12 novembre 2007

Ring

Forsit al è miôr continuâ la discussion ta chest post, tra "paladins de justizie somarie e i difensôrs dal spirt alcolic" che chi a varàn il spazi par sbrocâsi... Thermorichieste sodisfate (o speri).
A mi chest scuintri nol è che mi interessi plui di tant: o ai masse difiets par metimi a judicâ chei altris, però o soi curiôs di viodi fint dulà che e rive la discussion... magari o lassi un coment ancje jo... ma no cumò.

90 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Il Giustiziere ha detto...

Ce schifo, ce schifo, ce schifo!!! Il balon al fas propite schifo! Mior la a fa o a chialà une corse a pit come a Deveà puitost che là a sponsorizà une cragne, une fecce, une ignorance, une stupiditat come il balon. Il balon alè simpri plui compaignc al "niente-Cultura". Baste viodi te nestre realtat comunal. L'allenador cal incite le gioventut a bevi, a fa casin, a chiapa di mire un e falu incjoca par deridilu dopo. E par cui cal ha voe di intindi cal intindi. Io, i pratichi atletiche e mi alleni a majan. Spes e vulintir mi è capitat di viodi i allenaments e il dopo-allenament de majanese. Ben, une vergogne. Un ce fasial dopo un allenament? Dret tal bar a bevi alcol. Cheste e ie le culture dal balon. Io, finit allenament, dret a bevi alc di cjalt (cumò cal fas fret) e dopo a fa le doce. Sence poi cità dutes les cenes che fasin e dulà che quasi e ie une gare par cui che si incjoche par prin. No hai pore a di chestes robes parceche mi fas mal viodi ce cal sucet te nestre realtat e pensa trope int che pratiche il balon. Al è el sport plui praticat te nasion. E cjapin un slavin di bes par dopo fa viodi certes robes. Avvilent. Parce no si sponsorisinon atris sports, cun magari plui culture, plui intelligjens. Se duicj e seguisin el balon, cal è cusi, alore cuisà parcè che l'italie-Pais e iè cusi mal in dut.
Concludint cheste me relasion dai fas, o dis che plui che segui l'andament dal marcjat, ovvero segui li che van i bes( e in chest cas e van ad alimenta le ignorance cal è il balon), al sares di alimenta le culture, tacant dall'insegnament ai giovins e ai frus des squeles di ce cal è e cal fas ben e ce cal è di sbagliat e cal fas mal.
P.S.
Le television nus sta ruvinat, parceche nus esalte propite l'ignorance (programmas come Buona Domenica al livel che son rivas cumò, nol vares di esisti:atri che censurà report, che dopo il cas Geronzi nol è, e varesin di censurà buona domenica!;"uomini E Donne" de De Filippi: lu mostrin addiritture con che e son duicj i giovins a viodilu dopo misdi e cjale nome ce liver di penositat cal ha. duic i programma clamas Studio Sport, Sport Sera, Rai Sport Notizie, Tg Sport: e an el coragjo di clamalu Sport: E mostrin nome el balon! al vares di clamasi Studio Calcio, Calcio Sera, Rai Calcio Notizie, Tg Calcio...; clar che dopo e disin cal è el sport plui seguit, quindi un bon divulgator de ignorance: e mostrin nome chel!)
12/11/07 10:33
_______________________________

thermonuke ha detto...

No volevi scrivi nuje achi che al ere un biel pinsir viers chej che a San Martin no son plui, che el vueit ducj lu vin sintut che altre sere a Deveà.

Ma visto che il paladin de justizie al a ulut par fuarce gambia argoment mi scjampe di alc:

"No hai pore a di chestes robes", grazie tantes, però cuviert dal anonimat, oh mame me ce coragjo!

Chest premetut, si sa che il probleme dal alcul, de educazione de mularie al esist al e difondut, no capis cuindi parce du un probleme social vonde gjeneralizzat, si a di fa un probleme di une scuadre, di un alenador, di une asociazion.

O ai cuindi le nete impresion che no sedi le voe di discuti di balon (ir viodint ce che al e suciedut in autostrade a Arezzo alc ce di al sares seben nol jentre cul alcul), ni le voe di discuti dal probleme dal alcul ma la voe di alça flames cuintri cualchidun...
al jere za suciedut mès fa cun "e no je le prime"....
podopo el mignestron cun bonadomenica report e le defilippi e confermin dome le voe di alcia polvar e no di instrada le discusion sun t'un canal serio.

No val le pene replica.

Christian, THERMORICHIESTE:
No sta scanciela ma tae e incole duç i coments dal 2 in poi sun t'un post specific in mut che ducj i paladins de justizie sommarie e i difensors dal spirit alcolic e vedin el spazi par sbrocasi.

E lassin sta j Amis di Devea.

Par plase!
12/11/07 11:40
________________________

furio furia ha detto...

hai dimenticato di dire:

- governo di laris
- talebans maledets
- fenoi, neris e singars al rogo

per la precisione.

Cmq su buona domenica e amici di maria de filippi ti do ragione.
12/11/07 13:17
___________________________

Il Giustiziere ha detto...

Visto che qualchidun no l'ha capit il sens dal me intervent(termonuke), cumò ial spieghi. O soi intervignut in chest articul parceche san martin al ha ospitat, oltre il mangja e bevi, ancje une manifestazion sportive di corsa campestre. O hai ulut taca di li il me discors disint cal è mior la viodi o partecipa ad une manifestasion dal genar puitost che la a viodi chel mont aculturat cal è il balon. Di li dopo o hai descrit dut el schifo a tor dal balon, citant ancje il cas di majan, quindi dant une sorte di piciule spiegasion di dulà cal partis le ignorance e le pocje educasion dal balon. Se termonuke alè stat tocjat tal so ambit no ie colpe me ma al è un dato di fat ce cal sucet a majan. Pos crodi ce cal sucet in atris centros plui grans.
El P.S. al è nasut dal fat che le ignorance e ie diffuse e o hai fat qualchi esempli di du la che ven divulgade. No si trate di un mignestron poc serio. Poc serio sal tegni par se! Si trate di tutelà le informasion dai giovins e no trasmetti pe television nome parceche e fas odiens.
Le ignorance e ie mase diffuse e e ie une brute robe!
12/11/07 13:55
__________________________

Il Giustiziere ha detto...

"Chest premetut, si sa che il probleme dal alcul, de educazione de mularie al esist al e difondut, no capis cuindi parce du un probleme social vonde gjeneralizzat, si a di fa un probleme di une scuadre, di un alenador, di une asociazion."

E secont lui nol è un problema? Il so discors al è avonde poc serio alore!
12/11/07 13:56

Christian Romanini ha detto...

I coments che o viodês chi parsore a jerin stâts metûts tal post di Sant Martin, ma considerât che chel post al jere par trê "Amîs di Sant Martin" che no son plui, ju ai gjavâts di chel post e ju ai metûts achì, come che al veve ancje domandât thermonuke...
E cumò bon proseguiment...

forestpark ha detto...

Christian,

mi par che le discussion in cors e ricalchi une che ere stade tacade su chest blog in conseguence di une clamade fate dal President de Sportive Renzo ai tacuins dai majanes.
Personalmentri, no mi interesse se chei che son granc e gruess e bevin puitost che e fumin puitost che e sein bras frus che e van a messe ogni domenie, baste che i giovins (sot i 18, par capisi) e sein in tun ambient san, sia che e sei une associazion sportive, che un grop di scout.
Che dopo giustiziere mi disi che chei de prime squadre e van a cene e che e bevin, beh, no mi interesse: afars lor.
Se e varai di da' un franc ale sportive un di', mi fasarai sigur che i bes e ledin pai frus comunque. Sponsorizza les ativitas de prime squadre in quant componude di int che gjue par hobby nol rientre tas mes prioritas.
I ai di aggiungi che di frut cal a' gjuat par 10 ains boins dal setor giovanil de majanese (esordienti-allievi, par capisi), e ai simpri cjatat alenadors e accompagnators di grand livel uman.

Cordialmentri.

Christian Romanini ha detto...

