26 agosto 2006

Cipaf: riunion de comission


Come che nus à anticipât Stefano Tuti, si è davuelte la comission Ativitâts produtivis. L'ass. Marco Minisini al à volût puartâ la discussion in comission par fevelâ de situazion e des strategjiis che la zonte e à in program tes prossimis setemanis no dome pal Cipaf, ma ancje pal Agroalimentâr. Al sarès util che Tuti, Minisini o cualchi altri comissari nus disès cemût che e je lade.

18 commenti:

Christian Romanini ha detto...

O ai fevelât cul Ass. Marco Minisini che mi à in struc dit cualis che a son stadis lis robis ditis îr e in comission e lis strategjis in mert al cipaf:
1 Individuazion des areis che a saran ogjet dal conferiment e tal stes timp individuazion di cuâl toc di patrimoni comunâl al sarà ogjet, oltri che des areis, dal conferiment: duncje jentrâ tal cipaf nol significhe dome dâ cualchi cjamp;
2 Assemblee cui sogjets des areis interessadis e informazion a chescj di bande dal comun e dal cipaf sui vantaçs e su lis oportunitâts. Cun di plui ancje eventuâls modifichis rispiet ae situazion atuâl;
3 Aprovazion in Consei Comunâl de individuazion des areis che a saran ogjet dal conferiment;
4 Variant al PRG;
5 Formulazion de Normative che e varà di regolamentâ in futûr la gjestion des areis conferidis;
6 At di conferiment in Consei Comunâl;
7 Normative tal periodi transitori.
Jo i vevi conseât ancje che e fos specificade la funzion e la presince necessarie di un component che al rapresenti Maian tal CdA dal Cipaf in maniere che al difindi e al puarti indevant lis necessitâts e i investiments a pro dal nestri teritori. Ancje Stefano Tuti i veve dât chest consei.
Par sierâ, ancje tal distret agroalimentâr al coventarà fâ chestis tapis di condivision e informazion dai operadôrs e des aziendis che a lavorin in chest setôr, in maniere che ancje la nestre presince tal distret agroalimentâr e deventi operative in curt.
Mi pâr che e sedi lade avonde ben e che l’ass. al vedi cjapade a cûr la robe. Ciert, o sin un tic indaûr, ma mi semee che cumò si sedi partîts ben par recuperâ il timp pierdût.

Christian Romanini ha detto...

Mandi Stefano,
grazie pal consei.
o aprofiti ancje par fâti presint che di chest mi soi rindût cont.
Che jo o sedi di part al è clâr, ma par chest no rinuncii ae mê libertât di doprâ in maniere (o speri il plui pussibil) obietive il gno cjâf.
Sul fat che tu disis dai insults e des stupidagjinis: se tu vâs a cjalâ il post li che un ciert fidel al veve scrit lis declarazions razistis di esponents nazionâi dal to partît, no tu lis cjatis plui parcè che o soi intervignût come moderatôr: li al è dut scrit e duncje no stoi a ripetimi. o speri di no vê di tornâ a fâlu e o speri che ce che tu âs dite al sedi vêr: cuntune moderazion (che jo o speri e sedi auto moderazion cence vê di tornâ a taiâ jo) plui tracuile o speri che ancje altre int e tachi a scrivi achì i siei conseis e parês cence passâ la rie. Grazie inmò pe colaborazion

thermonuke ha detto...

Scuse ma no vino già un di Majan, tal CdA dal Cipaf?

Christian Romanini ha detto...

Adriano al è di Maian (Sant Tomâs) ma al rapresente formalmentri la Provincie. Ce che o intindevi al jere che al à di jessi il comun di Maian a jessi raprensentât: no stin a fâ simpri discors su lis personis, ma viodìn di cialâ l'aspiet istituzionâl.
Se po o rivìn in curt a vê sedi il rapresentant dal comun sedi Adriano che al rapresente la Provincie, ma al è di Maian, o varìn une situazion une vore favorevul.

