10 agosto 2006

Cipaf

Tal ultin consei comunâl si à fevelât ancje dal Cipaf. Par chei che no lu san, al è il Consorzio per lo Sviluppo Industriale ed Economico della Zona Pedemontana dell'Alto Friuli.
Il comun al è dentri di cualchi mês, ma a son di fâ in curt ats par rindi pardabon significative la nestre presince tal consorzi. Prin di dut e sarès di fâ la perimetrazion des areis di conferî al Cipaf, in maniere che cussì il consorzi al puedi fâ i investiments pal disvilup.
Tes prossimis setemanis a saran clamâts i imprenditôrs des zone par confrontâsi su chest aspiet che secont me al è strategjic pe nestre comunitât.
Voaltris ce pensaiso di cheste sielte?

10 commenti:

Christian Romanini ha detto...

mi pâr che al è dut za stât dit e scrit, baste vê voie di lei, no dome sparâ sentencis...

Christian Romanini ha detto...

il cipaf al è un consorzi pal disvilup industriâl, se tu fasis un clic sul link tu jentris intune pagjine che e fevele propit dal cipaf.
dut câs il vantaç di jentrâ ta chest consorzi al sta tal fat che lis liniis programatichis dai ents sorecomunâi (provincie, regjon e vie indevant) e fevelin avonde clâr: par vê contribûts pal disvilup si à di consorziâsi e il cipaf al podarès jessi il sogjet che nus podarès fâ cressi in chest setor.

Christian Romanini ha detto...

par chel che al è stât o pensi che aromai lis posizions a son fossilizâdis e duncje al è dificil rimediâ.
sul impat dal cuel jo o soi convint che al coventi valutâ la fin de opare. dut câs, al pues plasê o no ce che al è stât fat, ma pal futûr, e mi riferìs ai prossins lots, al sarà ben fevelâsi di plui tra lis parts e no cjatâsi ae fin de realizazion dal progjet che di une bande a disin "cussì nol va ben" e di chê altre che si rispuint "ma voaltris dulà sêso stâts fin cumò?". cussì nol va ben! si à di resonâ prime tignint cont dai sugjeriments di ducj e po decidi ce fâ. e no cjatâsi ae fin a fâsi acusis un cul altri.

Christian Romanini ha detto...

e magari domandâ ancje ae int. par chest, cumò che o varìn di jentrâ, mi soi permetût di fâ cheste domande sul cipaf. salacor chei che lein achì no ducj a àn une fabricute, ma o pensi che al sedi util il parê di ducj

Christian Romanini ha detto...

rovedon
no mi riferivi a ti, mi firerivi ae discussion che si à vût tra majorance e minorance.
no mi stici, no stâ preocupâti, no ai mai miscliçât la cuestion personâl cu la cuestion politiche: se un si stice par une critiche politiche al è ben che al lassi pierdi e che al fâsi altri. fin che no si jentre te sfere personâl, dutis lis critichis a son tignudis in considerazion e no mi fasin stiçâ.
o ricambi la simpatie e i auguris di bon feravost!

Christian Romanini ha detto...

par Ufiel
oservazion juste: ce sono i investiments pal disvilup?
Noaltris o vin une zone produtive des bandis de gjalie.
a son stadis fatis stradis infrastruturis pe mpresis che a àn cussì comprât un lot urbanizât.
dutis chês oparis a son investiment pal disvilup de zone. Il comun ju à fats ben o mâl a spesis sôs, comprant il teren agricul, urbanizant e tornant a vendilu cuntun presit plui grant ai imprenditôrs.
Cumò la intenzion e sarès la cressite de zone de bande a est de strade che e puarte di via Garibandi viers la rotonde su la strade par sorepalût. in pratiche la zone di svilupâ cul insediament di altris realtâts produtivis e podarès jessi viers farla. però par fâ dutis lis infrastruturis che a coventin si à di vê bêçs di meti. cumò i trasferiments di risorsis no vegnin fats a singui comuns, ma a ents consorziâts come il Cipaf. pe cualitât de vite: in chê aree che si svicine ae cjasis di farle, secont me si à di pensâ a insediament di produzion artesanâl e no a industriis cun grandis emissions tal ambient.

thermonuke ha detto...

Ancje se fos vere no tal disarà mai!

Ma al a mitut el post proprite par chest: parche altris lu disin!

Come pal cuel dal fum, (vait a viodi el me riasunto sul post li che je le bandiere furlane dal 3 avost) LUI no l'a dite nuje, lu a fat di a chej altris.

Chi chel di stes, posto che la minorance tal ultin consej mi par che vedi lanciat qualchi acuse di ritarts (e o dis mi par parcece sul argoment no soi ben informat anche se qualchidun sul post dal'ultin consei achi alc al a scrit...).

Cui varessial savut se no che al festival show e jerin in 12000?!


A pensa mal al e pecjat am quasite simpri si induvine.

Christian Romanini ha detto...

sui ritarts: a son, al è un dât di fat.
sui 12.000: al è un comunicât stampe de Pro Loco, publicât tal sît de associazion e ancje sul Messaggero (che però al fevele di 10.000).
su ce che o pensi jo dal cipaf, lu ai za scrit ancje achì parsore.

thermonuke ha detto...

par gjeur:
mi riferivi al post di christian sul festivalshow c'al dis "sono jusç ei numars?" no sai ce che tu as dite tu.

E no sai nancje ce c'o vares di diti JO?! sul consei dal cuel dal fum?

E ce varessio di fa crodi?!

mi par che tu vedis un tic di confusion dut cas tu podis volemi ben distes.

thermonuke ha detto...

rovedon, a proposit dal consei dal 31 di lui al a scrit:
"Mini al ere come impietrit dopo les vagonades di… che ian tirat pes iniziatives cal veve di fa par fa entra definitivamente Majan tal cipaf ( e nol ere stat fat nuie dopo un an che chei dal cipaf e spietin che majan les fasi) e pal cuel nol a dite nuie"

Capistu gjeur ce c'o intindevi?