Us met achì un simpatic video di un grup che si clame "Buteghis viertis" che o vevin cognossût fûr de Gilardi e che îr o ai viodût a Flaiban a la fieste "Un biel vivi". Achì il grup al è in gjostre!
La cassele postâl
-
*Costantin al jessive ducj i dîs a fâ la sô cjaminade matinâl. Dilunc dal
so percors, intun cjanton dal so cuartîr, si podeve viodi la vecje cassel...
15 ore fa
Nessun commento:
Posta un commento