02 marzo 2008

Fasint doi conts...

Duncje, viodìn...
se l'un tal vot al sta vot voltis...
ancje il dîs tal otante al stâ vot voltis...
e alore dîs mil tal otante mil al sta vot voltis ancje chel...
cifre taronde... cheste volte al è just...
thermo mi à za coionât avonde...
bon alore cheste volte lu publichi... click:
GRAZIE par chescj 80.000 contats di cuant che o ai screât chest blog!

8 commenti:

Christian Romanini ha detto...

SUL MV
DOMENICA, 02 MARZO 2008

Pagina 12 - Udine

«Maggioranza sempre più divisa»

Il gruppo di Intesa torna sulle dimissioni di Zucchiatti

MAJANO. «Ancora una volta, l’ultima seduta del consiglio comunale ha confermato l’esistenza di una profonda spaccatura all’interno della maggioranza che pregiudica l’attività amministrativa». Lo sostengono i consiglieri di minoranza di Intesa per Majano. «Sono state accolte dal sindaco le dimissioni da assessore di Aldo Zucchiatti, che esce dal gruppo della Cdl e resta in consiglio come indipendente - scrive il gruppo di Intesa -. Le ragioni che lo hanno indotto a dimettersi sono forti. Ha scritto, nella sua lettera di dimissioni che “non c’era la minima possibilità di svolgere serenamente il mio lavoro di assessore” perché assessori e consiglieri di maggioranza “non hanno mai perso occasione per creare polemiche o dissidi e coi loro interventi, le loro astensioni o voti contrari in consiglio sono riusciti a rendere evidente quanta poca armonia regnasse dentro il gruppo”. Ad aggravare il clima - secondo Intesa - c’è stata la paradossale lettura di un documento di solidarietà a Zucchiatti, firmato da due assessori, tre consiglieri di maggioranza e qualche cittadino. Il sindaco, con evidente imbarazzo, in consiglio si è autocensurato e non ha voluto rendere “noti” i firmatari, rendendosi conto che i due assessori e i tre consiglieri di maggioranza, esprimendo la propria solidarietà a Zucchiatti, hanno deciso di attaccare apertamente gli altri assessori e consiglieri che hanno invece imposto al sindaco Zonta di accettare le dimissioni dell’ex assessore».
Intesa evidenzia che «a sostituire Zucchiatti è stato chiamato il leghista Tuti che ha dovuto incassare non gli auguri e il sostegno del proprio gruppo, che ha taciuto, ma la solidarietà sottoscritta della Lega a Zucchiatti. Capolavoro questo dei leghisti majanesi. La maggioranza si dimostra sempre più instabile, divisa in ben 5 gruppi consiliari su sette consiglieri. E’ evidente che il sindaco, ostaggio delle divisioni interne, non riesce a tenere unita e a far lavorare la maggioranza su un progetto amministrativo condiviso».
Raffaella Sialino

Christian Romanini ha detto...

Mi displâs par Stiefin che si cjate tal mieç des conseguencis di un fat slapagnât, risultât di tante improvisazion.
Se la sô jentrade in zonte e pues rapresentâ une iniezion energjie positive e la ridistrubuzion des deleghis i à puartât il referât ai LLPP li che al pues fâ ben parcè che al à i numars par fâlu, al è il pericul che al sedi vanificât par colpe di ciertis "strategjiis" che a fasin rime cul ridicul.

Christian Romanini ha detto...

Stiefin ten dûr.

thermonuke ha detto...

Vue o stevi leint cun calme le relazion publiche di intesa ai 8 di fevrar:
oltre a scugni ringraziau par ve mitut une biele foto dal preziosissim sacri graal-pedrât che come che si pues viodi al è plui prezios dai mosaics di acuilee...

Mi soi fermat su cheste robe che ti rivuarde e mi soi domandat un par di robis:

Ancje se tu, tu as rimarcat le to posizion "uficial", sule cjarte, di inmo tal trop, chest evidenziati come un fuoriuscit al e un poc origjinal (no inaspetade).

Mi soi alore impensat di une letare mi par sul gazetin, che o ai mitut in t'un coment ancje ta chest blog ma no soi stat bon di cjata, a firme di Fausto Floreani li che al diseve di un origjinal scambio di gjentileçes tra te e chei de menorance, di une bande tu che ogni tant tu ti gjavavis dal coro e tu votavis lis lor mozions (mi par che il cas al fos vignut fur in che volte dal libri fotografic sul taramot o sule rotonde-1) di che altre lòr che e asumenvin cun te un tono difarent rispiet ai toi colegas cuasi par dati une patente di interlocutor afidabil pal presint e pal fudur.

E ancje jo ti disevi plui voltis che si cimiavis, che tu tu ar davis ogni tant reson e che lor e speravin un te come une spuinde...

E sares finide li se, dopo di cheste riunion, li che le to posizion ben cognossude di dissident che al a dopomai sbregat el tratat di pas e ven, in maniere origjonal definide in t'un aree a se stant, no si fos zontade, mi disin, une definzion di L.d.S. tal ultin consei che us a definit 5 trops e mieç, riferint a ti el mieç.


Vutu che vin di lei tra lis ries che ti vedin gjavat le patente di aversari afidabil?

Che le spuinde no j'interessi plui dopo le delusion vude di chei che ur vevi preparat el puint (de cuaie)?

Ce isal suciedut par che ti dedin dal doi di cope conche al e sot baston?





p.s.
A mi dutis lis voltis che mi an dat dal mieç mi an SIMPRI ufindut, esempli: mieç mone, mieç furbo e v.i.

thermonuke ha detto...

p.s. bon otantemil

Christian Romanini ha detto...

mandi thermo
grazie pal "bon 80mil", ma su la grande domande che tu mi fasevis prime, no mi preocupe l'apelatîf di mieç.
mi romp se a metin fûr informazions no justis, par chest o ai fat la precisazion.

thermonuke ha detto...

cheste e je une miege rispueste!!

Christian Romanini ha detto...

ahahahah