O sin a plui di metât di cheste setemane memorabil (fracait su la imagjin par lei dut il calendari).
Doman e sarà par me une zornade speciâl.
Prin di dut parcè che tes primis oris dal vinars al tocjarà ai miei amîs che a son a stâ di là de "grande aghe" oceaniche.
Prime dal cricâ dal dì dal 8 di Avrîl (doman), tal cûr de gnot, tor lis 3, si scomençarà la leture dal libri di Zacarie. Graziis al coordenament di Luca Peresson dal CTS de ARLeF e ae rispueste pronte di Claudio Roya, si à podût dâ la leture di 8 tocs di chest test Sacri a ancjetancj furlans di 5° e 4° gjenerazion, partignints al Circul ALEF di Colonia Caroya, citât fondade di furlans 133 agns indaûr (1878) in provincie di Cordoba (Argjentine). Chescj a àn ambientât la lôr leture par furlan in 5 glesiis storichis de zone di partignince. Chi daûr a son i nons, etâts e lûcs di leture:
1- Diego Bovo (32 agns): cjap. 1-2 - Glesie "Nuestra Señora de Lourdes" - San Durí - Col Vicente Agüero - Argjentine
2- Marcos Goy (17 agns): cjap. 3-4 - Capele "Nuestra Señora del Rosario" - Colonia Caroya - Argjentine
3- Daniel Cargnelutti (37 agns): cjap. 5-6 - Glesie "Nuestra Señora de Monserrat" - Colonia Caroya - Argjentine
4- Lito Carrizo (52 agns): cjap. 7-8 - Glesie "Nuestra Señora de Monserrat" - Colonia Caroya - Argjentine
5- Edgar Toso (49 agns): cjap. 9 - Capele di "Estancia Jesuítica de Caroya" - Colonia Caroya - Argjentine
6- Mickaela Toso (16 agns): cjap. 10-11 - Capele di "Estancia Jesuítica de Caroya" - Colonia Caroya - Argjentine
7- Fernando Visintin (29 agns): cjap. 11-12 - Glesie "Nuestra Señora de Lourdes" - San Durí - Col Vicente Agüero - Argjentine
8- Ariel Cragnolini (25 agns): cjap. 13-14 - Glesie "Nuestra Señora de Lourdes" - San Durí - Col Vicente Agüero – Argjentine.
La sielte di dâur la leture di chest libri no je a câs, cun di fat in Zacarie si fevele di lontanance de Patrie lontane. Lôr, cetancj atîfs tal mantigniment dal leam cul Friûl e cul desideri di fevelâ e di praticâ di plui la marilenghe, a rapresentin in cualchi maniere cu la lôr presince “in diferide” i miârs di furlans che a son tal forest e che in chescj dîs a son daûr a seguî l’event in streaming.
Tal dopomisdì, tor 5 e alc invezit jo e Venusia o vierzarìn la leture dal libri dai Ats dai Apuestui.
Il prin cjapitul jê e il secont, chel des Pentecostis, jo: il cjapitul dulà che il Spirtu Sant al fâs fevelâ i oms ognidun te sô marilenghe e, ancje se dutis difarentis, ducj si capissin tra di lôr.
Continuait a cjalâ la leture de Bibie on line, fracait achì.
Miôr furlans o citadins dal nuie?
-
I popui a àn une identitât ancje se no le vuelin. Tant che ogni om al nas e
che al cres cuntun non, un cognon, un puest di divignince, e un document
che lu...
4 giorni fa
1 commento:
Mandi Christian, il caso vuole che domani, venerdi 8 aprile alle ore 17,08, io chiuda il Vangelo di Giovanni, giusto qualche minuto prima della tua lettura.
Ho appena riletto un paio di volte la mia parte. Di bello c'é il colloquio di Gesu' Cristo, che chiede a Simon Pietro, se egli gli vuole veramente un gran bene!
Gesù, con questo colloquio, affida a Simon di Zuan la guida della Chiesa sulla terra, con la l'indicazione: "Pasci i miei agnelli.
O soi veramenti content! A doman...
Posta un commento