Mandi Forestpark
grazie pe testemoneance e o amet che ancje secont me, i unics setôrs che a varessin di vê une man cun finanziaments publics a varessin di jessi chei dai fruts.
Un che al va a zuiâ par hobby, al è just che si pai il so hobby, almancul secont me, ancje se o sai che plui di cualchidun al riçarà il nâs a chestis peraulis.
Il giustiziere o pensi che si riferissis a alc di personâl che no rivi a capî e duncje no judichi il so intervent ancje se mi à displasût che inmò une volte e sedi stade atacade la maianese. Che dopo il mont dal balon al vedi tancj "miluç fraits" e che ancje par television al sedi tant casin: e je vere e al à reson. Ma su la cuestion de television e je une soluzion: baste tignîle distudade o gambiâ canâl.

The Bourne ha detto...

Le me citazion cirche le majanese no ha nie di personal. Inoltre no hai citat chei de prime squadre, ma o soi resta tal general parceche no hai bisugne di segnalà el particolar.

The Bourne ha detto...

Poi io no hai atacat le gestion de majanese, ma o hai tacat chei che crei le culture sportive dal giuia di balon.
Mi semee che in chest blog ognun al capisi ce che i par.

The Bourne ha detto...

Atre discussion:
Quant vignaral finit che "biel" intervent di sbancament sul cuel dal fum? Tacat un lavor e no finit. Si spetial che cresedin le splantes di be soles? Tros bes sono stas butas vie par viodi le glerie sul cuel dal fum?
une biele vergogne di majan.
Pusibil che tai pais limitrofos si viodedi el lavor de amministrazion pal citadin, e a majan no?
Qualchidun saial dami une spiegasion? Tipo Termonuche cal fas taincj discors "serios", saial dami une rispueste?

forestpark ha detto...

giustiziere,

si sta un moment a fa clarece.. se tu disessis nome di ce realtat comunal che tu tabais, se amators o Asd Majanese o atres. Dut li'.
anzit, i nons tu u as gja' fas tu:
"Spes e vulintir mi è capitat di viodi i allenaments e il dopo-allenament de majanese. Ben, une vergogne. Un ce fasial dopo un allenament? Dret tal bar a bevi alcol" tal to prin post.
I continui a spera' che ce che tu as viodut nol foss relativ a les squadres dai frus e giovins.

Christian Romanini ha detto...

Pal GIUSTIZIERE
jo no le metarès jù cussì: acusâ che ta chest blog ognidun al capìs ce che al à voie, al significhe no jessi corets, no jessi just. Se no altri parcè che le tô critiche si adate a ogni discussion ancje che e sedi fate a 4 voi.
stant che mi semee che tu vedis diviersis robutis di dî, parcè no svilupitu ben un discors a la volte, invezit di fâ dut un mignestron.
Lin indevant sul discors dal sport, intant.
Po dopo, ti garantìs che dentri di cheste setemane o fâs un post sul CUEL dal Fum e o frontarìn ancje chel discors, ok?
Ma ce fasevistu jevât a chê ore?

thermonuke ha detto...

"Baste viodi te nestre realtat comunal. L'allenador cal incite le gioventut a bevi, a fa casin, a chiapa di mire un e falu incjoca par deridilu dopo. E par cui cal ha voe di intindi cal intindi Io, i pratichi atletiche e mi alleni a majan. Spes e vulintir mi è capitat di viodi i allenaments e il dopo-allenament de majanese. Ben, une vergogne. Un ce fasial dopo un allenament? Dret tal bar a bevi alcol. Cheste e ie le culture dal balon. Io, finit allenament, dret a bevi alc di cjalt (cumò cal fas fret) e dopo a fa le doce. Sence poi cità dutes les cenes che fasin e dulà che quasi e ie une gare par cui che si incjoche par prin. No hai pore a di chestes...." .

Eh si par furtune che tu as fat acuses gjeneriches al "sisteme" e che ta chest blog ognun al capis ce che al ul...

E ce varessio di spiegati io sul cuel dal fum?
Mi par che o ai fat vonde domandis e no ai vut masse rispuestis no?

O le atu "gjenericamentri" cun me?

Mi par che tu vedis un tic di confusion.... va a durmi adore che al e mior!

The Bourne ha detto...

A termonuke:
Mi par che tu ses tu che tu as attacat el me discors. Che poi qualchidun dopo al vedi dite che ie le prime squadre che si compuarte cusì, ben chel no soi stat io. Io o ai citat dai esemplis che o hai viodut e no savint nancje ce categorie de majanese che o hai citat o soi stat sul generic tal sens che no mi soi sburtat a cita une categorie in particolar.
Comunque mi displas che al sedi stat clamat Ring chest post. no iere me intension. Ring al è deventat conche qualchidun, devant ae evidence al ha cirut di difindi l'indifindibil.
Che poi, di quant in ca in tune discussion si disial all'interlocutor "va a durmi adore che al e mior"? Di dula ti vegne dute cheste confidence? Io a che ore li o vevi appene finit di studia, visto che mi stoi par laurea.
Comunque nisun al ha une rispueste
cirche il cuel dal fum mi par. No hai ancjimo let el libri Impuniti, di Caporale, ma viodint ce cal trate no vares voe di cjata dentri ancje el cuel dal fum e il sito di San Tomas.
Spetant atris attacs vi auguri buoine sornade e intant o voi a studia.

thermonuke ha detto...

"difindi l'indifindibil": o ai dome dite che tabaja di un problema te so generalitat e je une robe, tira mierde su "cui che al a di intindi" e je un altre.
Se chest ti somee indifindibil ben, eco, alore studie che al è mior.

furio la furia ha detto...

Se contiuate a litigare così non arriverete mai a capirvi.

Tralasciando forma e numero di questioni sollevate, il Giustiziere ha puntato il dito su un problema di non poco conto e di questo si dovrebbe parlare.

Esiste una situazione piuttosto drammatica nell'ambito di una squadra giovanile di calcio, situazione che riporta a problemi sociali ben maggiori nel nostro comune! (Vorrei ricordare che solo poco tempo fa alcuni ragazzi sono stati beccati in piazza con un buon carico di stupefacenti addosso!!)

Dice bene Christian "i unics setôrs che a varessin di vê une man cun finanziaments publics a varessin di jessi chei dai fruts" ma il fine deve essere quello di salvare i giovani dalla "cultura del tajut", non il contrario.

Magari potrebbero iniziare a dare l'esempio i vari candidati al titolo di Assessore agli Aperitivi!

Senza voler sottointendere nessuno, come sempre.

The Bourne ha detto...

A cui staresio tirant mierde?

No capis. O vares voe che termonuke al commentas le situasion de culture dal balon di majan, se al à alc di ce commenta, puitost che continua a commenta ce che io o dis, cirint di tirà fur alc che noi plas dal me discors.
O hai notat che a termonuke i da fastidi ogni robe co dis de majanese. No rivi a tirà fur tant di positif te culture dal balon a majan(e o hai sottolineat ce tai precedents intervens). Quindi, secont me, in chest sens o hai ritignut di di che il comportament di termonuke al è difindi l'indifindibil.
Ce che o pos di di positif de majanese, però,(cusì finalmenti qualchidun al podarà dami cuarde) a iè le presence di un come Gardo che tant al ha fat e al sta fasint pal balon di majan. Par lui un grant applauso.


P.S:o resti ancjmo in attese di rispuestes cirche i temas/provocasions co hai citat tal precedent comment.

persel ha detto...

mame me.... inmo'......
dopo un an e tornin fuur i anonimos.

o soi un alenadoor de majanese, e lu saveis, e no inciti nissun a bevi, a fa casin, acjapà di mire .....ecc.

ti prei termo, no sta pierdi timp di front ad une amebe che scriif frases fates cence minimo di cogniscince de realtaat e che inoltre si plate daur dal anonimato, se e a voe di savè alc de culture dal balon che si presenti il martas el joibe al campo as 19.30, ond'hai robe di insegnai

christian, no rivistu in qualchi maniere a fa deventà il to blog mete di int mancul ignorante o di fa 2 sessions? :)

p.s.
domande ai beninformaas (posto che jo le hai già fate il di dopo ai mei frus)
tros de majanese sono staas becaas te retade?
e tros de libertas?
e cun ce si dopino chej de libertas tal loor mont netissim???

no covente rispueste e je dome une provocasion
ciao

persello tiziano

The Bourne ha detto...

No viot parceche bisugne taca a ofindi cumo. Prin di dut no crot propite di esi un ignorant. Ansit, a 22 ains, chei che si preoccupin de tutele de gioventut a majan ande veramenti pos, se non nisun.

