Si siere l'an e si vierç un gnûf blog! Ve ca Ranieri Furlan (daûr de machine) che tra une fotografie e chê altre al à cjatât timp e snait par screâ il so biel blog: di lei, ma soredut di viodi pes bielis fotos!
La cassele postâl
-
*Costantin al jessive ducj i dîs a fâ la sô cjaminade matinâl. Dilunc dal
so percors, intun cjanton dal so cuartîr, si podeve viodi la vecje cassel...
2 giorni fa
3 commenti:
Auguri a Ranieri par vuarî di corse!
Ce sorprese !
o ai viert cumò el to blog e ce viodio ??
Sperin di comedami cule schene che no rivi pui...
Mandi paesan.
Un passionât di hockey ancje! Excellent!
Robert
Posta un commento