12 agosto 2010

Precisazion sul Messaggero Veneto

Vuê il Messaggero Veneto al publiche une mê precisazion a proposit di une cuistion cinese.
Ve ca la letare:

PRECISAZIONE
A proposito dei Fogôlar

Preseât Diretôr, mi displâs disturbâLu par une cuistion che o vevi za sclarît, ma stant che domenie ai 08 di Avost o soi stât tirât in cause, o scuen fâ une precisazion. O volarès trancuilizâ il president onorari Marco Casula parcè che no mi soi mai permetût di fevelâ a non dal Fogolâr furlan di Shanghai ni o ai mai declarât di jessi lôr soci. Jo o soi intervignût a Maian a la VII Convention di “Ente Friuli nel Mondo”, che mi veve invidât, a non dal mensîl in lenghe furlane “La Patrie dal Friûl”, come che al à scrit just il coleghe Domenico Pecile il Prin di Avost simpri te stesse pagjine 04 (insert di Udin) sul vuestri gjornâl. Sul fat che, cence nissune responsabilitât di bande mê, mi sedin stadis atribuidis declarazions a non dal FF di Shanghai, o vevi za segnalât il probleme propit parcè che o imagjinavi che cualchidun al varès podût risintîsi. Chês peraulis lis à ditis un lôr rapresentant che al jere presint cun altris 2 personis, simpri dal Fogolâr Furlan di Shanghai, almancul cussì si è presentade la persone che e à cjapât la peraule a lôr non. O ringrazii inmò pal spazi che mi vês dât par cheste precisazion.
Christian Romanini

2 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Letare sul MV dai 08.08.2010

FOGOLÂR FURLAN
Non c’entra con Shanghai
Sul Messaggero Veneto di domenica scorsa 1º agosto, nell’articolo relativo alla convention di Friuli nel mondo si menziona Christian Romanini come membro del Fogolâr di Shanghai. Non è così. Romanini non fa parte in alcun modo del sodalizio e non parla a nome del Fogolâr di Shanghai.
Marco Casula
presidente onorario
Fogolâr Furlan Shangha

Christian Romanini ha detto...

Sul MV di domenie ai 01.08.2010

Il caso

Messaggero Veneto — 01 agosto 2010 pagina 04 sezione: UDINE

Christian Romanini collabora e fa le funzioni da direttore editoriale per La Patrie dal Friúl . Ieri mattina era sul palco assieme ai relatori. È stato l’unico a leggere il suo intervento in friulano. Dato questo che non è sfuggito ai partecipanti alla kermesse che hanno stigmatizzato il fatto che nessuno dei presenti abbia parlato in marilenghe. Un semplice lapsus? Chissà! Di certo faceva un certo effetto assistere a un convegno che parlava di zovins e furlanetât affidandosi esclusivamente alla lingua italiana. Romanini è stato molto apprezzato dalla maggioranza silenziosa presente nell’auditorium. Un intervento, il suo, da vero innamorato della lingua, della cultura, delle radici friulane. E non è un caso che abbia contestato il fatto che nessuno parlasse in friulano, perché «l’essenza di un popolo – ha sottolineato – è la lingua che parla». Chapeu! (d.pe.)