"e cun ce si dopino chej de libertas tal loor mont netissim???"
Le atletiche di majan no mi semee propite che si nutredi di dopping, semmai e lor dopping al è fa tre voltes a setemane boins allenaments. tal me cas, e tal cas di qualchidunatri me coetaneo che o vin partecipat a campinas talians, si sin "doppas" di 5-6, a voltes ancje 7 allenaments a setemane. Di dulà rivial cheste citasion di doppas no de atletiche?

persel ha detto...

"Il balon alè simpri plui compaignc al "niente-Cultura". Baste viodi te nestre realtat comunal. L'allenador cal incite le gioventut a bevi, a fa casin, a chiapa di mire un e falu incjoca par deridilu dopo"

semplicementri mi soi sbasaat al to livel, cun le to frase ofensive.
dopo tu aas cjacaraat tu di retades, ti ano cjapaat ancje te che tu sees cusi' ben informaat?? o soi un alenadoor di balon e no un niente cultura, e se tu saas lei o vevi scrit che nol ere di rispuindi ma dome provocasion le me

che chj e je le me ultime rispueste, no ai timp di pierdi in monades, se tu aas voe di cjacarà a 4voi tu saas dulà cjatami, mandi anonimo

The Bourne ha detto...

A persel: no hai citat io le retade. Ma un atri blogger. Chi cumò mi par ca le un'atri che nol è bon di lei.

dujlio ha detto...

mi sembra che il giustiziere sia un po' frustrato e sfoghi tutta la sua ira verso il mondo del calcio majanese e prima di sputar sentenze sarebbe meglio che provasse a vivere in questo mondo sportivo che si sta sviluppando
grazie al duro lavoro degli istruttori che sicuramente non insegnano a bere ai ragazzi come afferma sto filosofo dell'atletica che probabilmente l'ha praticata molto meno intensamente del sottoscritto.proseguo così dicendo che avendo avuto esperienza sia nel mondo dell'atletica, sia nel mondo del calcio, sia in altri settori sportivi, ti posso dire che chi vuole bere e non ha ricevuto l'adeguata educazione nella proprio famiglia beve lo stesso che sia atleta , calciatore o che si dedichi all'ippica. evidentemente, caro giustiziere, non legge i giornali e vede che il fenomeno dell'alcolismo (e casi ancor più gravi dovuti a sostanze stupefacenti) e' in netta crescita a livello giovanile in tutto il territorio nazionale indipendentemente dall'attività/sport che esercita.
un consiglio ..
prima di fare di tutta l'erba un fascio ,ci pensi prima di generalizzare. Alle sagre coloro che si "sfasciano" sono tutti calciatori? o meglio tutti coloro che fanno parte della majanese si "disintegrano" ad ogni occasione buona? puoi dirlo? sei onnipresente? allora sei Dio? o non hai niente da fare tutto il giorno...cercati un lavoro...magari come supervisore dei giovani o come allenatore. forse così capiresti molte cose...e daresti così un grosso appoggio a tutta la comunità paesana senza soltanto critiche e diffamazioni inutili.

The Bourne ha detto...

Inoltre no hai ofindut nisun, ma mi soi nome basat su fas che mi son stas riferis.

thermonuke ha detto...

Ustie!!!

Cumo i fats ti son stats riferits, prin no tu vevis pore a di certes robis e che cui che al veve orele di intindi al veve di intindi... coumo tai an riferits...(anonimamentri)

Biel justizir!!
Compliments.

Ti consei simpri di studia, magari studant le television, cussi no tu crodis che le defilippi a buonadomenica e spaci droghe, intant che tu pensis se la Atleticamentri sul cuel dal fum a cjala chei cjocheles che zuin di balon in t'un cjamp di mariuane.

Fas une robe: sierile li che tu as fat une figure di pote e plui tu insistis e plui du das le certece di seilu!


E ancje furiofuria al podeve sparagnase.

The Bourne ha detto...

"prima di fare di tutta l'erba un fascio ,ci pensi prima di generalizzare. Alle sagre coloro che si "sfasciano" sono tutti calciatori? o meglio tutti coloro che fanno parte della majanese si "disintegrano" ad ogni occasione buona? puoi dirlo? sei onnipresente? allora sei Dio? o non hai niente da fare tutto il giorno...cercati un lavoro...magari come supervisore dei giovani o come allenatore. forse così capiresti molte cose...e daresti così un grosso appoggio a tutta la comunità paesana senza soltanto critiche e diffamazioni inutili."

Caro Dujlio. Non sopporto di essere preso per ignorante/disinformato. Vivo nell'ambiente sportivo da 14 anni ormai e un po' di esperienza penso di averne acquisita. Non sto facendo di tutta l'erba un fascio. Ho citato qualche caso che mi ha fatto veramente rimaner male circa la realtà del calcio di majano, quindi si capisce dove sto mirando.

"filosofo dell'atletica che probabilmente l'ha praticata molto meno intensamente del sottoscritto": a questo proposito, potrebbe motivare la sua affermazione se ne è in grado?

Tornando all'ambito della majanese potrei citare numerosi esempi dove lo "sfasciarsi" è il live-motive principale. Quindi, anche se non sono Dio, di argomentazioni ne avrei.
Inoltre non si preoccupi che mi debba trovare un lavoro, che non ho niente da fare. Non è modo di porsi. Io studio e non appena finirò i miei studi andrò a lavorare.

Non so perchè si debba andare sul personale o sull'offensivo ogni volta. Io non mi sono mai permesso e mai mi permettrei di dare dell'ignorante, del poco serio, del disindformato, del poco esperto a qualcuno che neanche conosco. Questo è tutto fuori luogo. Se uno è capace di esporre le cose in maniera seria e veritiera non necessita di porsi in questo modo.

The Bourne ha detto...

A termonuke:
Ma invesite di spara cusì al cil, parce non cirial di argomentà in maniere pui concrete invesit di ciri, e lu ribadis, di chjata tal me discors alc ce di.
mi semee che le ha quintri chei che studiin. Aial vut brutes esperiences cun int dal genar? un cal studie nol po di le so?
Inoltre no hai bisugne che le int mi riferisi i fats, ancje sence riferimai o vares podut cjata un'atri esempli par taca le discussion.

dujlio ha detto...

par el "giustiziere"

chest al e ce che tu as dite tu, mi par che plui di quachi dun al podedi offindisi.

Ce schifo, ce schifo, ce schifo!!! Il balon al fas propite schifo! Mior la a fa o a chialà une corse a pit come a Deveà puitost che là a sponsorizà une cragne, une fecce, une ignorance, une stupiditat come il balon. Il balon alè simpri plui compaignc al "niente-Cultura". Baste viodi te nestre realtat comunal. L'allenador cal incite le gioventut a bevi, a fa casin, a chiapa di mire un e falu incjoca par deridilu dopo.

e tu as anchie dit che

: "pes e vulintir mi è capitat di viodi i allenaments e il dopo-allenament de majanese. Ben, une vergogne. Un ce fasial dopo un allenament? Dret tal bar a bevi alcol. Cheste e ie le culture dal balon. Io, finit allenament, dret a bevi alc di cjalt (cumò cal fas fret) e dopo a fa le doce.

tu as dite che tu as viudut tu no che ti an dit.
satu ce che tu as scrit o no ?????
scusait el mio furlan.
Mandi

thermonuke ha detto...

Cjar justizir,
O preferis sbaliami, magari sedi ofensif ma, te me "seriose" suponenece o ai concludut che tu ses un POTE, forsit cun cualchi probleme relazional o rancor personal.

Ven a stai che o ai za spindut masse peraulis par replicati e non strassarai altres.


E veve reson me none, un mus laureat al reste simpri un mus!




pam

furio la furia ha detto...

io mollo l'osso perchè sta diventando un chiacchierare da bar.

X thermo: non è zittendo la gente che hai la ragione. Giusta o sbagliata che sia un'opinione è un'opinione. Se vuoi convincermi che è infondata lo puoi fare convincendomi, non dicendo che è meglio se sto zitto.

Tutto questo perchè non siamo al bar.

thermonuke ha detto...

Infatti sono io che mi ssono convinto e starò zitto!

furio la furia ha detto...

impossibile ragionare con uno così.

The Bourne ha detto...

