01 agosto 2007

Zucchiatti al è il miôr

Almancul cussì al è ce che a pensi i votants dal scandai di chest blog. Di fat il 32% dai 213 che a àn votât, a àn indicât Aldo Zucchiatti, l'assessôr ai LLPP (te foto) come il miôr component de zonte comunâl di Maian. Compliments pal vincidôr e un incoragjament a chei che a son rivâts indaûr. Cumò tocje pensâ ae cerimonie di premiazion e al premi che si varà di consegnâ: vêso cualchi sugjeriment?

Ve chi ducj i risultâts:
  1. Aldo Zucchiatti (69 su 213=32%)
  2. Romano Ciani (46 su 213=21%)
  3. Mariella Unfer (35 su 213=16%)
  4. Claudio Zonta (20 su 213=9%)
  5. Maria Teresa Garzitto (18 su 213=8%)
  6. Marco Minisini (16 su 213=7%)
  7. Giuseppe Cozzi (9 su 213=4%)
Il fat che lis percentuâls a son in cifre tonde, al fâs pierdi cualchi decimâl.

15 commenti:

thermonuke ha detto...

El premi no sai, ma le cerimonie di premiazion si varà di fa assolutamentri sul cuel dal fum.



E si dis atòr che tu stedis za organizant pal 15 avost. :-)

thermonuke ha detto...

Thermorubriche/thermoscandai(un ogni tant tu mal as promitut!)

1. tu mi as prometut che il prossim scandai al e sulis tos dimisions.

2. sicome, tu ametaras, che chest al è un blog che al e let di une utenze plui "eterogenee" rispiet a sitos e blogs plui "specialists" e frecuentas di int plui "interessade" o dentri te materie, quindi ancje involontariamentri, talore di part, tipo furlanist, lenghe.net etc... cheste e saress une ocasion par pode fa un scandai, che o crot al varess risultats un tic plui "neutrai" sul argoment dibatut ultimamentri tra gjornai, furlaniscj, lenghe.net etc.

In sostance o crot che ti saress util, e no tu varas pore di sinti ce che pense le int dal furlan a scuele (e o soj serio) ti lassi a ti le domande e les pussibili rispuestis che oviamentri e varan di proviodi opinions, positivis, neutris e negativis o no saj.

Tu as un biel pocs di letors ancje se pocs scritors, no ti sticiaressial sinti ce che al dis un campion bon di int cualuncue?

Christian Romanini ha detto...

va ben thermo:
proponimi lis domandis su lis mês dimissions che dopo lis met tal gnûf scandai.
ancje chel su la scuele, ma plui indevant: mi plâs lassâ cualchi zornade par votâ.

thermonuke ha detto...

come che ti vevi za scrit, dopo le forme cjatile tu mi par che sedin ducj i cas no?


Ce pensie le int des tos dimisions:
a) un atri at de vuere mai finide
b) un plase fat ae zonte interie
c) un eror politic
d) une juste sielte
e) no j free un casso (a nissun)
f) no a une opinion

thermonuke ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
thermonuke ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
thermonuke ha detto...

se tu vuelis spieta un poc pal furlan a scuele va ben.

thermonuke ha detto...

Fur tema:
ce che al a scrit Roberto Asquini vue sul MV a proposite di furlan e scuele lu condivit avonde.
Se o pensi cun ce politiche che al e nassut el omp pero un tic di rivoc mi ven.
Mah...

Christian Romanini ha detto...

Se Asquini al ves il bon gust di tasê cuant che nol sa di ce che al fevele, al fasarès dome che biele figure, invezit...

thermonuke ha detto...

Ti viot simpri plui in linie cul to partit....

Le domande che ti fasevi sul cjaf trop cumo o tacarai a fate su FI...

Christian Romanini ha detto...

thermo, chest esponent regjonâl dal gno partît al à la presunzion di fevelâ cu la veretât in man, invezit e je dome la sô opinion e di cualchidun altri. TI siguri che intune riunion di partît cualchi zornade indaûr a Pagnà a jerin diviersi personis di Forza Italia (assessôrs, conseîrs comunâi, iscrits e rapresentants di sezion): il 90 % dai presints al à dit di jessi dacuardi pal insegnament dal furlan a scuele. Alore, cui isal il partît? Asquini o la int che e vîf la realtât dal teritori?
E po, se no si visais: ai 24 di Novembar a Sant Denêl Renzo Tondo al à puartât sul Picaron passe 120 personis a une cunvigne su la politiche linguistiche e ducj a son stâts a scoltâ cun atenzion un argoment dal sigûr no sempliç. E ae fin in tancj si son dimostrâts contents e ur displaseve di no vê frontât prime la cuestion. O ripet: cui isal il partît? Conseîrs regjonâi che no si rive a contatâ o la int che e lavore sul teritori?

thermonuke ha detto...

O aj let plui indenant ancje le to leatre in rispueste a ciani e asquini, o scugni ameti che se ancje su certis robis no soi d'acuardi, tu as dimostrat coragjo determinazion e clarece di posizion, sintiment che no simpri tal to comportament o ai vut mut di cjata, posto che ti aj viodut plui da spès un sticieboris che conche si tratave di cjapa une posizion tu deventavis vonde cercli-botàr.

Pe rispueste cui isali il partit, beh, le rispueste e je buine e ma la domande no tu as di fame a mi, parceche a mi ei partits (duç) mi somein simpri plui le espresion dai lor papavars plui che che de int che vif e lavore sul teritori.

Chest al val pal sisteme partitic in gjenar, ma, prin "inter pares" il to: ancje se in certs valors e impininions mi cjati ancje jo no rivarai mai a tolera e crodi espresion de int e dal teritori le particvop rivi a tolerà pe maniere oligarchiche cun cui al gestiss el pode di fat doi organos: Berlusconi e i berlusconians.

No tu mi disaras che, el valzer di dispies, candidats, smentides, ator de candidature, e son el spieli de int e di chej che vivin el teritori no? o sonin beghis di partit!

No tu mi disaras che le tessare fate al benzinar (acuin) e je espresion di teritori o di int che lavore no? O ise poportunitat poitlche!

Come ultime domande no tu mi disaras che che MIERDE di leç eletoral che o vin, volute cun fuarce propite dal to partit e je stade fate par garanti le corete rapresentance polpolar e par fa si che vegni elets chei che son sul teritori, che cognossi le realtat e che lavori tal miec de int! Ma parplase, e je le robe plui vergognose dai ultins 50 agns!!


Ma se tu crodis che dal bas si gambi ei ecuilibris dai papavars, libar di vole da fede a chiste utopie, par me ti sbreghin le tessare e ti domandaran "cui isal el partit?" :-)


Pe rispueste dade sul gjornal, no la pensi propit come te, (su alc tu puedis vemi connvint su certis robis dal dut no) ma inmo compliments pe clarece.

Christian Romanini ha detto...

Grazie

thermonuke ha detto...

Cheste volte tu as cagat fur dal vas!

Christian Romanini ha detto...

thermo, se o fasessin la conte di chei che a caghin fûr dal vâs, no bastaressin i palotolîrs e subit dopo o varessin di fâ la conte di trope m.... che e je ator