Christian Romanini ha detto...

SIMPRI AL FAT CHE DISPèS SI CJALE LA PERSONE E NO CE CHE AL FÂS:
CHESTE E JE UNE LETARE DI VUê SUL MESSAGGERO:
DOMENICA, 27 AGOSTO 2006
Pagina 9 - Udine
MAJANO
Rotatoria sulla statale questione vitale
Ho letto, come molti maianesi, le varie esternazioni riguardanti la rotatoria allo studio per mettere in sicurezza un tratto della statale 463. A differenza dell’intervento su questo giornale di chi è palesemente animato da spirito di rivalsa e dal voler pubblicizzare il suo sito Internet, ritengo prezioso quanto invece dichiarato dal comitato Comerzo-Tiveriacco. Da sempre il comitato si batte per la sicurezza di un tratto la cui percorrenza è a dir poco inquietante e per questo deve essere fattivamente coinvolto dall’amministrazione comunale; sono persone mosse non da logiche di partito, autocelebrazione o fini economici, ma dall’essere stati testimoni oculari di incidenti spesso mortali. La sensazione che si ha nel vedere mezzi pesanti procedere giorno e notte a velocità spesso sostenuta in una stretta lingua d’asfalto, provoca ogni volta la medesima preoccupazione. Ora io non sono né un tecnico né un politico, ma credo che si debba ascoltare chi vive quotidianamente il problema, magari possono scaturire idee e soluzioni intelligenti. Una cosa è certa, l’attuale situazione è grave e inaccettabile per cui le polemichette, che spesso a Majano emergono per animare la scena, stavolta lasciamole a casa. Lì si rischia la pelle ogni giorno.
Paolo Codarini

Christian Romanini ha detto...

Cence polemiche, ma dome pal gust di savê, o domandi a Paolo Codarini, ma ancje a ducj chei che le pensin come lui, ce che o varès vût di fâ? Grazie pe colaborazion

Christian Romanini ha detto...

Di chest Paolo no feveli: no sai se i doi fastidi, forsit e no dome a lui.
Tornant ae taronde, no ti corêç parcè che al è ce che o ai dit jo te assemblee cui comitât: il probleme dai incidents mortâi si risolf su altris ponts, secont me.

thermonuke ha detto...

no sta ve pore gjeur, prin o dopo cualchidun al disarà che jo o soj christian.... ah ah ah...

thermonuke ha detto...

Une volte ogni tant ti difint, jo le viot cussi:

"di chi è palesemente animato da spirito di rivalsa"
in altris càs ti aj dite che el to ategjament al ere "sotteso", talore "suggerito", ma chi no mi somee.
I comitaz no crot che fossin li par da une man a ti no?
Poi e vin capit che al è stat un eror di metodo, timps, decision, consultazion etc.etc..

"dal voler pubblicizzare il suo sito Internet": bhe, mago merlino al jere un pote in confront.

"sono persone mosse non da logiche di partito autocelebrazione" isal dentri tal comitat? ju cognos duç ben?
chiste volte mi par che le logjiche di partit no vedi frenat ni te ni le comision ambient-teritori no?
Plui di qualchidun, ancje jo, achi ti vin domandat confermes de to posizion e secont me (si mormore) qualchidun ale ancje vignut a acertasi di persone.
Tu as stat de lor bande e al dis che tu lu as fat par te.
Magari ancje un tic si però....


"o fini economici"
dipo christian no atu migo une rotonde che ti vanze in cantine e no tu as dite nuje?

La letare e je però di un che al tabae a titul personal no mi par a nom dal comitat no?

Chest lu vevi scrit li de rotonde e dopo o ai let di continua achi. Bon par furtune c'al esist el copia incolla....

thermonuke ha detto...

O ai stat a Lignan.
Ben sule statal, dal casel in ju al e un continuo limit 70 90 70 50 90 70 90, no si capis un casso! I Comuns e decidin ognun par se.