"Sior" termonuke.
No tu rivis a no ufindi. O resti che Christian al lasedi tabaa cusì le int in tal so blog. Clar, o seis amis, comunque o resti di chest comportament cusì IGNORANT, visto che le mitin sull'offinsif andante.
Ma tu ce lavor fatu par pierdi cusì tant timp a sta a offindi in chest Blog?

A Dujlio:
Io o hai scrit sie robe co ai vidut e co ai sintut."L'allenador cal incite le gioventut a bevi, a fa casin, a chiapa di mire un e falu incjoca par deridilu dopo." Chest a iè le uniche che mi han dite, ma o hai fons elettroniches che e podaresin provalu.
El rest alè dut ce che io o hai viodut.

dujlio ha detto...

sara' anchje cusi' ma tal mond dal balon non son duch cusi' e i fruts piciui non son istigas dall'alenador a bevi , ma e saran chei grandus che gia' e bevin , se tu tu as vut el cul come ne di no sei un bevidor no viot parce' che tu as di tira' in bal dute une societat sportive.
no tu as capit el discors , che no tu puedis tira' mierde a dut el mond dal balon.
se tu as di di alc a qualchi dun tire fur nonms e cognoms e disial in muse, tu as dive el coraghio dis tos azions.
mi somee che tu ses un critic sence ciurviel.
rasone prime di di alc.
e intant prime tu as dite di ve viudut dopo che ti an contat , dopo digniuv di ve viudut, ti deciditu pote.
mandi

Christian Romanini ha detto...

Duncje, stant che chi plui di cualchidun al à dit che jo o lassi che la int si ufindi, cumò che o soi rivât a cjase e o ai let dut chest gjalinâr, mi permet di dî alc ancje jo. Jo o lassi ducj i coments in maniere che ognidun al sedi paron di scrivi ce che al à voie, fint al limit de ofese.
Se chest limit al ven passât, mi limiti a domandâ a ducj chei che a àn ofindût cualchidun altri di scancelâ: mi semee che achì o sin ducj avonde granduts par capî cuant che si passe la rie. Po dopo, se la robe e continue, o cjapi lis fuarpis e o tachi a taiâ. Ma no ai trope voie: lu ai fat un pâr di voltis e o speri di no tornâ a fâlu. Duncje par plasê cirìn di sbassâ il tono de barufe e tornìn a fevelâ dai argoments.
Un consei pal Giustiere, ma cjapilu come un consei di amì: o capìs che ogni tant al mont sù il fum (no chel dal Cuel) de rabie. E un cuant che al è rabiôs al à voie di brocâsi. Forsit (e o sotlinei "forsit") ancje a ti ti è vignût nervôs e tu âs vierte une discusion scrivint 3 voltis "ce schifo" e metint 3 pont di esclamazion: chest mi fâs pensâ che tu fossis un tic rabiôs. Ma se chest al funzione a peraulis, cuant che un al dîs une robe, si sfoghe e dopo i passe, intun blog, stant che tu scrivis, dut ce che tu lassis, al reste. E se cualchidun ti à fat osservazion sui tiei intervents no tu âs di cjapâte, ma cirî di fâ capî la tô posizion. Idem par ducj chei altris: la miôr maniere par no pierdi il fîl de discussion al è chel di visâsi che prime di scrivi al è miôr pesâ ben lis peraulis parcè che cualchidun al podarès cjapâse.
In fin, lassìn pierdi frasis fatis, provocazions e fint moralisim: si sintin talmentri tantis cazadis e peraulis butadis alì juste par jemplâsi la bocje che o ai pardabon il voltolon di stomi. Achì o vin une ocasion di frontâ argoments dal nestri paîs in maniere vierte: no stin a strassâ timp e ocasion.
E se po un al à voie di fâlu cuntun "pseudonim", amen: ancje l'anonimât mi va ben parcè che mi interesse la idee o no il sogjet. Ancje se jo o preferìs simpri mostrâ la muse.
Scusait la predicje e cumò se o vês cualchi clap di tirâ, o soi achì.
Bon proseguiment.

Christian Romanini ha detto...

Ma lassaitmi sta Renzo Gardo che se a Maian al è un che al merte une medaie, chel al è propit il nestri PRESIDENTISSIM DE MAIANESE!
Dai RENZO, TEN DÛR e NO STÂ A MOLÂ.

ps: bentornât e compliments a Tizian Persel che cui siei zovins al à metût in pîts un biel esempli di zuiadôrs che a àn plasê di stâ insiemit!

ilgiusto ha detto...

Dunque, Giustiziere:
22 anni,
maschio,
iscritto all'atletica Libertas.
vedo sul sito Libertas che ce n'è due.

Potresti dunque essere il figlio di uno che ha già scritto alcune lettere sul Messaggero denunciando anche "la dittattura alcolica" e, potresti trovarti per ragioni di parentela, in un locale dove si riunisce spesso una squadra già oggetto in passato di accuse e illazioni.

Beh, se sei suo figlio devo dirti che tuo padre scrive con più proprietà e coerenza senza per questo rinunciare ad essere caustico.

Tua madre poi, sempre se sei tu, possiede dialettica da permetterle la polemica senza scadere nell'offesa.

Tu, invece sei partito col piede sbagliato e, hai fatto perdere ad un argomento degno senz'altro di discussione l'attenzione che meritava. Sbagliato l'incipit, ancor peggio le rettifiche e le cadute polemiche e personalistiche.

L'inesperienza ti ha fatto poi cadere come una pera nella trappola che Thermo ti ha subdolamente ma astutamente confezionato coaudivato da duiljo e persel che non escludo abbia chiamato dentro.

Mi sa che le simpatie di tutta l'a.s.majanese pero te le sei giocate e forse nemmeno alla libertas sono contenti che grazie alla tua irruenza siano piovute accuse o paragoni.

Insomma cosa ci hai guadagnato, personalmente, indirettamente, cosa ci ha guadagnato la causa che difendi, le cose in cui credi? cosa ci ha guadagnato la discussione visto che anche l'argomento e' ormai off-limits, bruciato, per un bel po di tempo?

Magari ho sbagliato tutto però una risposta pacata mi piacerebbe.

miro ha detto...

E' veramente spiacevole verificare che nella realtà majanese anche le nuove generazioni (il giustiziere afferma di avere 22 anni) permane la mentalità della critica sterile e malvagia. Nella mia lunga esperienza vissuta in questo paese, ho troppe volte visto denigrare il lavoro che stoicamente alcuni "eroici" concittadini portano avanti tra mille difficoltà e con considerevoli sacrifici. Non deve essere piacevole per un Presidente e per i suoi collaboratori, che hanno investito ed investono gran parte del loro tempo libero in un progetto al servizio della comunità, vedere bollata la propria associazione come luogo di istigazione all'alcolismo.
Chi presta la propria opera nell'Associazionismo lo fa volontariamente, con grande dedizione e grande passione, aspettandosi in cambio solo un minimo di riconoscenza. Il lavoro di queste persone dovrebbe essere sostenuto da tutti noi perchè rappresenta un valore aggiunto per la nostra comunità. Invito chi si eleva a eroe senza macchia e senza paura, ad entrare nei direttivi di una qualsiasi Associazione e verificare di persona il lavoro, e il grande impegno che viene profuso e per capire quanto possono far male certe affermazioni. Se vogliamo muovere delle critiche facciamolo in modo costruttivo, senza nasconderci per evitare di smorzare quell'entusiasmo che è l'unico carburante per i volontari.

The Bourne ha detto...

A IlGiusto:
Premetto che non vedo basi solide che possano portarla ad esaltare i commenti di Thermo, che, invece di cercare un dialogo, ha pensato bene di offendere la mia posizione.
E' da questo comportamento che, alimentato dai commenti di Persel e Dujlio, il dibattito è degenerato.
Chiaro. Il mio è stato uno sfogo, inizialmente. La mia critica è stata forte, verso un sistema che, in ambito nazionale ha portato i frutti di domenica. Ma, rimanendo in ambito locale, conoscendo molte persone all'interno di un certo ambiente, quale quello del "balon" di majano, ho voluto sottolineare alcuni fatti da me visti e sentiti, che mi hanno fatto molto riflettere e che mi hanno fatto trarre le conclusioni del mio primo intervento.
Il dibattito è sceso poi nel particolare con l'entrata in gioco di alcuni blogger, e se inizialmente la critica era generale alcuni soggetti si sono sentiti chiamare in causa.
Concludendo, la mia intenzione non è quella di guadagnare o perdere simpatie, ma di dire quello che penso.

gandhi ha detto...

