02 settembre 2009

L'Udin al à un gnûf abonât

A jerin agnorums che no lu fasevi: nancje no mi visi cuant che o ai vût la ultime volte l'abonament dal Udin. E chest an o ai decidût di tornâ e fâlu in curve!
Ve chi la tessarute!
Us segnali ancje une trasmission: si clame Sportissimo Club (fracait il link) e e va in onde sedi su TNE sedi in streaming sul sît de Auc. Un mandi a Gianluca Bertozzi e a la mitiche Marina Presello!
Alè Udin e fuarce che o vin di rivâ almancul a 14.000 abonaments (al è timp fint ai 13 di Setembar)!

3 commenti:

forestpark ha detto...

Christian,

ben fate pal abonament al Udin! Io mi cialarai les partides vie streaming.. :(
Atu vut mut di lei el articui di vue' sul sito dal corriere?
http://www.corriere.it/cronache/09_settembre_03/furlan_dialetti_io_donna_567d18ea-9892-11de-b8d4-00144f02aabc.shtml

Qualchi rie:
"Per capire come si sia lanciata nella contemporaneità una lingua rianimata dalle leggi, bisogna passare all’informatica dove link diventa leam (legame), back up copie di sigurecje, clicca qui fracait chi, e via traducendo con sprezzo del ridicolo perché in furlan esiste pure un correttore word, una versione del browser Mozilla, e addirittura vichipedie."

I giornalisc mi par che e vedin voe di da a intindi che el correttore work, le version di Mozzilla e vichipedie e sedin stas realizzas cun bes publics. Io no lu sai, tu atu informazions? Se no son stas dopras bes publics, di sigur i giornalisc e an fat une buse tal aghe..

Salus Americans

el lobo ha detto...

Brâf Christian!!! Fuarce Udin!!!

Scovacis ha detto...

Chris, cjale che te foto tu âs une robe strane che ti ven ju dal cuel de cjamêse. Sta atent che mi sa che t'e a sporcjade! :-D