21 luglio 2006

Un libri di lei te rêt

Cualchi mês indaûr la Scuele pe Infanzie di Maian e à presentât un bi-libri che al jentrave tal progjet "E cumò ti conti jo!". O ringrazii il Preside, lis mestris Silvia e Donatella e i frutins di Maian pe biele esperience che mi àn regalât dantmi la pussibilitât di colaborâ ae iniziative.
Lis copiis dal libri a son finidis, ma chi sot o podês lei la conte di "Pieri e Gjilde" publicade tal sît internet dal Istitût Comprensîf.
Fracait achì par lei il libri

3 commenti:

thermonuke ha detto...

Biel! Lodevul!

Alore, visto che a mariute i plas alça polvar vedin se uchi e je buine di di alc di ninin posto che e je ponderade...



Christian, tant par no tabaja simpri des solitis robis se ti sugeriss jo un argoment, tant par sfredà un tic el clima blogaro e sinti ancje altris opinions, ce distu?
Une volte tu mi as promitut adiriture une rubriche setimanal, chel no ma, un spunto, puedio?
Al e un argoment che mi incuriosis, cussi tant par tabaja....in t'un cert sens e riguarde il furlan.

Christian Romanini ha detto...

ducj i sugjeriments a son bogns, anzit no volarès insisti e duncje no ti domandi plui de rubriche setemanâl, ma se tu âs argoments, tu puedis butâ il clap

thermonuke ha detto...

Mi plasaress save ce che la int a pense da storie dal tocai c'al cambie nom e al devente friulano.
Magari lance un post chu cjùhiste storie. jo no aj une idee precise ma mi plasaress sinti ce che conti chej altris. cussi tant par discori di alc altri e slizeri un tic no? Magari si gjavin daj .... mariute no?