J. Chris si è dimostrat, bisugne dilu, come el solit un bon diplomatic.
Al podares là tranquilamenti a fa l'ambasador in qualchi paisat plen di pericui.
Il tono dai discors è al è degenerat masse voltes in tes ofeses personal.
In particolar chel cule bombe atomiche al podares là par penitince a Predappio, cence dismovi, mi racomandi, Benito el Drito.
'tte.

Christian Romanini ha detto...

Scusait, ma tra "Giustizieri", "Giusto" e "Gandhi" no us parial che al sarès il câs di vê un tic di plui di fantasie tal sielzi i nicknames? Cuasi cuasi mi ven il complès...


E po achì il superego e je une sindrome che e varès di jessi mê.

persel ha detto...

a questo punto i toni cambiano.

scrivo in italiano, faccio sempre così quando divento serio, molto serio.

sto indagando per scoprire chi è questo "giustiziere" in quanto sono stufo, arcistufo di persone frustrate, in quanto prese da solitudine sono infastidite da un gruppo di amici, numeroso, che sta bene insieme e si diverte.

si, questi sono sport di squadra (calcio, pallavolo,pallacanestro, rugby) un gruppo di amici che deve aiutarsi dal primo all'ultimo per raggiungere un risultato, basta 1 persona che nn funzioni e tutto è perso.
lo sport dell'atletica (a parte la staffetta) è individuale, se un tuo amico nn gira, amen, forse anzi meglio, vinci tu.

io insegno altri valori , i miei ragazzi lo sanno, lo hanno capito e più volte lo hanno dimostrato, ma non serve che lo argomenti qui.

sappia il sig. giustiziere che ho giocato a calcio 25 anni, più di quanti ce ne ha lui, che scio da altrettanti, ho provato quasi tutto, da ragazzo perfino ho fatto le selezioni per la campestre (a quei tempi si andava con la macchina del bidello fornasiere a san daniele), abbiamo raggiunto con la scuola media di Majano (udite udite non di udine) le finali regionali di calcio perse per un soffio a Lignano altrimenti andavamo a Roma , mi sono cimentato nel salto in alto e nei 100mt, ho provato il tennis, il pinpon, la pallavolo, e se i legamenti non mi avessero tradito, e non avessi fratturato femore tibia e perone a 14 anni e la rotula a 22, magari giocherei ancora.
Ho perfino seguito un mio amico (calciatore ed alcoizzato come me, almeno questa è la convinzione del G.) che ha fatto la maratona di milano accompagnandolo da esterno in tutte le 3ore e 50.
Ho fatto corso allenatori con gente di Coverciano (con buoni risultati se volete vedere il diploma) che mi ha impegnato per 5 settimane ogni sera compreso il sabato mattina, ho fatto tirocinio con spalletti e sto facendo uno dei più bei divertimenti del mondo:l'allenatore!!

GRAZIE MAJANESE


ora voglio indagare a fondo, mi rivolgero' alla libertas majano e parlero' col nostro presidente per vedere se ci sono gli estremi per una denuncia, in quanto questi interventi vanno a ledere una società di cui è stato fatto il nome, la figura del presidente, di chi ci lavora, forse ci sono gli estremi anche per la privacy, mi pare di avere capito che qualcuno ha foto o filmati... ma nn è vietato senza il permesso scritto dei soggetti??

tiziano persello

Filosofo Metropolitano ha detto...

Commovente l'ultimo commento, ma eccessivo.
Dopo esser stato avvisato del dibattito accesso in questo "ring", vorrei dire anch'io la mia.
Dunque avendo letto tutti i commenti, secondo me giungere a una denuncia mi sembra al quanto eccessivo e fuori luogo. Ho notato che è stato toccata qualche persona in particolare quindi chi non si sente preso dentro la questione penso l'abbia capito. Poi l'attacco alla libertas è infondato, in quanto, se ho capito bene chi è il personaggio giustiziere, questo non è all'interno della libertas majano, ma solo si allena a majano, ed infatti non è neanche presente nella lista di atleti o collaboratori della medesima.
E' probabilmente qualcuno che, esasperato dalla situazione del calcio, vedendo episodi ripetuti di un certo tipo ha voluto cercare radici anche in un ambiente come il nostro.

The Bourne ha detto...

Dopo dutes le maleperaules co hai ricevut, o soi content che qualchjdun al vedi capit el sens dal me intervent e de discussion che ie nasude.
Mandi

persel ha detto...

troppo facile.....adesso!!

queste sono accuse dirette, ora voglio nomi e cognomi di chi infanga la gente

to_agne ha detto...

e' evidente che il filosofo metropolitano è qualche tuo parente:

dopo essere stato avvisato del dibattito etc...

excusatio non petita ?!?

to_agne ha detto...

il personaggio giustiziere, questo non è all'interno della libertas majano, ma solo si allena a majano, ed infatti non è neanche presente nella lista di atleti o collaboratori della medesima.


Da dove lo hai desunto?

to_agne ha detto...

al sares di alimenta le culture, tacant dall'insegnament ai giovins e ai frus des squeles di ce cal è e cal fas ben e ce cal è di sbagliat e cal fas mal

scuola non squola
school no squl
ecole no equole
scuele no squele

"al quanto" semplice no?

liberateromanini ha detto...

Che i giovani in Friuli bevano molto, troppo è vero e le conseguenze sono ahimè tragiche!
Che si vada a puntare il dito in modo così gratuito e generalizzato contro la Majanese Calcio è a dir poco uno schifo. Se si hanno dati certi si facciano nomi e cognomi e si portino prove (nelle sedi appropriate), altrimenti, caro accusatore, non sei molto diverso da ciò che tristemente vediamo su Buona Domenica e affini.


PS: "scrivo in italiano, faccio sempre così quando divento serio, molto serio" Sarà contento chi gestisce qs blog...

Christian Romanini ha detto...

liberateromanini:
o condivît il to coment, mi fâs un tic tenarece il to ps: se tiziano si sint di doprâ il talian pai discors seris, e je une sô sielte. No ai nissun prejudizi pal talian, dome che o resti dal parê chê la serietât di un discors e je dade dai contignûts e no de lenghe che un al dopre: al sarès come dî che in dut il mont chei che no doprin il talian a fasin dome discors lofios... lassìn pierdi ciertis argomentazions che no stan in pîts... e po se cuant che si fasin i discors "seris" par talian si clame "pinpon", jo che o scrîf par furlan lu ai clamât simpri "ping pong" (ancje par talian), però mi visi che o vevi une scufe cul "ponpon"... (tiziano, no stâ a rabiâti, mi racomandi).

ps: vuê o ai sintût ancje Renzo Gardo (che mi veve telefonât par altris cuestions) e lu ai informât di cheste discussion. O ai preferît visâlu jo, come che no ai nissun probleme a visâus voaltris che i ai fevelât.

thermonuke ha detto...

Avis urgent pal giustiziere:
doi post plui indenant tu podaras viodi che e je le cene de pro-loco, cjapiti une serade libare e controle che bevin dome aghe, mi racomandi, e senò mole ju improperis a manete ancje par lor!


Dopo ti restin:

J alpins che par liende e bevin,

Le protezion civil che ogni an e a fas lis cjastinis cul burle

I donators di sanc parceche el vin al fas bon sanc

El plevan che al bef un tai ogni messe cule scuse che al e benedet

17 ostaries dal comun di majan

Le me cantine

Un par di cjochetons patentats.

E....le anonime alcoliscj che, pur vint un fin nobil, sul blog, propit parce anonime, no a inmo scrit par dati reson.

persel ha detto...

thermo tu mi fasis pore

lionesse ha detto...

mandi a ducj,
o ai scugnut lei dut par rindimi cont di trope rabbie che sedi a tor!
scusait el me furlan par iscrit!
O sciv dome par complimentami dal lavor fat fin cumò da Renzo, che lu riten une persone splendide e che e rive ancjemò a tignj dongje le gjoventut...! O cjacari di balon, atletiche, ma di dute in general!
No mi plas sinti le int che e ponte el det viers atri par giudicà e criticà, parceche duc ovin prime di chalasi dal spieli (...me comprindude!)! Jo o ai ğujât cun le bale che svuele par tancj ains... e crodeimi quanche o dis che el giuc di squadre al'è impuart, ed al nas dall'allenador e de societat! Quindi bulo persel a cjapà su chest impegno e bulo Renzo Gardo a seguì cun "amor" le majanese!
Al covent tornà come une volte, quanche si lave a ğujâ par pasà un poc di timp in compagnie e magari sperà che dopo si vadi a ridi e schersa, magari anchje cun une birute in man....no stet a dimi che no son biei moments!

forestpark ha detto...