E se je cussi parce no proponi el limit di 50 di li Pontel fin a San Tomas?
Forsit al baste ancje 70 in cerz tocs ma faju rispietà!

E poi, o ripet al gjove ales cassis comunal (ancje parceche e varin di cjoli un c'al viodi dal cuel no?)

Ma forsite al e plui facil meti multis sot el tergicristal!

Christian Romanini ha detto...

MESSAGGERO DI VUê 28/08/2006
«No al progetto dell’Anas»

L’opposizione boccia la soluzione per la nuova rotatoria

MAJANO

MAJANO. Dopo le recenti vicende (approvazione progetto rotatoria e ritardi adesione al Cipaf), il gruppo consiliare di “Intesa per Majano” si è riunito per valutare le situazione politico-amministrativa del Comune. «Per la rotatoria tra la 463 e viale Snaidero - dicono i consiglieri di minoranza -, Intesa per Majano esprime il proprio deciso dissenso sul progetto presentato dall'Anas che la Giunta Zonta ha approvato senza tener conto del parere dei Comitati di frazione e ignorando la richiesta di convocazione urgente del consiglio comunale presentata dal nostro gruppo. Il progetto non è sospeso, come dichiarato furbescamente dalla Giunta. La delibera approvata, di fatto autorizza l’Anas ad eseguire i lavori non appena reperiti i fondi necessari. Va precisato che non c’era alcuna fretta di approvare il progetto e che la delibera della Giunta è stata bocciata a larga maggioranza dalla Commissione Ambiente e Territorio, col voto contrario di Intesa per Majano ed anche dei capigruppo della Casa della Libertà e della Lega. Su un tema così importante per la comunità majanese, la Giunta è riuscita a mettersi contro la maggioranza dei Comitati di quartiere e di parte importante della propria coalizione».
Inoltre nella Commissione attività produttive, riunitasi per valutare il conferimento delle aree al Cipaf, Intesa per Majano ha rimarcato la significativa assenza del presidente del Consorzio che, dice la minoranza, «sebbene invitato, ha ritenuto di non poter partecipare alla riunione a causa della mancata adozione, da parte della Giunta, degli atti amministrativi richiesti. Già in consiglio comunale Intesa per Majano ha denunciato il colpevole ritardo della Giunta su una questione di fondamentale importanza per le prospettive economiche di Majano. Inoltre, in Commissione, il nostro gruppo ha invitato la Giunta a portare all'approvazione del prossimo consiglio comunale l'incarico ad un professionista per perimetrare le aree da conferire al Cipaf e a promuovere un convegno con il Cipaf, le rappresentanze degli industriali e degli artigiani e gli operatori economici locali per conoscere e valutare le opportunità e le potenzialità del Consorzio. Intesa per Majano, di fronte alla deludente attività amministrativa della Giunta di centrodestra, che già evidenzia incompetenze note e contrasti politici mai sopiti, si impegna a lavorare perché l'interesse della comunità majanese ridivenga il centro dell'attività amministrativa».
Raffaella Sialino

Christian Romanini ha detto...

Mandi Alessandro,
alore ti domandi scuse, parcè che o scuen confessâlu, ancje jo ogni tant mi soi domandât cui che si plate daûr di sorenons e o confessi che suntun o pensâvi ancje a ti.
dut câs: ancje se un al dopre un sorenon e nol à voie di fâsi ricognossi, al va ben, nol è nissun probleme. I problemis a vegnin cuant che si aprofite dal anonimât par ofindi, ma mi pâr che lu vin za dit tantis voltis.

Christian Romanini ha detto...

