11 febbraio 2008

Presentazion dal libri di Meni Zannier

Vinars ai 15 di Fevrâr te sale dal consei a Maian, a lis 18.00 e je la presentazion dal libri di Domeni (Meni) Zannier "Filii Petrae", editât dal Circul culturâl "Laurenzian" di Buie e ilustrât di Arrigo Poz.

4 commenti:

fausto floreani ha detto...

Sono rimasto deluso. Davvero scarsa la partecipazione ed il tipo di presentazione del prof. Minisini non ha certo reso giustizia all'artista . Gianni Cappelletti avrebbe fatto molto meglio !

Christian Romanini ha detto...

Mi à displasût che la presentazion di un libri par furlan (nassût par furlan, ma voltât par talian) e sedi stade fate par talian (e chei che a jerin in sale a varessin capît ducj il furlan: o podarès fâ i nons di ducj chei presints, stant che no jerin tancj come che al dîs Fausto Floreani).
Ma mi àn riferît che la sielte dal talian e sedi stade imponude di Zannier e Cappelletti, no capìs parcè.
Se e fos vere, mi displasarès ancjemò di plui.

fausto floreani ha detto...

Non mi sono meravigliato per l'assenza del sindaco oramai ridotto ad "anatra zoppa" e, del resto, ben sostituito dal più concreto Ciani ma per quella della titolare alla cultura Garzitto. E' stato un caso oppure è un'ulteriore dimostrazione di unità, compattezza ed armonia che regnano in Giunta ed in maggioranza ?

Christian Romanini ha detto...

Mandi Fausto Floreani,
par coretece o scuen informâ che la assessore Garzitto e je fûr Italie par siei impegns e duncje e jere justificade.