07 ottobre 2008

Il referendum sul referendum/risultâts

Come che o vês viodût il referendum sul referendum al à puartât la vitorie di chei che su chest blog a ritegnin che la propueste di Fausto Floreani e sedi une oportunitât democratiche.
Cussì o ai pensât che se il popul dal blog al domande une oportunitât democratiche, si le da: ve chi in bande il scandai se o sês dacuardi sul restaur dal Ospedâl Sant Zuan di Sant Tomâs.

4 commenti:

thermonuke ha detto...

Viot ce che al jere domenie sul MV

"Lettere - Majano
Nessuno provvede a quelle tombe

Qualche anno fa, a causa di intense piogge, in una parte del cimitero del capoluogo di Majano il terreno si è abbassato danneggiando diverse tombe compresa quella di mia madre. Da allora inutili sono state le mie lamentele in Comune il cui intervento è consistito nel portare della ghiaia che non ha risolto il problema dei dislivelli che si sono formati.
L'ex assessore mi disse chiaramente che avrei dovuto provvedere a mie spese, come se fossi io la responsabile dell'evento atmosferico o fossi la proprietaria del terreno. Allora mi rivolsi al sindaco, che mi assicurò il suo interessamento, che è rimasto tale e cioè una promessa. Circa quattro mesi fa il compianto ragionier Casciano mi ha gentilmente accompagnata dal neo-assessore e assieme siamo andati a fare un sopralluogo ricevendo le solite assicurazioni.
Non è stato fatto nulla e nessuno mi ha detto più niente. Mi viene da pensare che se invece di normali tombe senza pretese come quella di mia madre, fossero state danneggiate delle costose tombe di famiglia probabilmente ci sarebbe stata una diversa attenzione! Inoltre, avendo appreso dalla stampa che si spenderanno un mucchio di soldi per dei reperti archeologici in località San Tomaso, mi permetto di ricordare agli amministratori del Comune che la civiltà di una comunità si misura prima di tutto in funzione del rispetto per i morti e della cura per i cimiteri.
Anna Landi
Majano "



Ae siore Landi, benintindut no vuiei ridicolizza le so lamantele, ni cjapa ator chei che no son plui, vorses disi:

Ma che provi a la a conta in Comun, o mior inmo in Provincie, che e je di discendence Langobarde:

par cuatri clas e poc di plui a San Tomas e vuelin fa un Mausoleo che al restarà sigur plui vueit di un cimiteri!

thermonuke ha detto...

A proposite no mi impensi di ve viodut une foto sul to blog dal rudar, dal Templi di Loftristankamon.

A part el pedrat, simpri fotos de gleseute, che, si sa e je un gioiel.

Quant varino chest plase?

furio la furia ha detto...

supo su! Io ho cambiato idea sul Museo di San Tomaso! In fondo 5.000.000 di € non sono così tanti. Se mettiamo un biglietto per l'ingresso al prezzo simbolico di 50 € bastano solo 100.000 visite per andare a pari col capitale e con qualche turista in più paghiamo anche gli interessi!

Bisogna saper fare gli affari!

thermonuke ha detto...

An baste 10.000.

100 euros par jentra e al e un milion

100 euros un gir cul camel (come tes piramides) e une corse a pit sui prats de mont e an jes un altri.

100 euro di degustazion prodots locai, sgape di fossal, amar di majann etc... tant par fau bevi, ogni brudie e je buine e velu el tierc

e se si incjocin dome miecs ju tegnin a durmi a 200 euros a gnot...

secont me an vanze ancje par fa un parchegjo a tre plans e une variant di valico che lu coleghe cun chel di san denel.

Simpri che i sindics si metin d'acordo sules tarifes che dopo e vegnin ducj a parchegja a majan.

E intant tal curtil, d'istat Cozzi che al zue cui fruts che no an el campo estif.


Vino di continua a trai cagades...
in d'ai fin a nadal........