Evidentementri e sin in tun clima di "caccia alle streghe", e dopo ve ribadit che tes giovanii dal majan e ai cjatat dai alenadors e accompagnadors di bon livell sia come persones che sul campo, i varess voe di sottolinea' che el bevi purtropp al e'le cjarte tornasole di un problema plui profont, el cosidett disagio giovanil.
Nol e' pontant dees, proibint le vendite di alcolics dopo une certe ore, o metint dai coprifuocos che si risolv. No stin a fa une battaglie "sintomatiche", par dopra' un termin de medisine.
Ise le onde lungje de disgregazion dal mont contadin e dal avent dal gnove socjetat basade sul sodisfaciment dai plases? Mi vegnin tal cjaf doi libris, "Brave new World" di Huxley e "Scritti corsari" di PPP. L'ultim al e' une analisi lucide, a me viodi, dal pussibil destin di une socjetat post-agricule.

Mandi

The Bourne ha detto...

Buine sere a dujc. I comments di termonuke no si smentisin mai, però. L'ultim comment al cole propite fur dall'argoment. Setu te discussion par puarta alc di costruttif o ancjmò nome a commentà a mone vie. No tu fasis pore, come cal dis persel, ma tu fasis nome pierdi timp a lei ce che tu scrivis.

pocahontas ha detto...

par le lionesse:
no l'è puartant a tor le squadre a bevi ke si ten unis i gjovins!!!!
bisugne ancje fa capi a lor ce cal è just o no..par divertisi nol serf bevi a mone vie...
no par nie si dis "mens sana in corpore sano"...
e cun sport si intind une ativitat fisiche ke no à bisugne di esi accompagnade da alcolics...
e il giustizir nol à attacat le socetat e il president,degno di tant rispiet pal lavor ke al à fat e ke al stà fasint pai gjovins...
però bisugne esi obietifs...
parce ke conke al à commetat l'episodi sucedut domenie pasade,io o ai capiit ke al à cjapat come riferiment el "calcio" di majan cence specificà quale squadre e quale alenador...el rest lu han fat kei altris mi par di ve let...no sarai mica POTE ankje io come el justizir cumò??

Tarzan Boy ha detto...

Si...

pocahontas ha detto...

...e dis me none..ke in tunt gej di milus biei al è simpri un frait...

El Pussibilist ha detto...

Ce schifo, ce schifo, ce schifo!!! O soi apene rivat a cjase di alenament. Si, bon, el alenament al finive a 9, ma io e i mei compains si sin fermas a bevi un momentin un tic di alcol. Insome, intant che o eri li, no crodareis mai ce che al e sucedut.. Al e entrat un, besol come un cjan, che al fas atletiche. Ben, une vergogne. Al a bevut une robe cjalde (no stoi schersant, sul serio, o soi plui che sigur che no si tratave di alcol!), oltredut prime di fasi le doce, dut sudat. Amancut no atris prin si lavin. O soi restat mal a viodi une robe dal gjenar.

The Bourne ha detto...

Ecco. L'ultim comment dal El Pussibilist al dimostre el livel a cui al è rivat el discors. Compliments pal comment "une vore intelligjent" e par chej che an puartat le discussion a chest degrat!
Christian: Fas alc, par plase! visto che ce co hai puartat in te discussion al è alc di plui serio.

Christian Romanini ha detto...

Ben, o viôt che a son tancj gnûf comentadôrs e che chest argoment al tire une vore la atenzion dai letôrs, che no stant plui dome a lei, ma ancje a scrivin tant.
Duncje al GIUSTIZIERE il mert di vê stiçât un argoment cussì.
No condivît dutis lis argomentazions, anzit, plui di cualchidune mi è semeade un tic debule e cualuncuiste. Ma se un zovin al vûl dî la sô al è just che i vegni dade la pussibilitât. Cussì al è just che cui che no le pense come lui, lu disi ancje menantlu pal cûl. Al sta tal zûc e nol covente rabiâsi.
Un consei par ducj: scoltait achì

gandhi ha detto...

TUTTO COMINCIO' CON UN BEL 'BIG BANG'.....
Al è començat in tun mut irruent e ançje masse provocatori ches dibatit, ma al a rivelat robes interessantes.
Al a ançje puartat tanç gnus cliens in ches blog che di tant timp al semeave un desert cun dome doi che si tabaiavin, par nie spierdus cmq!
Doveros al è gjavà el çjapiel a duç chei che fasin volontariat compagnant i giovins tal sport.
Pal CICLO DAL ALCUL ce c'al dal plevan al brulè si pues dì c'al è dut ver.
Ançje io o fasares une piçule analisi:
ALCOOL = DROGHE DAI POARS (LEGALISADE)
Le filiere:
- E guadagnin i produtors agr. (poc);
- e guadagnin ben les cantines e i grossisç;
- e fasin i bes bars, ristorans, pubs e nights (poars che cumò no puedin inçjocà nissun dopo les 2);
- e an lavor ambulances, pompirs, sbirros, ecc.;
- e fasin i bes i carossirs;
- e an lavor i centros alcolisç e di salut mental;
- e an lavor i avocas, visto che si disfin les famees,
- e fasin i bes i pissighes
Chi si ferme el ciclo .
...el ciclo dal aghe invesit al continue....

persel ha detto...

par pochaontas: cuisal cal puarte a toor i giovins a bevi? e an i loor scooter e les loor machines... e ancje i loor taquins, e po e son magiorenes e tanç di loor e lavorin ( chej de majanese acusaas)

par duç:
chi al e staat mot un petaar su stories inesistentes, io mi soi alteraat dome parceche e je une storie gia discutude in un vecjo blog e e je risultade cence capo ne coda ancje che volte
CUMO' VONDE!!!!
PENSAIT PAR VUATRIS, ACCUSATOORS DI BANT, CAN VEIS AVONDE!!


Par pusibilist:
al è esatamentri ce cal suceet ma no no sin abituaas a pontà el deet intoor a nisun... ma cheste volte te han gjavade le sfide e alore tu aas fat ben a scrivilu

par giustiziir:
apene che ti cjati par majan, simpri se tu jesis dal cjanis, in qunt che nissun ti joot mai, e fasin une cjacarade, jo cun't une bire tu cun't une aghe

pocahontas ha detto...

iii...persel...no l'è il fat di pontà el det..ma di dà el buin esempli..no come ke tu fasis tu...ma io no ai nie ce dì..e son afars vuestris..io no mi interessi pui..

persel ha detto...

...e quaal saresial chel brut esempli co doi jo????

faas che acuses diretes e soredut firmiti, cussì podin verificà se je vere

io o soi tranquil dai mei principis, noi ai denunces multes o atri, o ai duç i pons te patente e o soi simpri rivaat a cjase su les mess gjambes, i ai fat incidens in motorin, moto e vespa ma no eri mai cjoc.....

alore sintin chestes acuses, o cirin di tasè anziche disi monades

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Christian Romanini ha detto...

Mandi scjepule
intant benvignût e sta trancuil, che chei spazis no son un probleme.
Giustiziere al à il mert di vê stiçât un argoment che al à mot une discussion. Che dopo no le vedi fate te miôr maniere, lu ai za dit e no torni a ripetimi.
Jo o pensi che ae fin, come che al jere sucedût chê altre volte, chei che a vegnin fûr miôr di dut chest "gjalinâr" di discussion, a son propit Persel e i siei zuiadôrs, no tant parcè che Persel mi sta simpatic, ma parcè che baste lei ce maniere che al à dât la sô version dai fats. (a part la storie dal "scrivo in italiano quando divento serio..." e po mi met "pinpon": jo intant o ai tirât fûr la scufe cul ponpon che o ai frêt)

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Christian Romanini ha detto...

Scjepule, trancuil che no mi rabii: cumò ti conti un segret... ma no stâ a dîlu a di nissun: o capìs, o feveli, o lei e o scrîf ancje par talian... robis di no crodi, vere? :-P

La cuestion dai zovins mi plâs... anzit, chest al sarà un prossim post. grazie e no stâ a lambicâti.

