19 luglio 2008

Cun Ernest a Lignan

Vuê o jeri a Lignan ("La Floride di Italie", le clamave lui) e o soi lât a viodi la mostre "With much love and gratitude" dedicade a Ernest Hemingway (te foto intant che mi da la man...) in Friûl, cuant che pe ultime volte tal 1954 al è stât ospit a Villa Kechler a Percût.
La mostre e je a Pinede, li dal parc che al puarte il so non e us consei pardabon di lâ parcè che si rive a tornâ a vivi la storie di chei agns 50... a pensâ che un personaç come Hemingway al è passât pal Friûl, al fâs un ciert efiet.
Cun di plui... causalmentri... e jere ancje cualchidun di nestre cognossince...

5 commenti:

Venusia ha detto...

Eh sì, o jeri ancje jo! =)
Propite biele la visite, grazie Chris!! =) c'o!

Simone Bressan ha detto...

casualmentri :-))

Simone
www.freedom-land.it

thermonuke ha detto...

Ninine, ti aial visitade si? :-P

Venusia ha detto...

hehehehehe! =P

checo ha detto...

mandi Christian,
scuse ma ti setu visat che in chiscj dis si è fevelat de acuile furlane e soredut de sfracajade che Saro al vares voe di dagj ae Universitat dal Friul? Cumo che il to President si è spizat a siguranus che no je vere e che no si tocje le autonomie de Univesitat dal Friul (jo no mi sint tant seren pal moment) volino spiegagj che lis sos peraulis no bastin e ch'al covente ch'al stici fuart i politics di chenti a sta dongje a l'Univesitat ma no par comandale ma par partagj dongje i beçs che coventin?
mandi checo