitori hanno sempre ed in qualsiasi momento il dovere di sacrificarsi per i figli (e che sacrifici) mentre questi hanno sempre il diritto ed a qualsiasi età di fregarsene. Conseguito il diploma a 19 anni, nonostante l'insistenza dei miei genitori, mi sono reso conto della situazione e sono andato a lavorare. Con gli stipendi li ho in parte aiutati e poi ho formato la mia famiglia senza pesare su di loro. Mi sembra che questa sia la regola non scritta almeno qui in Friuli e spero che i miei figli si adeguino. Sono filosofie diverse ma entrambe rispettabili soprattutto se formulate con equilibrio ed educazione come hai fatto tu. Tuttavia ti auguro che, da madre, tu non sia costretta a cambiare opinione.
Esat rompiscatole: tu fasis une juste introduzion: tu disis "se ho inteso bene..." e di fat no tu âs capît propit nuie. Ma stant che mi somee che si fevele a un sort al è dibant continuâ. O spietìn la tô prossime sentence (stant che mi somee che sacrificis tu 'nd âs fats e tu 'nt fasis dome tu...) e o lin indevant cul blog. Mandi
A part che no rivi a capi chest acaniment inutil e par nuie costrutif, comunque rompiscatole jo, a diference di te, a vore o soi lade a 15 agns e fur di cjase a 19; la lauree la ai conseguide cun i beçs dai miei sacrificis.Il riferiment ai miei gjenitors al jere dome par fati capì che par lor al è stât normâl frontâ tancj problemis par une fie, te lor filosofie di vite chest al fas part dal "fâ i gjenitors", cence che jo i vedi mai domandât nuie. Probabilmentri ancje par i gjenitors di Christian al è stât cussì; duncje, se no i al rinfacin lor di ce che àn fat astu dirit di fâlu tu?
Ninine, sei proprio una brava ragazza anche se il nascere in una famiglia povera o ricca non costituisce merito o demerito. I valori veri sono quelli che si vedono giorno dopo giorno con i comportamenti che hai concretamente dimostrato dai 15 anni in poi.
Compliments a Ninine!
Mandi,
P.s. "Il Rompiscatole", atacs personâi daûr de cuvierte dal anonimât no parin par nie bon.
mandi rompiscjatis
ce sfighe che tu às a iessi cussi mal fat plen di invidie, aroganze e ignoranze, o speri pai toi fiis che tu vedis sposade une femine inteligjente (ancje j inteligjents e puedin fala te vite) e che i toi puars fiis e vedin cjapat dut il DNA de mari e nie de miarde che tu às tes tos celulis staminals.
Par no cori pericui parplase steriliziti.
o ringrazii chei che a son intervignûts.
piçule note: chest al è il post par une neodotore e duncje di cumò indevant al è pussibil che ducj i coments off-topic a vegnis scancelâts: oms visâts...
sul polvaron alçât dal coment di rompiscatole, no jentri plui che mi à stomeât. o dîs dome grazie a chei che mi àn dade solidarietât (un grazie particolâr ancje a M. che mi lei simpri, che nol scrîf, ma che mi à telefonât vuê matine).
in ogni câs, ancje pal avignî us ricuardi une piçule regule: se cualchidun al va fûr dal vade, jo jal dîs e se no sin dacuardi o podìn ancje dîsi di dut, ma restant simpri dentri dai confins dal rispiet: evitìn di ufindisi e se cualchidun nol capìs che no si pues passâ la rie, lassìnlu pierdi: nol covente tirâi intor titui ofensîf come che al è sucedût inta chest coment, ok?
Christian puoi davvero grogiolarti per le solidarietà che hai ricevuto. Solo che, anzichè entrare nel merito delle mie considerazioni, come tutti quelli che non hanno nulla da dire, si sono sfogati con una serie di offese che non dovrebbero fare onore nè a te nè al tuo blog. In passato, per molto meno, oscuravi simili commenti.Io non ho offeso nessuno (dimmi dove stanno le mie offese)ma se è la verità che offende e dà fastidio allora....
Per furlans de diaspore: a proposito di anonimato....da che pulpito viene la predica.
cit. [...] piçule note: chest al è il post par une neodotore e duncje di cumò indevant al è pussibil che ducj i coments off-topic a vegnis scancelâts: oms visâts... [...]
"il Rompiscatole",
Prime di dut Christian mi cognòs par non e cognon. Secont ancje se o usi un "pseudonimo, (al non dal me blog) no tiri fûr MAI cuestions personâls su un blog, tant mancul critichis a lis sieltis che in te vite une persone e a fat.
se nol fos clâr: par "off topic" o intint ducj chei coments che no fasin i compliments a la neodotore, ok?
pes barufis o prepari un post specific: velu chi
cravatta Marinella.
E Paolo chi, Paolo C?
un Paolo che nol è a stâ in Friûl
Posta un commento