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
persel ha detto...

Cumo mi veis rot les scjates mior PIN-PON che POMP*N

Christian Romanini ha detto...

Sumosù Persel, no stâ a fâ il permalôs :-)


ps: e chest al è il coment prime dal 70... ;-)

The Bourne ha detto...

Bundi a dujc.

Dato che chest post mi semee simpri di plui un bancon di une ostarie, chest o crot cal sarà el me ultim comment, cusì qualchidun al sarà plui content.
El problema o viot che nol è stat risolt, ansit. Probabilmenti al va ben a dujc chei che son dentri che al continuedi cusì.

O ringrasi dujc chei che e han preferit dami dal pote puitost che cirì di ce bande cal rive chest problema co hai tirat fur.

O ringrasi chei che mi han invidat a la a vore pluitost che sta a pensa a ce cal sucet a tor par majan.

O ringrasi chel che mi ha dite co scrif come un frut di prime elementar, e a tal propuesit o ai voe di disi che magari podesio scrivi cusì, al mancut a che etat a lì ancjmo no tu as el pinsir di preoccupati di ce mut cal va il mont; infatti a voltes o preferares ve che ignorance lì par no viodi certes robes.

O ringrasi ancje chel dujlio che mi ha dite: "non hai niente da fare tutto il giorno...cercati un lavoro...magari come supervisore dei giovani o come allenatore. forse così capiresti molte cose...e daresti così un grosso appoggio a tutta la comunità paesana senza soltanto critiche e diffamazioni inutili.", sence savè dutes les mees attivitas che o promof tal social e tal sport, preoccupanmi appunto de gioventut.

Però o soi content di une robe, ovvero dal fat che chei che si son rabias di plui des mees critiches e son chei che si son sintus iustementi chjapas dentri(escludint quindi une biele fete de majanese, che io o rispieti e co hai voe di rispietà) e e han ridot chest post a un bancon di ostarie continuant(abituas a fa cusi) a bati i puins sule taule cirint di metimi a tase.

Cumò o es, us siari le puarte dal local momentaneamenti e us lasi al bancon a continuà le discussion a vuestri mut, spetant magari che qualchdun mi tornedi a clamà dentri par risolvi el problema.

mandi.



P.S.:
A scjepule: o podeis bevi trop co voleis, ormai o seis grainc e responsabii de vuestre vite, come co soi ancje io. E a me, se tu ti incjochis con che tu as voe plui di tant no mi interese. No ie, dopo, question di movi puces. I frus e emulin i plui grainc. Se tants di chei plui grainc e viodin el bar cun le bire o le cene cun tant di amars come puests di aggregasion, chei plui piciui ce hanno di pensa? mi semee che le rispueste e ie già dentri te domande.


P.S1: Grasie Christian par vemi dat le pussibilitat di puarta in campo cheste discussion, che mi ha fat capì tantes robes, in particolar grasie paes "Pieres" di Antonie, vere lesion di vite(le varai sintude almancut 20voltes).

LadyD ha detto...

O vevi pensat di no intervigni, ma considerat la penositat dai intervens o dis ancjie io la me. El fat che un in un momento di rabie al vedi criticat el balon considerat el malessere a livel nasional e si sedi sfogat ancjie par dai comportamens NOTI che suceden a Majan , a la vut perfettamenti reson: no si è volut accettà el messaggio. O hai let plui voltes el so prin intervent, ma il giustiziere no l'ha fat ne nons e ne citat categories e plui indevant al ha elogiat el lavor dal president. Guarda caso come pirus il "grant e simpatic" Persel insieme ai soi frus e son colas in tal tranel. El lengac che han doprat, invesit di fasi un esam di cosience, al è tipic di persones bases culturalmenti. El fat che si sedi ripresentat el problema forsit alè parceche no ves smitut di vè un comportament non TIPICO da vere persone sportive neanche nel linguaggio. Lo sport è disciplina, regole, rispetto della persona e degli avversari, salute: ripeto come un blogger precedente MENS SANA IN CORPORE SANA. Se no ves capit chest i mus o seis proprit vuatris. Chel chi al val ancje pai adultos che accompagnin i frus in tal percors sportif: se no che ledin a vendi formadi e pirus che ur ven siguramenti mior. Frus saveso ce che si clame el vuestri comportament: DISAGIO GIOVANILE. Val dis un che al vif ogni dì in mieç dai giovins e dai frus, che al cognos ben le realtat dal ver sport....e no vuei la oltre. Vuatres o pensais di iesi Grandi conche o tignis in man chel bocal e se no disei quatris blestemes o peraulatis conche o discores no vi sientis a vuestri agio.No l'è come che al dis el vuestri allenador che vi critichin parceche o seis un biel grup. Conche o seis bivus ,comprendut l'allenador, o faseis pietat.Chi e son intervignus ancje paris criticant el problema sollevat (T.....D... ad es) e chest al è graf. Cirit di dasi une regolade: sbagliare è umano,perseverare NO. O sottolinei che un cont al è il PRESIDENTE GARDO che tant al fas insieme ai volontaris che lu iudin, un cont el disagio di qualchidun. Buine sornade a duç: mi spietin i miei "frus". O riten che varessin tanç ce insegnaus: prime di dut ad apprezza le vite e no a butale viei in tal alcol. Sono altri i valori della vita!!!!!!!!!!!

il mone ha detto...

ma mi somee car el me ladyd che lor si saran sintus clamas in cause ma si son ancje firmas tu come el to ami giustisir no ves inmo vut el coragjo di firmasi quindi par me el vuestri al e nome un inconcludent movi puces se veis voe di affronta un problema varesis amancul di meti le muse

forestpark ha detto...

ladyd,

tal me post precedent e ai tentat, cun misars risultas, di iessi fur de logiche di curtil che si e' impadronite dai posts.
I speri che qualchidun al vedi voe di slargja' i confins dai problema dal disagio che, si sa, e superin el pieli e le ledre.

Mandi

pocahontas ha detto...

ioi...mancumal ke no hai scrit pui nuie...parce ke ka no si rive a tabaa cence ufindisi o cence di stupidades..mancumal kal è qualkidun come forestpark o ladyd kal à capit el discors e al cir di continuà ad argomentà..ma mi par ke pocs e sconltin el problema e tainc si PARIN PRIME DI ESI TACAS!!!..e fasin nome une brute figure parce ke si incolpin di besoi..
o hai voe di giontà ankje il fat ke kei ke si sintin accusas ..inveside di parasi..e podaresin benissim dì ke il "DISAGIO GIOVANILE" al esist sul serio e ke nol'è normal bevi a mone vie par divertisi..inveside no..e han di continuà a ufindi e a parasi parce ke secont me si sintin veramentri cjapas in cause...
o riten comunque ke,come cal dis forestpark,kest "disagio" si sta slargjant a "macchia d'olio" e tabainsi klar,al è presint in tainc pais..e no nome a Majan...
forsit le mjor robe e sares ke di viargi un dibatit sincer par domandà ai giovins in gjeneral ce ke ur mancje par sinti le necessitàt di "sbalà"...e sintì quai ke son secont lor, come kal diseve el blogger ladyd i "VERI VALORI DELLA VITA"...
O riten ke il giustizir, ankie se al à butat un clap, pesant par qualchidun, siguramentri al à dentri di sè une sensibilitat pai problemas dai giovins ke e ie di amirà...

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
persel ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
persel ha detto...

