25 giugno 2008

Un di chescj

Torzeonant su Internet o ai cjatât un articul dal Piccolo che al fevele de categorie che o fâs part ancje jo: i impleâts di segretarie.
Ta chescj dîs si à sintût a fevelâ tant e duncje o propon ancje jo la discussion chi.
Mi riten fortunât a vê cheste ocasion e no mi lamenti par nuie des jentradis, ancje se i ten a precisâ che lis cifris che o lei chi, no mi somein coretis. O ai tirade la prime buste e i numaris publicâts sul gjornâl a son plui alts de realtât. Cun di plui, us garantìs che il lavôr nol mancje.

5 commenti:

thermonuke ha detto...

No ai capit ben:
vuelitu che ti contin i pei tal cul par viodi se tu rispietis i "parametros di Assisi" o vuelistu che ti disin se 108 lacchè nus somein un esercit cher al spude in muse ae proclamade "sburocratizzazion"?

Tal prin cas confermimi che 4 milions e son el cost totale no le retribuzion lorde e se t'us ti spagjeli un par di numars.

Tal secont le rispueste e je za te domande, e un bel tacer....

Christian Romanini ha detto...

Mandi Thermo
che no tu vedis capît ben, si lu capìs leint il to coment (scuse il zûc di peraulis).

Pe tô prime osservazion, la sburocratizazion e je secont me un problema difarent de cuistion "personâl". Ma al è ancje di dî che rispiet ai cinc agns di prime, almancul des numars dal gjornâl, cheste categorie e je calada.
O sai ben ce che al è il cost totâl e invezit la retribuzion lorde che i rive te sachete a un: dome che jo mi riferivi a la no corispondence dai dâts dai stipendis che a son scrits tal articul (che a son scrits) e invezit il stipendi che o ai tirât jo... dut chi. Parcè fâ il procès a la intenzion. sumo...

thermonuke ha detto...

No no o ai capit benissim!

Che le riduzion dai coscj publics e son dome cjacaris di campagne elettoral.

D'altronde tu che tu sos dentri dal tramai dal stat talian la tajarestu?

No sta rispuindimi el F16 di Rivolt, dimi seriamentri?
Le provincie?
I puarteborsis?
I sportei?
Lis consulencis?
dai fas un esempli ver!

thermonuke ha detto...

E no tabai di crop ma di crops!

thermonuke ha detto...

E no tabai di crop ma di crops!