Par tino liber
forsit sul fat di jessi dilentant, tu âs reson: no ai mai dit di jessi professionist de politiche ni di jessi un grant espert.
propit parcè che no soi espert mi cjali ator e se une robe mi semee valide o provi a proponile ancje tal gno paisut... su la cuestion de composizion dal cda dal cipaf, ma di ducj i consorzis o ai viodût di tantis bandis che i comuns che a fasin part di consorzis a àn components nominâts par rapresentâ il comun tal cda: cjale câs mi pâr che ancje tal cipaf a son i rapresentants sedi di glemone buie osof e cussì ancje tal agroalimentâr... ducj diletants? ducj presuntuos? ducj cadreghisti?

Christian Romanini ha detto...

Par TinoLiber
Su la considerazion finâl o soi ad implen dacuardi cun Lui: par vê pretesis, si à prime di movi il poleâr. Il gno al jere un discors in prospetive: no vin di dismenteâ che cumò il comun di Maian al à dome il 4% dal control des azions. Invezit chei altris a àn une storie plui lungje e un pês in tiermin di percentuâl plui grant. Su chest o ai voie di jessi clâr: par pretindi di plui il comun di maian al à di meti fûr plui risorsis e iniziative. Ma se un doman o rivìn a chest, mi semee logjic proviodi ancje un rapresentant che al puarti indevant chest pês in plui. se lis robis a restin cussì, al è clâr che no vin di vê grandis pretesis. Ma secont me si à di miorâ la situazion e no contentâsi

Renzo Tondo ha detto...

E si provassin a pensaa a fa un discors di insieme tra il Cipaf e il Cosint di Tumjec? Il Cipaf di fàt no l'à uno soo struture vere e proprie, l'aree industriaal dal Cipaf a pos iesi ormai la continuazion sud di che di Tumjec e viceverse......... io i la buti la, tant par zonta alc su cui discuti

Christian Romanini ha detto...

mandi renzo
aromai nol covente nancje che o fevelìn: si capìn al volo cence nancje une peraule.
di fat l'ass. Minisini al varà di fâ in setembar une cunvigne cun impresis e politics.
Jo i ai conseât di clamâ ancje il president dal Cosint (lu cognossistu? eheheh) cussì di rivâ a fâ un scambi di esperiencis e salacor ancje un colaborazion plui concrete. si sintìn di persone par meti jù cualchi date che ti va ben in maniere che tu sedis presint ancje tu come president dal cosint. ce ti semei la idee?

Christian Romanini ha detto...

Grazie tinoliber pai conseis, ma i fâs jo une domande: parcè mi domandial a ce titul?
intindial: a ce titul che l'on. Tondo al varès di partecipâ? a cheste domande mi pâr avonde clare la rispueste: tant che president dal Consint e duncje intune otiche di confront tra consorzis che a àn la stesse finalitât.
o intindial: a ce titul che jo mi soi permetût di invidâ il president dal Cosint? se cheste e je la domande, mi pâr che il diletant, tal sens di malât di "sindrome di Corrida" no sedi jo: tantis voltis plui di cualchidun al passe plui timp a domandâ, cirî e a viodi di tirâ fûr titui pluitost che cjapâ la iniziative per movi lis aghis. Jo o ai la furtune di vê un otim rapuart sedi politic sedi ancje di amicizie cuntune persone che e à dimostât trop che e val. e cussì considerât ancje il piçûl particolâr che o ai ancje une carghe publiche dade dal vôt de int che mi à elet, o ai pensât che plui che stâ a fevelâ al è util viodi se si rive a fâ alc. se chest al vûl di jessi dilentant, benon: lu cjapi come un compliment. I stes che si fermin a cjalâ i titui, pluitost che viodi di fâ alc, dispès a son i stes che si lamentin che al è simpri dut fer...

Christian Romanini ha detto...

Cjâr tino
se tu cjatis tes mês peraulis il tiermin o ancje dome un alusion al concet di "imposizion" e "dettare le linee" ti prei di fâmal notâ. Diviersamentri ti invidi a no metimi in bocje peraulis che no ai mai dit: mi soi dome limitât a resonâ par cjatâ une soluzion e no restât fossilizât sul probleme.