"Ce schifo, ce schifo, ce schifo!!! Il balon al fas propite schifo! Mior la a fa o a chialà une corse a pit come a Deveà puitost che là a sponsorizà une cragne, une fecce, une ignorance, une stupiditat come il balon. Il balon alè simpri plui compaignc al "niente-Cultura". Baste viodi te nestre realtat comunal. L'allenador cal incite le gioventut a bevi, a fa casin, a chiapa di mire un e falu incjoca par deridilu dopo"


ma chest no s semeial ancje a vuatris un cjocat int'un bar cal vanegge ed al peste i puins sul bancon???

alore cjaar gistiziir dai puars, le to memorie no je tant lungje forsite pe gjovine etaat, ma qualchidun al pos diti ce che stave sucedint ai juniores prime dal me arriif cun loor, io mi soi rimbocjaat les manies, o ai mostraat le me muse stupide ed o ai daat el masimo par loor, bandonant spes ancje le me compagnie naturaal.(no stoi chi a diti ce impegno cal è le sere dopo vore preparà i alenamens el lunis el miercui, preparà le partide il vinars, alenau il martas el joibe, la in panche el sabide e le domenie a binore....cumo' o voi... la a jodi i alievi par savè se qualchidun al merte di vigni' su... tu podis domandai a che puare frute che m sopuarte)

dopo loor voe parcè che e erin braas frus, voe parceche nol ere dificil giestiu, e son deventaas el plui biel grup di amiis di majan


tu ce atu fat? no tu sees ientraat tal lor grup a capì parceche si compuartin cusì, ma tu sees vignuut ta chel baar culi (scuse christian :) a bati i puins

ti citi le frase co ai gia scrit ta chel blog chi doi ains fa:

se si semene tal savalon, nol nas nuje, ma jo o aj cjataat cjere nere.... e vuatris continuait a puartà ledan, chestes plantes di bon frut e saran simpri pui fuartes...
ancje cheste gnove polemiche e je stade discutude tai spogliatoios e ju a rinduus pui fuars e uniis


mandi ale buine int

The Bourne ha detto...

Appel a Christian.
Mi semee che chest post al sedi rivat al apice des offeses, visto che si sta sparant a zero su famees e familiars di no sai cui.

Visto che mi plasares che conche o cjatarai par strade cheste int, che e comente cusì, mi plasares ancjmò saludale e viergi un discors uman tra amis, mior che tu dedis un freno a dut chest. No ditu?

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
persel ha detto...

io ti saludi e ti riit in muse.... atres pesones e son i puares, no scjepule

Christian Romanini ha detto...

Sumò fantats, fasêt i brâfs! tignìn il discors sul argoment e no su lis personis.

LadyD ha detto...

Buinesere. Mi rivolg brevemente ai doi scjadenas disint nome che no hai le fortune di cognosi ne il giustiziere e neançie pokaontas o hai dome vut el mut di apprezzà ce che han scrit e o soi paron considerat la libertat di peraule di esprimi el mio parè su chest blog:e chi o siari el discors sul problema local e mi rivolç a Forespark. Tu as reson su ce che tu mi as dite, ma o vevi vulut da un pensir sul polveron sollevat e o vevi piardut ce che tu vevis scrit. In effies si ha di domandasi ce che al sta succedent ai nestris giovins. Il consumo di alcolics tra i giovins al è un fenomeno in cresite e come che tu disis tu al surepe el Pieli e le Ledre: Secont l'Istat i bevidors "fuori pasto" tra i 14 e 20 ains e son in grant aument e ançie de part des giovines. ogni an un gioven su 4 tra i 15 e i 29 ains al mur par causes leades ALL'ALCOOL,come incidens stradai, overdos e risses.Oltre chei che bivus (si salvin parceche e han un sant dut par lor)o sot l'uso di sostances e causen le muart di persones innocens: baste viodi le cronache. O vin di domandasi ce che al sburte i nestris giovins ad ASSOCIARE il bevi a momens di GIOIA e di BENESSERE e a no percepilo come un real fattor di rischio. O podin notà che no dome la pubblicitat dirette dai alcolics, ma ançie films in TV e contribuisin a nornalisà el consum dall'alcool. Il bevi alè proponut simpri in situasions plasevul e di solit il personagio che al use al è quasi simpri famos, simpatic e positif. Se qualchidun al à vidude le partide de nasional iar sere al à podut constatà tropes voltes che tais interussions e proponevi la pubblicitat di famos superalcolics.Ançie une ricerche fatte dall'osservatorio su fumo,alcool e droga (OSFAD) dell'Istituto Superiore di Sanità al rileve cheste situsion. No stin a tabaja poi di cers puest di ritrovo par giovins li che i gadgets pubblicitaris e vegnin das in base a troppis buttiglies che un al ha fat fur,par no torna a di della famosa coppa chiosco o delle "gare di bevuta": il tutto è PENOSO. Prendo atto, ma non condivido che in Friul e i è la cultura del bere, la cultura contadina e in chis atrei regions al problema no isal compain? Duç insieme prime che al sedi mase tart cirin di fa alc: i valors, la famèe, i sans principis de vite DOVE SONO FINITI?

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Christian Romanini ha detto...

Se cumò cualchidun al dîs "Si steve miôr cuant che si steve piês" o promet che o scanceli il post, no dome i coments!
Il fat al è che i problemis, ce plui ce mancul, a son simpri stâts! Chest nol significhe che si à di fâ fente di nuie, anzit. Ma nol è dal sigûr atacant un grup di amîs che si risolvin lis cuestions.
Sierade, o speri une volte par dutis, cheste barufe sterile, mi auguri che ognidun al vedi imparât alc. O pensi che o fasarai propit un post su la cuestion dal disasi dai zovins, in maniere che chest al sedi l'ultin coment su chest post: cjapìnsi ducj un moment par sboli la tension.

Christian Romanini ha detto...

scjepule, fermile un moment e scancele il coment prime di me, dai: fâs il brâf! :-)

persel ha detto...

che scusin chej che si son sintuus tiraas dentri e che no no ulevin falu, ma o speti inmo' il nom dal giustiziir. buine.

sabrina! ha detto...

buonasera a tutti! ci ho messo quasi due ore a leggere tutti i vostri commenti... bhe.. sono senza parole!
io ho conosciuto in prima persona gran parte dei giocatori della majanese, mio padre è un dirigente.... e Persel lo ritengo un buonissimo amico... un amico che tiene vicino un gruppo di 20 ragazzi che si ritrovano per stare assieme, per allenarsi, per vantarsi di aver concluso con qualche ragazza, ma mai e poi mai ho visto quest ottimo allenatore incitarli a bere o a fumare..ecc
sono ragazzi quasi tutti maggiorenni, automuniti e se vogliono bere lo fanno con le loro mani e con il loro portafoglio... sono ragazzi che avranno tutti i difetti del mondo ma che mettono in primo piano la vera amicizia! che se possono si fanno in 10 per aiutare un amico a cui vogliono bene, e parlo in prima persona quando dico che, molti di loro compeso anche Persel, mi hanno aiutato a uscire da momenti difficili o di solitudine! percio a tutti coloro che dicono e accusano che questi ragazzi siano un esempio pessino per i bambini, bhe potete solo vergognarvi!
Mister, sono con te! ti ammiro x tutte le cose che fai x loro, x i tuoi consigli e per le tue sgridate, ma ti ammiro soprattutto per quello che hai fatto e che stai facendo per me... nonostante io non faccia parte della Majanese! e se questa non è una bella persona allora io non so proprio come chiamarla! buonanotte!

sabrina! ha detto...

buonasera a tutti! ci ho messo quasi due ore a leggere tutti i vostri commenti... bhe.. sono senza parole!
io ho conosciuto in prima persona gran parte dei giocatori della majanese, mio padre è un dirigente.... e Persel lo ritengo un buonissimo amico... un amico che tiene vicino un gruppo di 20 ragazzi che si ritrovano per stare assieme, per allenarsi, per vantarsi di aver concluso con qualche ragazza, ma mai e poi mai ho visto quest ottimo allenatore incitarli a bere o a fumare..ecc
sono ragazzi quasi tutti maggiorenni, automuniti e se vogliono bere lo fanno con le loro mani e con il loro portafoglio... sono ragazzi che avranno tutti i difetti del mondo ma che mettono in primo piano la vera amicizia! che se possono si fanno in 10 per aiutare un amico a cui vogliono bene, e parlo in prima persona quando dico che, molti di loro compeso anche Persel, mi hanno aiutato a uscire da momenti difficili o di solitudine! percio a tutti coloro che dicono e accusano che questi ragazzi siano un esempio pessino per i bambini, bhe potete solo vergognarvi!
Mister, sono con te! ti ammiro x tutte le cose che fai x loro, x i tuoi consigli e per le tue sgridate, ma ti ammiro soprattutto per quello che hai fatto e che stai facendo per me... nonostante io non faccia parte della Majanese! e se questa non è una bella persona allora io non so proprio come chiamarla! buonanotte!

Christian Romanini ha detto...

La discussion e continue achì...

persel ha detto...

grazie sabry... cumo' la cjatio i bees par pajati???

;)