20 luglio 2006

Il plan pai implants de telefonie

Te prossime comission Teritori-Ambient che o ai convocât par vinars 21, si fevelarà di diviersis robutis. Une e je la prevision di un plan che al definissi lis modalitâts di instalazion dai implants tecnologjics: in pocjis peraulis tropis e dulà che a varan di jessi metudis lis antenis pai telefonuts.
Jo o ai une opinion e o volevi viodi ce che o pensais ancje voaltris: il probleme des antenis al è sot dai voi di ducj e stant che nissun al à voie di rinunciâ al celulâr al covente meti des regulis par evitâ che a vegnin sù pai cence ordin.
Secont me prin di dut chescj pâi a àn di jessi lontan dai ponts sensibii (scuelis, cjasis e ducj chei puescj li che e je une alte concentrazion di popolazion) e po al sarès impuantant che a fossin metudis suntune aree publiche cussì almancul l'afit dal teren al reste ae comunitât e no tes sachetis di chel o di chel altri privât. I doi pâi che a son a Maian in teorie no crein pericul, ma al sarès ben che no vignessin dongje ancje altris.
E sarà une specifiche comission tecniche a lavorâ su di chest document, ma mi è semeât util che ancje il consei comunâl al fos informât di cemût che a varan di lavorâ chescj tecnics. Cussì se si à di dâ cualchi consei, si lu fâs daurman e no dopo che il progjet al è za stât fat.

10 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Mariute sintistu il cjalt?

Christian Romanini ha detto...

MI displâs mariute, ma no je tante pachee in ce che tu scrivis. Ti vin domandât plui voltis di no scrivi in maiuscul, e tu? nuie, tu continuis a scrivi in maiuscul che in internet al è come berghelâ...
ti vin domandât di no doprâ ponts di esclamazion (vâl a dî: no berghelâ), e tu? nuie, tu continuis a metiju par dut...
e par sierâ tu continuis a conseâ di no passâ pal blog, ma ancje tu no puedis fâ di mancul di scrivi e soredut scrivi cuintri lis regulis de "netiquette"...
duncje par plasê ti fâs ìnmò une ultime domande: no sta vignî a fânus predicjis se dopo la prime che no sta tes regulis dal rispiet tu sês propit tu! Medite, mariute, medite!

Christian Romanini ha detto...

e dut câs achì l'argoment a son i implants di telefonie...

Christian Romanini ha detto...

Par Bertoldo
Se un al à reson, no ai tancj problemis a ametilu: o preferìs viodi ce che un al dîs, no cui che lu dîs...
E dut câs, se tu ti visis, la prossime volte met ancje un "H" tal gno non: Christian ;-)

Christian Romanini ha detto...

oh duncje, vuê o vin vude cheste comission teritori ambient li che si à fevelât dal plan pai implants.
une comission tecniche che e varà di cjapâ dentri Arpa, Asl, Universitât e vie indevant nus fasarà une propueste che no o puartarìn ai gjestôrs de telefonie. Dome che al è un problemut: la leç e specifiche dulà che no si puès meti i ripetitôrs (ospedâi, scuelis, centris pai anzians e vie indevant) ma cuant che a son lassâts fûr ducj chescj puescj, in pratiche il gjestôr de telefonie al è libar di meti lis antenis dulà che al vûl se al dimostre che lis alternativis proponudis des aministrazions no son avonde buinis par fâi rivâ il segnâl. Nô comission consiliâr o sin un tic preocupâts parcè che o sin ducj dacuardi di cirî di limitâ la presince di antenis, ma al semee che une vore dificil contrastâ i gjestôrs. La cuestion e je un tic ingherdeade e cumò o voi a tirâ fûr il test e a informâmi. Se cualchidun al à un pocje di cognission di cuase, par plasê o domandi un consei. Grazie

Christian Romanini ha detto...

ma achì no si vevial domandât di fevelâ di telefonie?

thermonuke ha detto...

Gjeur:
Che Diu mi fulmini òu gjuri che mariute no soj jo.
a, b, son rispuestis interessantes;
d interessant ma un tic mancul;
e, al je un pies che no la viot;
La f... tu podaressis sei tu?

Christian Romanini ha detto...

Mariute sbasse chês letaris! Orpo!
E po ten presint che il plan lu fâs bon il Consei e no dome i assessôrs competens...
L'otimisim al è il profum de vite? Al sarà, ma nol baste...

thermonuke ha detto...

Parce continuitu a rispuindi!

O volevi save, oltre ai doi pai, mi par un Vodafone e un Tim, sono gia in prevision altris par domandis già pervignudis dai gestors?

Isal un studi o une stime di massime che podi proviodi il futur numar di installazions, (cros altris gestors, gnovis instlazions par divierse distribuzion di celles, antenis supplementars dai gestors esistenz par divers servizis qui UMTS etc)?

Mi par di ve sintut che i gjestors, almancut fin cu mo, forse parceche e an cjatat lacunis tai regloaments comunai, in altris comuns si son compuartas cun t'une certe libertat di azion:
Baste cjata un sit privat, paja un bon afit, e meti ju el pal cirint di sta ale largje di arees sensibii...
Ma ancje chi e vin el esemplit contrari, baste cjala el picaron culis antenis sui pai des bandieres sore lis vilutis o el tet dal padigljon principal dal ospedal di udin, antenis parsore e une di front dal parchegjo, e a pos metros di emergjences, e atris arees plui che delicadis.

Si, al sares ancje pensabil di dedica un aree parsore il cuel par meti quatri antenis, il sit dal punto di viste trasmission al e' ideal, forsit non è un biel viodi ma puest an d'è, le strade e je cuasi pronte....(ah...ah...) e piutost che parsore o tal mieç des cjases...
Cussi el comun al podaers incassa alc di concession par meti el carosene te falcjatrice no.

Ten presint une robe, iil plui des voltes j gjestors e perferissin acordasi cui privas parceche e son mancul rognes aministratives, di deliberes etc e no rischùjin a ogni cambio di legjslature di meti in discusion i contrats parceche magari al prosim sindic no j garbe le antene piturade di vert etc.etc.etc...

thermonuke ha detto...

Stiefin
Posto che mi par che t'un sas avonde, mi par di capi che les antenis gsm esistent e son vonde potentis e e supuartin un nr di linies suficient pal numar di abonas di Majan.
Mi somee che el numar di antenis al dipendi in part de morfologje dal teritori e in part di un limit di linies che ogni antene e po tigni su contemporaneamentri just?
Qual isal cirche chest limit.
E isal mior un antenon c'al cuvierc 20 km cuardis par 2000 linies o 20 antenis di un km cuadri par 100 linies.
No sint t'une citat no vin necesitat di arees diferenziades di cpoerture (in pace san jacum e po telefona plui int che a felet).

Pero le me ingorance mi par di ricuardami che le potence de onde radio e diminuis porporzionalmentri al cuadrat de distance. quindi un antenon al devi ve un bon numar di watt?
Speghitu? Grasie